abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 7 augustus 2019 @ 21:06:22 #1
176766 crew  zoem
zoemt
pi_188336826


quote:
Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 15 juli op NPO 2

Wie wordt deze zomer De slimste mens? Vanaf maandag 15 juli keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.

Deelnemers
quote:
Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.

De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.

Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!

pi_188336833
Alex _O_

Clown Bongo morgen _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 21:10:13 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_188336865
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 20:57 schreef Aestivate het volgende:
Laura is slim
Ik ben verliefd
Dan ben je wel een heel wanhopig zoekende _O- :')

Wat een droge kut

Wat een waardeloze kandidaten trouwens, alle drie opzouten :W
  woensdag 7 augustus 2019 @ 21:11:47 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_188336875
Overigens hanna die neonazi's roept bij de tempeliers :')
pi_188336885
Ik wil niet veel zeggen over de finaleronde, maar het is beter dat je onze vriend Kasper niet van dichtbij ziet. Vooral niet als je een groot scherm hebt en je graag lekker wilt gaan slapen.

Wat een bek zeg.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_188336982
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Alex _O_

Clown Bongo morgen _O_
Oh ik mis dit altijd live. Maar ik maak hieruit op dat Klikbeet Alex morgen aantreedt? _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 21:12 schreef Sigaartje het volgende:
Ik wil niet veel zeggen over de finaleronde, maar het is beter dat je onze vriend Kasper niet van dichtbij ziet. Vooral niet als je een groot scherm hebt en je graag lekker wilt gaan slapen.

Wat een bek zeg.
Lijkt een beetje op een naakte molrat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188337695
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Alex _O_

Clown Bongo morgen _O_
Genot
pi_188338079
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 20:35 schreef Martinello het volgende:
Freriks vind het heerlijk om over dit soort onderwerpen te praten.
En daardoor is hij de kijkersvraag aan Maarten geheel en al vergeten geloof ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 21:12 schreef Sigaartje het volgende:
Ik wil niet veel zeggen over de finaleronde, maar het is beter dat je onze vriend Kasper niet van dichtbij ziet. Vooral niet als je een groot scherm hebt en je graag lekker wilt gaan slapen.

Wat een bek zeg.
Op een klein scherm is die snotsnor ook niet te pruimen.
pi_188338269
Laura heeft potentie, wist echt heel veel _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188338574
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Laura heeft potentie, wist echt heel veel _O_
Ja een stuk meer dan ze zelf leek te denken. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 8 augustus 2019 @ 05:15:03 #11
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188340834
Hele saaie meisjes. Geen uitstraling, geen humor.

En Britt Dekker niet kennen? Zijn dat van die pretentieuze mensen die bewust geen tv hebben?
pi_188341087
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 05:15 schreef Eightyone het volgende:
Hele saaie meisjes. Geen uitstraling, geen humor.

En Britt Dekker niet kennen? Zijn dat van die pretentieuze mensen die bewust geen tv hebben?
Toen de antwoorden kwamen dacht ik "oja", maar eerlijk gezegd was ik die Britt al weer helemaal vergeten. Dus op mij heeft ze ook niet veel blijvende indruk achtergelaten.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 09:10:01 #13
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188341949
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 21:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Oh ik mis dit altijd live. Maar ik maak hieruit op dat Klikbeet Alex morgen aantreedt? _O_
[..]

Lijkt een beetje op een naakte molrat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188342426
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 05:15 schreef Eightyone het volgende:
Hele saaie meisjes. Geen uitstraling, geen humor.

En Britt Dekker niet kennen? Zijn dat van die pretentieuze mensen die bewust geen tv hebben?
Britt Dekker is typisch zo'n nietszeggende bn-er die bijna iedereen wel kent maar waarvan je niet weet waar je haar van zou moeten kennen. Bekend vanwege haar bekendheid.
pi_188343120
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:46 schreef Farenji het volgende:

[..]

Britt Dekker is typisch zo'n nietszeggende bn-er die bijna iedereen wel kent maar waarvan je niet weet waar je haar van zou moeten kennen. Bekend vanwege haar bekendheid.
Veel verder dan dom, ordinair en luidruchtig was ik ook niet gekomen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 8 augustus 2019 @ 11:03:43 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188343465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 07:21 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Toen de antwoorden kwamen dacht ik "oja", maar eerlijk gezegd was ik die Britt al weer helemaal vergeten. Dus op mij heeft ze ook niet veel blijvende indruk achtergelaten.
Toen ze bekend werd, keek ik nog regelmatig van die Rtl5-shows; van die zooi uit de (achteraf gezien) diepste bodem van de televisie-beerput. Eerlijk is eerlijk, dat helpt nogal.

Ik herinner me bijvoorbeeld nog een of ander reisprogramma met Britt en Ymke, met een hoog Bassie & Adriaan-gehalte.

Maar als je net iets intelligentere tv kijkt dan dat, kom je haar in bijvoorbeeld DWDD weer tegen. Britt is overal. :+

[ Bericht 9% gewijzigd door Eightyone op 08-08-2019 11:32:28 ]
pi_188344011
Begon het niet allemaal met een of andere datingshow van Eddy Zoey?
  donderdag 8 augustus 2019 @ 11:46:06 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188344139
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:38 schreef thabit het volgende:
Begon het niet allemaal met een of andere datingshow van Eddy Zoey?
Ja, Take Me Out.

  donderdag 8 augustus 2019 @ 13:12:12 #19
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_188345506
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:03 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Toen ze bekend werd, keek ik nog regelmatig van die Rtl5-shows; van die zooi uit de (achteraf gezien) diepste bodem van de televisie-beerput. Eerlijk is eerlijk, dat helpt nogal.

Ik herinner me bijvoorbeeld nog een of ander reisprogramma met Britt en Ymke, met een hoog Bassie & Adriaan-gehalte.

Maar als je net iets intelligentere tv kijkt dan dat, kom je haar in bijvoorbeeld DWDD weer tegen. Britt is overal. :+
Sinds ik geen TV-abonnement meer heb ben ik ook echt volledig afgehaakt bij programma's die normaalgesproken even op zouden staan tijdens het koken / eten / uitbuiken. Ik merk wel dat dat een negatief effect heeft op het kennen van dit soort trivia, maar ik kan niet zeggen dat ik daar heel rouwig om ben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 8 augustus 2019 @ 14:32:33 #21
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188346393
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 13:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sinds ik geen TV-abonnement meer heb ben ik ook echt volledig afgehaakt bij programma's die normaalgesproken even op zouden staan tijdens het koken / eten / uitbuiken. Ik merk wel dat dat een negatief effect heeft op het kennen van dit soort trivia, maar ik kan niet zeggen dat ik daar heel rouwig om ben.
Rtl Boulevard, Shownieuws, Hart Van Nederland: ook niet hoogstaand, maar nog prima vermaak wat ik met plezier kijk.

Maar dat Rtl5-spul zakt wel érg door de bodem. Ergens is er een grens.

Destijds was ik een paar jaar lang fysiek nogal wankel en bracht ik m'n vrije tijd voor een redelijk deel plat liggend door, wat misschien mede de oorzaak was van de forse consumptie van beerput-tv. Als het bewoog, en je er niet teveel bij na hoefde te denken, was het al snel goed. :P
pi_188346615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 14:32 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Rtl Boulevard, Shownieuws, Hart Van Nederland: ook niet hoogstaand, maar nog prima vermaak wat ik met plezier kijk.

Maar dat Rtl5-spul zakt wel érg door de bodem. Ergens is er een grens.

Destijds was ik een paar jaar lang fysiek nogal wankel en bracht ik m'n vrije tijd voor een redelijk deel plat liggend door, wat misschien mede de oorzaak was van de forse consumptie van beerput-tv. Als het bewoog, en je er niet teveel bij na hoefde te denken, was het al snel goed. :P
Die bagger keek ik al niet toen ik nog wel een tv-abonnement had. DWDD is al hapsnapvermaak met nul diepgang, maar boulevard en shownieuws is pas echt proletentelevisie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 8 augustus 2019 @ 14:56:23 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_188347634
Laura vond ik op het eerste oog ook niet heel sprankelend maar dat gevoel was ik wel kwijt toen ik doorkreeg dat ze een vrij breed kennisniveau heeft... nu maar hopen dat ze dit vast kan houden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 8 augustus 2019 @ 20:26:24 #25
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188351275
Alex _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')