Op PS3 mocht je ooit 2 gratis PSN games kiezen omdat PSN altijd down was.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Infamous was ook zn pareltje toen ie uit kwam ja
Wil 1 en 2 echt nog een keer spelenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Infamous was ook zn pareltje toen ie uit kwam ja
Vooral benieuwd wat ze hier bij launch day bij doen, hopelijk echt grafische hoogstandjes en fucking geile games ipv ps3-ps4 ports.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heb nooit een console op releaseday gekocht, dus kan me er weinig bij voorstellen. Beetje kijken hoe snel hij opstart?
Lijkt me dat het wel een paar jaar duurt voordat spellen er echt veel uit halen.
2 is heel vetquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wil 1 en 2 echt nog een keer spelen
Goeie keuzequote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Op PS3 mocht je ooit 2 gratis PSN games kiezen omdat PSN altijd down was.
Had toen Infamous en Wipe-out
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
inFamous 1 was wel echt genieten. Leukste superhelden game na Arkham Asylum vorige generatie.
Nee. Asylum.quote:
GTA6quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vooral benieuwd wat ze hier bij launch day bij doen, hopelijk echt grafische hoogstandjes en fucking geile games ipv ps3-ps4 ports.
Een 4k skate (Skate 4k?) zou voor mij de droom nog zijn met fotorealistische graphics.
Maar ik gok dat het TLOU2 wordt ofzo, zag er ook heel mooi uit in de trailers (ja ja ik weet het, dat zijn filmpjes geen gameplay: r )
Ik ook. 65 inch 4k oled op 5m afstand (grotere woonkamer) begint klein aan te voelen. Voorheen keek ik op 2.5m afstand. Maar waar blijft die betaalbare 88 inch 8k tv als je hem nodig hebtquote:
Dit. Dus BC van alle PS4 games is voor mij de reden hem te halen. Kan je de crappy launch games makkelijk overlevenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:50 schreef Drankster het volgende:
Launchgames van de PS5 boeien me nog niet zo, heb genoeg PS4 shit liggen nog, als de PS4 games beter draaien op een PS5 en die is stil dan haal ik hem sowieso day one.
Nee ik bedoel die was veel leuker dan die andere game die je net noemdequote:
Zeker niet. Er was weinig leukers dan grinden over de elektriciteitskabels in inFamous.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die was veel leuker dan die andere game die je net noemde
Gozer. Dat wordt genieten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:38 schreef RickoKun het volgende:
Kan niet wachten om over 5 jaar mijn dochter haar huisjes met Minecraft 2 ofzo helemaal kapot te maken en te laten zien dat papa de enige winnaar in haar leven is.
Ik word echt een topvader.
Het wordt verwacht als een top RPG,maar eerlijk gezegd ziet het er redelijk uitwisselbaar uitquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:40 schreef RickoKun het volgende:
Hmmmm hopelijk wel dat die lame animaties en de immersion wat verbeterd worden in de finished build.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:38 schreef RickoKun het volgende:
Kan niet wachten om over 5 jaar mijn dochter haar huisjes met Minecraft 2 ofzo helemaal kapot te maken en te laten zien dat papa de enige winnaar in haar leven is.
-o-
KLB / Dochter (6) vernedert mij met Mario Kartquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:38 schreef RickoKun het volgende:
Dat heb ik met Fortnite en mijn zoontje. Maar dat is ook een kutgame en een rotjoch, dus ik hecht er niet teveel waarde aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
KLB / Dochter (6) vernedert mij met Mario Kart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |