SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jip duimde ook wel eens toen hij zo klein was, maar dat ging vanzelf weer over. Dus het hoeft niet zo te zijn dat ze blijft duimen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:39 schreef Rebubbled het volgende:
Oke ik heb een kleine duimer. Is hier iets aan te doen? Spenen weigert ze pertinent en duimen is zo fijn dat de duim ook tijdens het voeden ertussen wordt geschoven, wat super effectief is voor het vacuüm.. ahum.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:40 schreef Rebubbled het volgende:
Ja Ela, dat is de reden dat ik liever gewoon naast haar blijf liggen als ze overdag slaapt. Anders is ze na 10 min weer wakker en kunnen we een uur later weer hetzelfde ritueel door, want ze is nog steeds moe. Het gekke is dat ondanks dat ik graag weer een avondmoment voor mezelf wil, ik nooit met tegenzin of frustratie met haar bezig ben.
Krijger wat relaxt dat je kroost zo goed slaapt.
Eigenlijk enkel in de koelkast zettenquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:30 schreef Tink89 het volgende:
Zonder dat ik wil bagatelliseren dat het zwaar is, vind ik voor een kindje van 6 maanden 1-2 nachtvoedingen niet slecht hoor...
Miss energy: veel plezier met bakken! Ik ben ook al aan het brainstormen over een taart.
Prul duimde ook af en toe, maar is nu fan van haar speen en sabbelt en bijt wel op haar handjes. Duimen doet ze eigenlijk nooit meer.
Nee hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:22 schreef Takkie88 het volgende:
Ik hoor hier niet meer maar las dat het over duimen gaat. Waarom zou dat erg zijn?
Sofie duimt heel fanatiek wanneer ze in slaap valt maar eenmaal diep in slaap zakt haar duim uit haar mond. Ik heb begrepen dat duimen dan eigenlijk geen kwaad kan.
Heb dus ook nooit geprobeerd haar hierin tegen te houdenaan jullie reacties te lezen op het duimen vraag ik me dus af of ik daar spijt van moet hebben
![]()
Tuurlijk mag je dat. Dat is ook slopend. Niemand weet beter dan jij hoe jij je voelt en daar mag je je zeker over uiten. Beetje kinderachtig dat jouw situatie niet abnormaal genoeg is voor sommigen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:40 schreef krijgerrtje het volgende:
En nogmaals ik weet dat er kinderen zijn die slechter slapen, maar betekent dat dan dat ik niet ook eens geïrriteerd mag zijn dat ik er ‘s nachts meerdere keren uit moet?![]()
Het ís ook zwaar, en je stelt je zeker niet aanquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:13 schreef krijgerrtje het volgende:
Nou ja het voelde voor mij een beetje overkomen als: ‘ja maar dat is helemaal niet gek hoor, stel je niet zo aan’ terwijl ik ook nergens had gezegd dat dat wél gek was maar het gewoon zwaar vond 6 maanden gebroken nachten.
Maar goed. Slaapgebrek he, kan ook niet zoveel hebben![]()
Mja, weet je ook wat het is: als iemand zou zeggen: joh, maak je niet druk. Kinderen slapen vanaf hun eerste verjaardag spontaan het klokje rond dan zou ik de komende zes maanden prima nog m’n bed uitkomen. Maar nu is het gewoon weer elke avond naar bed met de hoop op meer dan 4u slaap aan één en dan is het toch weer ietwat teleurstellend dat hij gewoon weer wakker wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |