Het is een vergelijking tussen twee spelers (met de overeenkomst dat ze beiden niet spelen). Dat snap je toch ook wel?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat had andere redenen, maar hier gaat het over Feyenoord, wat Ajax doet heeft er weinig mee te maken
Moeilijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrummieeeeee reageer toch niet op die simpele
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is een vergelijking tussen twee spelers (met de overeenkomst dat ze beiden niet spelen). Dat snap je toch ook wel?
Waarom?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]ik vind het een slechte vergelijking
Dat is wel een beetje de definitie wat het woord 'invaller' ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, hij moet elke wedstrijd invallen. Oke maxi-mus.
Ik weet hetquote:
Wat moeten we toch zonder alleskunner Kuytquote:De rol van Dirk Kuyt bij Feyenoord is momenteel groot. De Katwijker was in zijn periode als voetballer al multifunctioneel en heeft hij zelfs minuten gemaakt als verdediger. Ook na zijn carrière is de Feyenoorder behoorlijk actief voor zijn club.
Kuyt staat officieel op de loonlijst als trainer van Onder 19, maar volgens De Telegraaf is hij inmiddels ook assistent-technisch directeur, scout en loopt Kuyt inmiddels één dag stage bij hoofdtrainer Jaap Stam. ''Kuyt belt zich een slag in de rondte, legt contacten en polst spelers in het buitenland of ze openstaan voor een transfer naar Feyenoord. De 20-jarige Liverpool-verdediger George Johnston komt volledig uit zijn koker.''
Ook op de huurtransfer van Rick Karsdorp heeft Kuyt een grote invloed gehad. De oud-speler van onder meer Liverpool heeft de fitheid van rechtsback beoordeeld en goed bevonden. ''Stam heeft geen tijd om al dat onderzoekwerk te doen en moet dus leunen op de input van Kuyt,'' schrijft de krant. Kuyt heeft ook een belangrijke rol gespeeld bij de contractverlenging van Steven Berghuis.
Knap dat jij conclusies kan verbinden op basis van 1 gespeelde wedstrijd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de definitie wat het woord 'invaller' ja.
Oke, kurk_droog.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de definitie wat het woord 'invaller' ja.
Wie moet er voor hem uit op dat middenveld danquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Knap dat jij conclusies kan verbinden op basis van 1 gespeelde wedstrijd.
Ik las het vanochtend ook ja. Direct het ontbijt er weer uitgespuugd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet het
In ander nieuws:
[..]
Wat moeten we toch zonder alleskunner Kuyt
Momenteel niemand. Wie zegt dat dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie moet er voor hem uit op dat middenveld dan
omdat in het geval van Neres Bosz niet achter die aankoop stond omdat hij Traore voor die positie had en die waarschijnlijk speeltijd had beloofd, dat is dus anders dan Stam met Kelly, dat lijkt gewoon een inschattingsfout maar wie weet gaat hij nog veel spelen.quote:
Dirkgodquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet het
In ander nieuws:
[..]
Wat moeten we toch zonder alleskunner Kuyt
Je hebt geen idee waarom Kelly niet speelt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat in het geval van Neres Bosz niet achter die aankoop stond omdat hij Traore voor die positie had en die waarschijnlijk speeltijd had beloofd, dat is dus anders dan Stam met Kelly, dat lijkt gewoon een inschattingsfout maar wie weet gaat hij nog veel spelen.
daarom zeg ik, dat lijktquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waarom Kelly niet speelt.
Ik zeg toch niet dat iemand dat zegt. Wat een rare vraag.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Momenteel niemand. Wie zegt dat dan?
Is toch prachtigquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik las het vanochtend ook ja. Direct het ontbijt er weer uitgespuugd.
Wat wil je dan zeggen met je post?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat iemand dat zegt. Wat een rare vraag.
Dat ik de aankoop Kelly niet begrijp. Iemand die slechts 'invaller' is met dit middenveld moet je in de jeugd ook wel hebben rondlopen lijkt mij.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat wil je dan zeggen met je post?
Niemand? Je kan ook gewoon wisselen tijdens de wedstrijd hé. Misschien is dit nieuw voor jou, maar het schijnt echt te kunnenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie moet er voor hem uit op dat middenveld dan
Want iemand die nu invaller is, zal dat altijd zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ik de aankoop Kelly niet begrijp. Iemand die slechts 'invaller' is moet je in de jeugd ook wel hebben rondlopen lijkt mij.
Vandaar mijn vorige vraag, voor wie moet hij erin dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Want iemand die nu invaller is, zal dat altijd zijn.
Omdat Kelly volgens Stam bepaalde kwaliteiten heeft die andere middenvelders niet hebben. Je kan het ook zien dat Stam verschillende types wil hebben op het middenveld.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ik de aankoop Kelly niet begrijp. Iemand die slechts 'invaller' is moet je in de jeugd ook wel hebben rondlopen lijkt mij.
Momenteel niemand.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaar mijn vorige vraag, voor wie moet hij erin dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |