SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me alleen af waarom.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
De zeer beperkte Jumbo ploeg is toch aan het knallen in het peloton.
Antwan gaat gelanceerd worden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom.
Onze kindsoldaat heeft goede benen wellicht?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom.
René ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klimmer Ben Swift heeft de slag gemist.
Whereabouts suggereerden dat hij in Mexico zat?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:40 schreef Mykonos het volgende:
Dikke week geleden kwam ik een trainende Antwan nog tegen in Oostenrijk. Komt wel heel dichtbij zo.
Zou kunnen, eind juli zat hij in ieder geval in Oostenrijk:quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Whereabouts suggereerden dat hij in Mexico zat?
Ik reed net een klim af toen hij en veel ploeggenoten hem opredentwitter:TolhoekAntwan twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 08:59:26Afgelopen weken snoeihard getraind in @kuehtaieralm met @JumboVismaRoad voor het 2e deel van t seizoen! Lets start @Tour_de_Pologne 🇵🇱 https://t.co/x7r2gPASwC reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |