quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, winkelen doe ik niet aan. Heeft het een historische binnenstad?
Jazeker, wat dat betreft is het een interessante stad, maar die historische binnenstad en dus de gebouwen zitten dus vol met de standaard winkels en dat vindt ik jammer.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Foto’s zien er wel tof uit
Knijnquote:
Zwitserland staat nog op mijn lijstje om verder te ontdekken. Alleen in Lugano geweest maar dat was niet bijzonder.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:19 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Jazeker, wat dat betreft is het een interessante stad, maar die historische binnenstad en dus de gebouwen zitten dus vol met de standaard winkels en dat vindt ik jammer.
Datzelfde geldt voor Basel. soms moet je gewoon ff wat doorwandelen en steegjes nemen om tot authentieke delen te zien
is een beetje boulevard en waterquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwitserland staat nog op mijn lijstje om verder te ontdekken. Alleen in Lugano geweest maar dat was niet bijzonder.
Ik was gelijk naar het volgende loket gegaanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb ooit nog rondleiding gehad op station Basel. Dat was wel grappig. Hele enthousiaste rondleider.
En verder max 300 meter van station maar geweest voor bordje rosti of zo.
En op station Zurich moest ik ooit kaartjes kopen, dus nummertje getrokken en naar bali 24 of zo.. begin ik in engels, zegt de dame daar... jij klinkt Nederlands... hoi ik ben Gerda uit Amsterdam, hoe kan ik helpen?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb ooit nog rondleiding gehad op station Basel. Dat was wel grappig. Hele enthousiaste rondleider.
En op station Zurich moest ik ooit kaartjes kopen, dus nummertje getrokken en naar bali 24 of zo.. begin ik in engels, zegt de dame daar... jij klinkt Nederlands... hoi ik ben Gerda uit Amsterdam, hoe kan ik helpen?
Ik hoor redelijk vaak Nederlands in de trein... is best grappig als die mensen dan denken dat niemand ze verstaatquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was gelijk naar het volgende loket gegaan![]()
Nederlands lullen op vakantie
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet echt compliment voor je English trouwens
voor die kaartjes had je ook gewoon naar de automaat kunnen gaanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Had ik in de metro in Budapest. Zeg ik ‘Ga eens opzij dikke trol’. Was het een Nederlandsequote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:39 schreef crv het volgende:
[..]
Ik hoor redelijk vaak Nederlands in de trein... is best grappig als die mensen dan denken dat niemand ze verstaat
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik in de metro in Budapest. Zeg ik ‘Ga eens opzij dikke trol’. Was het een Nederlandse
Ik ben beter in engels dan in nederlands, maar dat accent he..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet echt compliment voor je English trouwens
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik in de metro in Budapest. Zeg ik ‘Ga eens opzij dikke trol’. Was het een Nederlandse
Ik geloofde niet dat die zo duur waren...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:41 schreef crv het volgende:
[..]
voor die kaartjes had je ook gewoon naar de automaat kunnen gaan
aan mij hoort men ook nog steeds mijn rotterdamse afkomstquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben beter in engels dan in nederlands, maar dat accent he..
ik heb het niet over kosten, maar gemak en snelheidquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik geloofde niet dat die zo duur waren...
Dinglishquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben beter in engels dan in nederlands, maar dat accent he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |