quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Niet dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:13 schreef BlackNero het volgende:
Ik voorspel dat Jinek dit onderwerp blijft volgen.
Boeit haar geen fuck.quote:
quote:
Boeit Jinek niet. #queen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:26 schreef Oscar. het volgende:
Mooi man, je kind is overleden en nu een schijtlollig SP onderwerp
Altijd nog beter dan die Hardstyle meuk van tegenwoordig. Wat een inspiratieloze bagger is dat.quote:
?quote:
Jeugdtrauma gedetecteerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het Engelse woord voor een vieze rooie.
B&H / Politieke babesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:25 schreef PzKpfw het volgende:
Lisa is, op d'r politieke voorkeur na, een vrouw naar mijn hart. Wat een babe
Fantastic game.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:29 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
hi is eerder fan van depay 1 million subscribers
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:29 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
hi is eerder fan van depay 5 million subscribers
Monkyyy heeft weer eens een eigen foto geplaatst!quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:34 schreef BlackNero het volgende:
Elk kind moet naar de VS kunnen als schoolreisje.
Ik geloof er vrij weinig van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Deurwaarder voor de bijdrage voor het schoolreisje![]()
DEZE OOKquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:35 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Je bent mooi blijven hangen in dat B&H-topic, goed bezig vriend
Bijna want ik ben te lui om er fan achter te zetten .quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Het wachtwoord van @:PowerLoungen is rkcwaalwijkn1fan
Dat is n van mijn wachtwoordenquote:
BVVEENDAM19331945quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bijna want ik ben te lui om er fan achter te zetten .
Net als mijn kad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wil een chip in mijn lichaam om overal mee in te kunnen loggen
Och mupkequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:40 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Lammers speelde Ferry in Undercover echt heel slecht.
Niemand komt in de buurt van de grote Ivoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Alweer een buitenlandse gast zodat Jinek zich kan masturberen op haar eigen engelse vocabulair.
Unaniem een belachelijk groot succesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niemand komt in de buurt van de grote Ivo
Dat vocabulair is mijn bezwaar niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Alweer een buitenlandse gast zodat Jinek zich kan masturberen op haar eigen engelse vocabulair.
Die zou een Britse gast gewoon in het Frans aanspreken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niemand komt in de buurt van de grote Ivo
Traaaahhhhmp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:45 schreef svann het volgende:
[..]
Dat vocabulair is mijn bezwaar niet.
Dyatlov ook.quote:
I hate you very much welcome!quote:
FINISH that wallquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hohoh, we moeten nu Engels praten.
BUILD THE WALL.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:51 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Diego is, net als Frenkie, zo lekker gewoon gebleven.
@Maradonnaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Maradonna heet niet eens een topic op FOK. Dan stel je niet zoveel voor.
VBL / Diego Armando Maradonaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Maradonna heet niet eens een topic op FOK. Dan stel je niet zoveel voor.
Sad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
@:Maradonna
Hij is niet eens een user op fok
Dit is niet live.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Lezen we bij jinek de autocue als ondertiteling? Of hoe kan die ondertiteling zo ver voorlopen?
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
VBL / Diego Armando Maradona
FAKE NEWS
Dit is live opgenomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Lezen we bij jinek de autocue als ondertiteling? Of hoe kan die ondertiteling zo ver voorlopen?
@maradonaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
@:Maradonna
Hij is niet eens een user op fok
Ah the more you knowquote:
quote:
Het programma is (net) niet live. .quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Niet live dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Jinek is nu al thuis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:55 schreef Bocaj het volgende:
Het is niet live omdat Jimek naar haar kindje wil!
Die zit hier mee te lezen.quote:
Vrouwen in de topquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:55 schreef Bocaj het volgende:
Het is niet live omdat Jimek naar haar kindje wil!
Ze zit vast met haar sloffen aan naar haarzelf te kijken!quote:
Als die eerst ontsmet wordtquote:
Zegt iemand die hem overal in heeft lopen hangenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:02 schreef MakkieR het volgende:
Het moment als je jouw eigen kind niet wilt erkennen, verlies je bij mij alle respect, Maradonna, een geweldige voetballer, maar ook een vieze klootzak in mijn ogen...
Moet je nagaan wat de doelgroep is...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Eerste reclame na Jinek is over mannen met plas problemen.
[ afbeelding ]
realiseer je hoe het is voor dat kind, Maradonna is je vader maar hij erkent jou niet. Dat is toch vreselijk om mee te maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zegt iemand die hem overal in heeft lopen hangen
quote:
Ik weet er alles van, Johan Cruijff had mij verwekt op het WK in 74.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
realiseer je hoe het is voor dat kind, Maradonna is je vader maar hij erkent jou niet. Dat is toch vreselijk om mee te maken.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
Show zonder Martijn Koning zijn flop.
quote:
Ja, laten we zo het tekort aan verpleegkundigen aanpakken.quote:Veel onrust bij duizenden verpleegkundigen. Een nieuwe wet – de BIG II – dreigt ervoor te zorgen dat de ervaring van verpleegkundigen die alleen een MBO-opleiding hebben gevolgd niets meer waard is. Zij worden ‘basisverpleegkundigen’, mogen geen beslissingen meer nemen en geen complexe zorg verlenen. Ook al doen sommigen dat al decennia wel.
Ze is zelf ook van heel licht nivoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:43 schreef Regilio_ het volgende:
Idem. Lijkt wel koffietijd hoe licht ze haar show nu maakt![]()
Haar redactie bestaat ook voor 90% uit dames. Over diversiteit gesproken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze is zelf ook van heel licht nivoen haar redactie nog lichter dus logisch
Jaaaaaaaaaajh de tv op ZWART!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:56 schreef superniger het volgende:
FLOPSHOW
JINEK MOETEN ZE OPHEFFEN
HEF HEEL DE NPO OP
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:57 schreef superniger het volgende:
Lul Jetten heeft ook een mening over Jinek.
https://www.mediacourant.(...)is-prettig-gestoord/
Volgens mij mist Jetten af en toe een afleveringquote:“Het is er altijd heel gezellig, ondanks dat het een conservatief, liberaal rechts programma is en ze niet altijd lief voor me zijn.”
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:57 schreef superniger het volgende:
Huh heb ik wat gemist?quote:“Het is er altijd heel gezellig, ondanks dat het een conservatief, liberaal rechts programma is en ze niet altijd lief voor me zijn.”
waarom ben jij zo genteresseerd in de lul van Jetten?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:57 schreef superniger het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:00 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij mist Jetten af en toe een aflevering
Bovendien moet hij niet lullen, want als hij in talkshows zit, zegt hij niets.
Hugo en Bruins!quote:
en dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Moet je maar een bachelor en twee masters hebben
Dan luistert iedereen naar je.quote:
Ik kom n master tekortquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Decimeter?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:08 schreef svann het volgende:
Hoe decimeter ik het aantal verpleegkundigen verder...
Overqualified!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
als je die allemaal voor 2003 hebt gehaald is die nu ook niets waard in de zorgquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
behalve je qatten, dat zijn teringbeestenquote:
Decimeer.quote:
communicatiewetenschappen en filosofie zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
geen echte fokkerquote:
Vrijetijdsmanagement.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
master communicatiewetenschappen en filosofie zeker
Dit en ook de thuiszorg..........quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:08 schreef svann het volgende:
Hoe decimeter ik het aantal verpleegkundigen verder...
Gamma studiesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Wrong!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
of personeel en arbeidquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:10 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Vrijetijdsmanagement.
dus de schoonmaker moet hooggeleid zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:11 schreef PzKpfw het volgende:
Zou het idee van een MBO'er bij m'n hartoperatie ook niet zo fijn vinden.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ik niet, maar ik heb dan ook geen hartquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:11 schreef PzKpfw het volgende:
maakt niets uit, blijft gammaquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:11 schreef PzKpfw het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |