Links back.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Van Bommel zal Ribery wel op middenveld opstellen.
Heb je geen DM ontvangen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mensen die weten hoe klein de piemel van GGMM is
Spits, met Malen erachterquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mourinho gaat Markje Bommel opvolgen.quote:
Het antwoord op die vraag lijkt me:"Nee!".quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou van Bommel hem niet willen?
Vraag is eerder of Ribery er wel trek in heeft.
Ik verwacht dat hij hem als ouderwetse libero op wil stellen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Of bij eoa leuke cultclub die ambities heeft omdat ze een multimiljardair als eigenaar hebben gekregen. Maar echt niet bij fucking PSV.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:56 schreef Scarface88 het volgende:
Ribery gaat gewoon lekker ballen in de MLS bij LA Galaxy ofzo voor 10 miljoen per jaar. PSV kan hem nooit betalen.
Klopt. Maar toen had PSV ook nog echt wel een prima selectie en deden we in de Champions League ook goed mee. Daarnaast is Cocu Eindhovenaar en had hij een verleden met PSV. Kan me niet voorstellen dat Ribery zit te wachten op wedstrijden als RKC uit en Emmen uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of bij eoa leuke cultclub die ambities heeft omdat ze een multimiljardair als eigenaar hebben gekregen. Maar echt niet bij fucking PSV.
Maar zoals ik al zei: van Bommel móét dat lijntje wel uitgooien omdat er altijd een bizar kleine kans is. Het moet dan eventjes allemaal goed vallen. Net zoals met de terugkeer van Cocu, die kwam alleen maar naar Nederland omdat hij zich op zijn pik getrapt voelde door de contractaanbieding van Barcelona. Ze wilde hem wel houden maar hij zou een minder contract krijgen. Toen zei Philip:"Nou, dan ga ik toch gewoon ergens voetballen waar ik wel gewaardeerd word?".
Dat soort mazzeltjes moet je hebben als je grootheden die eigenlijk te goed zijn voor je club wil binnen halen.
Nee, dat lijkt mij dus ook. Het enige wat ie op zou kunnen hebben met PSV is dus dat Mark er trainer is, dat lijkt me gewoon totaal niet voldoende. En die vent gaat natuurlijk nog 300 aanbiedingen krijgen, als die nou allemaal kut zijn om de eoa reden gaat hij misschien PSV eens overwegen. Fat chance dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt. Maar toen had PSV ook nog echt wel een prima selectie en deden we in de Champions League ook goed mee. Daarnaast is Cocu Eindhovenaar en had hij een verleden met PSV. Kan me niet voorstellen dat Ribery zit te wachten op wedstrijden als RKC uit en Emmen uit.
Haha dat was ook mooi.quote:
Zeker niet. Ik hoop oprecht dat ie komt. Zou leuk zijn voor de publiciteit, en is daarnaast in het voordeel van Ajax. Dit soort aankopen zijn zelden succesvolle trajectenquote:
Mad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 06:55 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik hoop oprecht dat ie komt. Zou leuk zijn voor de publiciteit, en is daarnaast in het voordeel van Ajax. Dit soort aankopen zijn zelden succesvolle trajecten
Tadic pakte toch ook goed uit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 06:55 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik hoop oprecht dat ie komt. Zou leuk zijn voor de publiciteit, en is daarnaast in het voordeel van Ajax. Dit soort aankopen zijn zelden succesvolle trajecten
ik zou het wel leuk vinden alleen zit Ribery op een nog wat hogere salarisschaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tadic pakte toch ook goed uit?
Die is 6 of 7 jaar jonger?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tadic pakte toch ook goed uit?
Dit lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:56 schreef Scarface88 het volgende:
Ribery gaat gewoon lekker ballen in de MLS bij LA Galaxy ofzo voor 10 miljoen per jaar. PSV kan hem nooit betalen.
Compleet los daarvan zeg ik nog maar eens: waarom zou een speler als Ribery in hemelsnaam naar een club als PSV gaan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou het wel leuk vinden alleen zit Ribery op een nog wat hogere salarisschaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |