Is het zo erg?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil naar huis en naar bed. Ben nu wel klaar met dat uit mijn naad werken. En dit gaat nog door tot maart![]()
Weer die app waar ik niet in mag?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh discord heb ik nog niet gekeken vandaag.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer die app waar ik niet in mag?
Jij wil Braddie beluisteren?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer die app waar ik niet in mag?
beter als 11 uur 's avondsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Uitgenodigd worden voor een verplichte bijeenkomst om 11 uur in de ochtend
Wut?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo 1966quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja, te laat vent.. we zijn net gestopt met de hijglijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh discord heb ik nog niet gekeken vandaag.
ow en wat houdt dat in ?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de associatie Discord= Braddie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ja en ?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ben ik toch nog bijna op werk
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
ow en wat houdt dat in ?Discord wordt veel door gamers als chat en voice platform gebruikt en kennelijk heeft de weledele Fok user Braddie dat ooit binnen Fok geïntroduceerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
ok, soort digitale rukbunker dusquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Discord wordt veel door gamers als chat en voice platform gebruikt en kennelijk heeft de weledele Fok user Braddie dat ooit binnen Fok geïntroduceerd
En @Charlotte3 gaat over de toegangskaartjes?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Discord wordt veel door gamers als chat en voice platform gebruikt en kennelijk heeft de weledele Fok user Braddie dat ooit binnen Fok geïntroduceerd
Min of meerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En @:charlotte3 gaat over de toegangskaartjes?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En @:charlotte3 gaat over de toegangskaartjes?
misschien juist wel daaromquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ondanks mijn indrukwekkende staat van dienst hier, krijg ik geen uitnodiging
Iedereen is ingedeeld in bepaalde groepen, want 300 man past niet in 1 bijeenkomstquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
ja en ?
anderen wellicht niet. en ik neem aan dat het betaalde tijd is
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sas. Waar is je kleurtje gebleven
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ondanks mijn indrukwekkende staat van dienst hier, krijg ik geen uitnodiging
Ik weet niet of het opzettelijk is maar je zegt steeds dat je goed stroom geleid ipv dat je een opleiding hebt afgerond om een hogere onderwijsinstelling.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:05 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Wij hoeven dit niet Budabeertje, zijn we te hooggeleid voor.
enkel door die opmerking donder ja al van je hooghartige ladder afquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:05 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet of het opzettelijk is maar je zegt steeds dat je goed stroom geleid ipv dat je een opleiding hebt afgerond om een hogere onderwijsinstelling.
Ik heb geen uniquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:05 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Dat wordt zaterdag een uitgebreide kennisquiz doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |