quote:Op donderdag 8 augustus 2019 05:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu al? Ik ga over een halfuurtje de deur uit.
knapquote:
niks van meegekregen helaas, in Basel in slaap gedonderd en in Bern werd ik door een medereiziger wakker geschud die wist dat ik eruit moestquote:
Ooops!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:01 schreef crv het volgende:
[..]
niks van meegekregen helaas, in Basel in slaap gedonderd en in Bern werd ik door een medereiziger wakker geschud die wist dat ik eruit moest
gebeurt me vakerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooops!Wel aardig van die medereiziger!
Ik weet niet of in NL mensen nog zo attent zouden zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:05 schreef crv het volgende:
[..]
gebeurt me vaker![]()
Gelukkig zitten er meerdere mensen in dat treinstel die elke dag (een deel van) dat traject reizen en die dus wel weten dat je eruit moet
definieer "leuk"quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Is Bern een beetje leuke stad?
is een van de redenen dat ik NL ontvlucht benquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of in NL mensen nog zo attent zouden zijn
O ja, winkelen doe ik niet aan. Heeft het een historische binnenstad?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:07 schreef crv het volgende:
[..]
definieer "leuk"
staat op de Wereld Erfgoed Lijst. Het is wel een aardige stad met veel historie maar voor mij blijft het een stad als alle andere want tegenwoordig kom je overal dezelfde winkels tegen.
Kan ik me wel voorstellenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:08 schreef crv het volgende:
[..]
is een van de redenen dat ik NL ontvlucht ben
Foto’s zien er wel tof uitquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, winkelen doe ik niet aan. Heeft het een historische binnenstad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |