vind het eerste deel persoonlijk wel een van de beste, misschien dat mensen over het algemeen de meer 'traditionele' spanning die in de latere delen voorkomt meer kunnen waarderen? het begin is wat subtieler dus kan me voorstellen dat het overschaduwd kan worden door de restquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ik al beetje aan reviews heb bekeken zijn de opkomende delen ook meer favoriet bij de meesten dan de eerste
Er was geen andere SC actiefquote:
Tnxquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nachtbraken in ONZ, altijd welkom hoor.
Hoe is’t? Lang niet gesproken.
Ja dat was wel duidelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind het eerste deel persoonlijk wel een van de beste, misschien dat mensen over het algemeen de meer 'traditionele' spanning die in de latere delen voorkomt meer kunnen waarderen? het begin is wat subtieler dus kan me voorstellen dat het overschaduwd kan worden door de rest
ga verder niks voor je spoilen, dit is een hele algemene observatie die je waarschijnlijk al ziet aankomen als je de flaptekst leest
Op zich wel reden tot klagen, maar doe het liever zo min mogelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
Gaat allemaal prima eigenlijk, weinig te klagen. Et toi?
I love it when you smilequote:
Logisch, maar klagen mag hierquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op zich wel reden tot klagen, maar doe het liever zo min mogelijk.
Een reünie in de Stairway zou tof zijn ergens in de toekomst.
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I love it when you smile.
OK ok, ik zal me inhouden hier verder.
Weet ik, dat had je IRL ook de hele tijdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen..
Ik ben meer van “fake it till you make it”quote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, maar klagen mag hier.
Dat gaat het hem niet worden, die tent is niet meer wat het ooit was helaas. Maar er zijn nog steeds meets her en der hoor, alleen niet zoveel meer.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik, dat had je IRL ook de hele tijd.
Ik heb gewoon nooit problemenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben meer van “fake it till you make it”.
Oh echt? Die tent zou ik dan puur kiezen om nostalgische redenen, maar iets anders kan ook prima natuurlijk.
Ja, sjoelen is het nieuwe meeten anno 2019.
Wel echt een leuke tent vind ik. Ik ben er 1 keer geweest jaren terug tijdens de halve finale van het Songfestival.
Ik ben ook niet makkelijk IRLquote:
Zal ik doen in de toekomstquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nooit problemen.
Ja, het is altijd wel gezellig, zelfs voor een Amsterdammer in 010. Kom gewoon ook eens.
Gezelligquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zal ik doen in de toekomst.
Even kijken hoe je er ook alweer uitziet na zoveel jaar.
Streak van 32 jonguhquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zal ik doen in de toekomst.
Even kijken hoe je er ook alweer uitziet na zoveel jaar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |