Het is te hopen dat mini-mus hier nu een act opvoert. Anders is hij echt mensonterend achterlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Want iemand die nu invaller is, zal dat altijd zijn.
Gezien zijn PI's ga ik uit van het eerste.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is te hopen dat mini-mus hier nu een act opvoert. Anders is hij echt mensonterend achterlijk.
Ik leg de hoorn erop Scrummie.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Momenteel niemand.
Einde gesprek?
In een ander licht vind ik het wel weer wat vreemd dat ze ook nog Fer hebben gecontracteerd. Zo'n Ayoub moet je eigenlijk gewoon verkopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Omdat Kelly volgens Stam bepaalde kwaliteiten heeft die andere middenvelders niet hebben. Je kan het ook zien dat Stam verschillende types wil hebben op het middenveld.
wat verwacht jij van die Kelly dan? ik heb hem nog niet zien spelen maar kan me berichten in dit topic herinneren dat hij er niet veel van kan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is te hopen dat mini-mus hier nu een act opvoert. Anders is hij echt mensonterend achterlijk.
Te weinig zien spelen om daar nu al een oordeel over te vellen. In de voorbereiding vond ik hem matig, en door zijn lengte ben je ook snel geneigd er direct een complete parodie van te maken. Burger lijkt het vooralsnog beter te doen. Dus begrijpelijk dat die de voorkeur geniet. Als de aanwezigheid/dreiging van zo'n "vriendje van de trainer" Kelly er voor zorgt dat Burger zich blijft ontwikkelen vind ik het verder ook prima. Bovendien was die gozer transfervrij, dus laat gaan man.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat verwacht jij van die Kelly dan? ik heb hem nog niet zien spelen maar kan me berichten in dit topic herinneren dat hij er niet veel van kan.
Zou toch kickuh zijn als Dirk de schoenen weer aantrektquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:26 schreef Thunder0x het volgende:
Die nieuwe spits gaat toch wel een probleem worden zo lijkt het. Basel gaat Ricky nu never nooit laten gaan tenzij ze een betere vervanger kunnen vinden. Zijn we dalijk aangewezen op een ventje van 18 die de aanval moet leiden, of Vente.
Is Veldwijk nog gespot?
Lijkt mij alleen maar mooi. Geruchten gaan rond dat Novakovich komt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:26 schreef Thunder0x het volgende:
Die nieuwe spits gaat toch wel een probleem worden zo lijkt het. Basel gaat Ricky nu never nooit laten gaan tenzij ze een betere vervanger kunnen vinden. Zijn we dalijk aangewezen op een ventje van 18 die de aanval moet leiden, of Vente.
Is Veldwijk nog gespot?
En men schijnt bezig te zijn met een Argentijnse aanvaller van 18? Wat voor speler is dat?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:44 schreef vhyrian het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen maar mooi. Geruchten gaan rond dat Novakovich komt.
Helaas hebben wij weer, eerst met wolfswinkel, nu met veldwijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:26 schreef Thunder0x het volgende:
Is Veldwijk nog gespot?
Lijkt mij meer een talent voor de toekomst en niet iemand die er direct staat. Anders zou men net zo goed met Bannis kunnen gaan spelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En men schijnt bezig te zijn met een Argentijnse aanvaller van 18? Wat voor speler is dat?
Als Bannis net zo goed is, hoef je hem helemaal niet te halen natuurlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:46 schreef vhyrian het volgende:
[..]
Lijkt mij meer een talent voor de toekomst en niet iemand die er direct staat. Anders zou men net zo goed met Bannis kunnen gaan spelen.
Klopt. Ik dacht dat het een rechtsbuiten was. Mocht hij komen strijkt hij ook een non-EU salaris op. Er lijken mij dan betere opties in de markt te vinden. Vandaar ook Novakovich.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Bannis net zo goed is, hoef je hem helemaal niet te halen natuurlijk
quote:De oud-speler van onder meer Liverpool heeft de fitheid van rechtsback beoordeeld en goed bevonden.
Schijnt een rechtsbuiten te zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En men schijnt bezig te zijn met een Argentijnse aanvaller van 18? Wat voor speler is dat?
Waar lees jij dat?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:44 schreef vhyrian het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen maar mooi. Geruchten gaan rond dat Novakovich komt.
Schijnt dat ze hem direct weer terug willen huren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Helaas hebben wij weer, eerst met wolfswinkel, nu met veldwijk.
Sparta heeft op enkele details na een akkoord met Brentford over een transfer van Halil Dervisoglu. De aanvaller is niet op de training. Hij is vandaag in Londen voor een medische keuring en om een akkoord te bereiken. Meer informatie volgt later.
Dat gaat ook nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
In een ander licht vind ik het wel weer wat vreemd dat ze ook nog Fer hebben gecontracteerd. Zo'n Ayoub moet je eigenlijk gewoon verkopen.
Hij schijnt ook de medische keuring gedaan te hebben, vlak voordat hij nog even het grasmaaiertje over het veld haalde.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Die man heeft zoveel kwaliteiten!!!
Dit is een bericht van De Speld toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet het
In ander nieuws:
[..]
Wat moeten we toch zonder alleskunner Kuyt
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nisch-directeur.htmlquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is een bericht van De Speld toch?
Straks even de plannen voor het nieuwe stadion doornemen, goedkeuren en dan kunnen ze daar ook aan beginnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nisch-directeur.html
[ afbeelding ]
Kolerequote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nisch-directeur.html
[ afbeelding ]
waarom kopen wij deze topper niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Schijnt dat ze hem direct weer terug willen huren.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)na-miljoenentransfer
3 miljoen voor een spits waarvan het de vraag is of hij überhaupt beter is dan Vente. Gemiste kans ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom kopen wij deze topper niet?
"was op de bal!"quote:
Hij heeft zeker meer kwaliteit dan vente.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
3 miljoen voor een spits waarvan het de vraag is of hij überhaupt beter is dan Vente. Gemiste kans ja.
Idd hep op JoETOep gestaan. Sjaak leg weer te slape!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij heeft zeker meer kwaliteit dan vente.
:0
Als je het boek van Kuijt hebt gelezen dan kan je alleen maar concluderen dat het allemaal bittere ernst is. Kuijt is het licht in ons bestaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is een bericht van De Speld toch?
Ik had dat bij die docu op tv al... is iets teveel in zichzelf gaan geloven en wordt door zijn directe omgeving ook niet echt met beide benen op de grond gezetquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je het boek van Kuijt hebt gelezen dan kan je alleen maar concluderen dat het allemaal bittere ernst is. Kuijt is het licht in ons bestaan.
Er zijn geen mensen die voor hun plezier dat boek van Kuijt lezen, toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je het boek van Kuijt hebt gelezen dan kan je alleen maar concluderen dat het allemaal bittere ernst is. Kuijt is het licht in ons bestaan.
Wat?? Nee man!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:08 schreef PIETR het volgende:
Summerville in de belangstelling van Wolverhampton die £ 2.000.000 willen betalen. Direct doen!
Gaat zijn grote broer ook mee?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:08 schreef PIETR het volgende:
Summerville in de belangstelling van Wolverhampton die £ 2.000.000 willen betalen. Direct doen!
Hebben geld zat. Vraag maar 3.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:08 schreef PIETR het volgende:
Dat zou dan vandaag rond moeten komen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:08 schreef PIETR het volgende:
30% doorverkoop percentage bedingen, dan kun je hem rustig laten gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zou dan vandaag rond moeten komen.
Ik vind het ontzettend lastig die Summerville in te schatten qua potentie in elk geval. Ik twijfel of je hem zou moeten laten gaan. In elk geval wel voor huur aan een Nederlandse club, maar definitief.. meh.
Tja, weg doen. Ik zie dat de kans er is dat Summerville doorbreekt bij ons, maar hij is niet doorgestroomd naar ons A-elftal deze zomer, wat betekent dat Stam hem toch niet enorm hoog inschat (en dat er teveel concurrentie is op zijn positie).quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:08 schreef PIETR het volgende:
Dan schakelen ze direct over. Ik denk dat je je handen al mag dichtknijpen met 2 miljoen voor zo’n speler. Laat staan als je doorverkoop bedingt, al is het maar 10%.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben geld zat. Vraag maar 3.
WE WORDEN GEK.twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 08-08-2019 om 14:07:38De tenues voor vanavond:🔴⚪️⚫️ 🆚 🔵#feydtb #UEL https://t.co/Q3syww9ixG reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |