En @Charlotte3 gaat over de toegangskaartjes?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Discord wordt veel door gamers als chat en voice platform gebruikt en kennelijk heeft de weledele Fok user Braddie dat ooit binnen Fok geïntroduceerd
Min of meerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En @:charlotte3 gaat over de toegangskaartjes?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En @:charlotte3 gaat over de toegangskaartjes?
misschien juist wel daaromquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ondanks mijn indrukwekkende staat van dienst hier, krijg ik geen uitnodiging
Iedereen is ingedeeld in bepaalde groepen, want 300 man past niet in 1 bijeenkomstquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
ja en ?
anderen wellicht niet. en ik neem aan dat het betaalde tijd is
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sas. Waar is je kleurtje gebleven
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ondanks mijn indrukwekkende staat van dienst hier, krijg ik geen uitnodiging
Ik weet niet of het opzettelijk is maar je zegt steeds dat je goed stroom geleid ipv dat je een opleiding hebt afgerond om een hogere onderwijsinstelling.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:05 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Wij hoeven dit niet Budabeertje, zijn we te hooggeleid voor.
enkel door die opmerking donder ja al van je hooghartige ladder afquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:05 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet of het opzettelijk is maar je zegt steeds dat je goed stroom geleid ipv dat je een opleiding hebt afgerond om een hogere onderwijsinstelling.
Ik heb geen uniquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:05 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |