SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me alleen af waarom.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
De zeer beperkte Jumbo ploeg is toch aan het knallen in het peloton.
Antwan gaat gelanceerd worden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom.
Onze kindsoldaat heeft goede benen wellicht?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom.
René ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klimmer Ben Swift heeft de slag gemist.
Whereabouts suggereerden dat hij in Mexico zat?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:40 schreef Mykonos het volgende:
Dikke week geleden kwam ik een trainende Antwan nog tegen in Oostenrijk. Komt wel heel dichtbij zo.
Zou kunnen, eind juli zat hij in ieder geval in Oostenrijk:quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Whereabouts suggereerden dat hij in Mexico zat?
Ik reed net een klim af toen hij en veel ploeggenoten hem opredentwitter:TolhoekAntwan twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 08:59:26Afgelopen weken snoeihard getraind in @kuehtaieralm met @JumboVismaRoad voor het 2e deel van t seizoen! Lets start @Tour_de_Pologne 🇵🇱 https://t.co/x7r2gPASwC reageer retweet
Ketonengenot.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:18 schreef TheArt het volgende:
Vingegaard is gigantisch aan het schroeien.
Schaamrood staat ze op de kakenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:20 schreef TheArt het volgende:
Belgje heeft het de hele tijd over Tao, maar het is Sivakov in de kopgroep
Waar heeft Djumbo die vandaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:18 schreef TheArt het volgende:
Vingegaard is gigantisch aan het schroeien.
Uit Denemarken, toen ze liever Julius Johansen hadden genomen maar werden gewezen op Vingegaard door Colo-Quick.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar heeft Djumbo die vandaan?
Denen kunnen alles, blijkt maar weer.quote:
Eerst de whereabouts controlerenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:32 schreef Momo... het volgende:
Hij heet voluit ook Jonas Vingegaard Rasmussen
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:32 schreef Momo... het volgende:
Hij heet voluit ook Jonas Vingegaard Rasmussen
Bij PSV en de Deense sportschool krijg je voedingssupplementen op maat. Beetje Obelix in real-life zeg maar.. Alhoewel, dat mag ik hopen voor deze generatie Denen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:30 schreef Momo... het volgende:
Ook weer een jonge jongen (22 jaar). De jeugd verschroeit de oudjes dit jaar.
Evenepoel zou daar om lachen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:46 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
14 minuten voorsprong! Doet hij netjes.
Behoorlijk falend ja, zelfs op ES2.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:13 schreef H.Vviv het volgende:
Toch wel jammer dat Europsport kiest voor een samenvatting van het snookeren in plaats van de Ronde van Polen live uit te zenden. Dan maar op de player kijken.
zelfs op de player zegt kanaal 2 Ronde van Polen en krijg je snookerquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:13 schreef H.Vviv het volgende:
Toch wel jammer dat Europsport kiest voor een samenvatting van het snookeren in plaats van de Ronde van Polen live uit te zenden. Dan maar op de player kijken.
Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Drie Jumbo's in de eerste groep maar geen Vingegaard?
MotoGPEDtwitter:Eurosport_NL twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 15:55:06@Raddraaier2016 @JeroenVanbelle @Tour_de_Pologne De Ronde van Polen is nu live te zien op de Eurosport Player. Er is op het laatste moment een wijziging in het uitzendschema geweest waardoor de Ronde van Polen pas op TV komt na de MotoGP. reageer retweet
Staat ook in de gids op Eurosport 2 maar daar is het altijd saaie snooker te zien. Ook nog een herhaling.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
MotoGPEDtwitter:Eurosport_NL twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 15:55:06@:Raddraaier2016 @:JeroenVanbelle @:Tour_de_Pologne De Ronde van Polen is nu live te zien op de Eurosport Player. Er is op het laatste moment een wijziging in het uitzendschema geweest waardoor de Ronde van Polen pas op TV komt na de MotoGP. reageer retweet
Of de UCI heeft hem per omgaande gesommeerd om normaal te doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:58 schreef Marcoss het volgende:
Vingegaard heeft vandaag z'n broer gestuurd, geloof ik
Eurosport is een maffiazenderquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
MotoGPEDtwitter:Eurosport_NL twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 15:55:06@:Raddraaier2016 @:JeroenVanbelle @:Tour_de_Pologne De Ronde van Polen is nu live te zien op de Eurosport Player. Er is op het laatste moment een wijziging in het uitzendschema geweest waardoor de Ronde van Polen pas op TV komt na de MotoGP. reageer retweet
Ze trekken bij Jumbo elke dag lootjes om te bepalen wie bij het ontbijt een flesje ketonen krijgt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is Powless vandaag in de pot ketonen gevallen?
Volgend jaar gaat Tom elke dag badderen in een bad vol ketonen. Gewoon iedereen slopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is Powless vandaag in de pot ketonen gevallen?
G2, het peloton zal dus wel op een minuut of 2 zitten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Ligt Mohoric nou 1:03 voor op G2 of op G3?
Evenepoeliaansquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze nog een extra rondje doen wint Mohoric met een kwartier voorsprong.
Waardeloze klootzak.quote:
Polen is zo ongeveer de favoriete ronde van Ion.quote:
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Polen is zo ongeveer de favoriete ronde van Ion.
Valt ook niet te verwachten. Wel weer heerlijk om hem ouderwets te zien sleuren. Nu hopen dat hij het voor elkaar krijgt om een tijd op de fiets te blijven.quote:
Zal voor Polen wel op hoogtestage zijn geweest, dat heeft altijd wat tijd nodig om effect te hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, daarom.
In de Vuelta zal MAL wel weer gaan vliegen.
Vlasov DNFquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valt ook niet te verwachten. Wel weer heerlijk om hem ouderwets te zien sleuren. Nu hopen dat hij het voor elkaar krijgt om een tijd op de fiets te blijven.
Een paar dagen geleden al Hans.quote:
Ohquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden al Hans.
Ga jij daar even pijnlijk de mist inquote:
Flopeendquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga jij daar even pijnlijk de mist in![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |