Oh, dat wil ik ookquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:18 schreef Whoopje het volgende:
Vandaag ook maar een schommelstoel besteld, gewoon een eenvoudige witte die ik dan zelf comfortabel maak met een leuke deken en kussentjes 😊 Dat was eigenlijk het laatste nog op mijn verlanglijstje wat ik echt graag wou hebben
Wat zonde 🙁quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:21 schreef B.ertha het volgende:
Mijn moeder had er al een op de babykamer en ik heb altijd gezegd dat ik die later ook wil. Jarenlang hebben ze hem op zolder gehad en nu ineens is ie weggegooid
En het was ook echt zo'n mooie witte met spijlen
Jeeeh! Wat een opluchting moet dat zijn alvastquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:12 schreef minilot het volgende:
Intake bij de verloskundige gehad! Wel wat bloedverlies gehad eerder deze week,dus hield een slag om de arm - maar ondanks dat ik pas zes weken ver blijk te zijn, een overduidelijk kloppend hartje gezien!It's on!
Los van dat ik de auto echt MOEST stofzuigen? En zulke gein... nee, nog niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:33 schreef Chan het volgende:
Wat jammer van die stoel B.ertha..
Minilot yay voor het kloppende hartje![]()
Stippel fijn dat je weer een trapleuning hebtnu al enig gevoel dat de bevalling aanstaande is?
Ben ook benieuwd naar Mellow
Ik had dat bij mijn vorige 2 zwangerschappen inderdaad ook ook ja. De gynaecoloog zei toen dat dat normaal is, had iets met verplaatsing van vocht/lucht/ikweethetnietmeer te maken; niks zorgelijks in ieder geval!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Ok, even stomme vraag voor de volle buiken en draaiende konten.
“Horen” jullie de baby ook wel eens draaien of schoppen? Soms draait / beweegt er 1 zo hard dat ik vanuit mn buik een soort elastiekje hoor knappen. Klinkt dit bekent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |