abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209913526
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:20 schreef Rose_Danjou het volgende:
Zo, kloon afgestoft.

Mijn vriend en ik (vrouw) houden van geile praat tijdens de seks. Dit komt altijd neer op fantasieën over ik met meerdere mannen. Ik ben dan onderdanig en de mannen zijn erg dominant en vernederend.

Ik ben in het verleden in meerdere clubs geweest; hij nog nooit.

Het uitvoeren van deze fantasie vinden we echter (te) spannend. We hebben een fijne, stabiele relatie en zijn bang dat het in de praktijk brengen van deze fantasie onze relatie zal schaden. Dwz: ik ben vooral bang dat hij me na een dergelijke ervaring anders zal bekijken. Hijzelf kan dat ook nog niet voorspellen. We hebben een stabiele relatie met twee kinderen van mij en mijn ex waar hij heel goed mee is die we absoluut niet op het spel willen zetten.

We hinken dus een beetje op twee benen: is de fantasie enkel berust op geile praat tussen ons twee samen in de slaapkamer en moeten we het daarbij laten of zouden we het irl ook heel geil vinden? En is dit het risico waard?

We hebben hierop besloten om een keer op een zondagmiddag naar de Fun te gaan met de duidelijke afspraak dat we niets met anderen doen. Óók niet in het heetst van de strijd. Op deze manier kunnen we de sfeer proeven en achteraf zonder (geile) emoties evalueren en wellicht beter voorspellen hoe een eventuele vervolgstap zou voelen.

Wat zijn jullie gedachten hierover? En hebben jullie nog tips?
Laat ik mezelf eens quoten. :')

Vanmiddag gaan we naar de Fun!
  zondag 16 juli 2023 @ 10:41:21 #202
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_209913642
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 10:31 schreef Rose_Danjou het volgende:

[..]
Laat ik mezelf eens quoten. :')

Vanmiddag gaan we naar de Fun!
Have Fun!
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_209913720
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 10:41 schreef embedguy het volgende:

[..]
Have Fun!
Dank!
pi_209927514
Het was heel gezellig. Maar niet erotisch. Gek genoeg was de sfeer dat ook niet. Mensen dansten, kletsen, aten en dronken, maar zaten nauwelijks aan elkaar. Paar keer boven geweest maar daar waren max vier stelletjes bezig in hun eigen bubbel. Helemaal goed natuurlijk, maar de ambiance zoals ik me die herinnerde, vond ik gisteren niet.

Mensen waren ook niet heel erg sexy tbh. Stonden in hun doordeweeks setje, bh en string, te dansen met dikke sportschoenen eronder.
  maandag 21 augustus 2023 @ 11:39:50 #205
410916 Steve_Stifler
The Stiffmeister
pi_210364944
Ik (M 39) wil binnenkort met mijn vriendin (33) naar een parenclub. We fantaseren er al langer over en gaan nu eindelijk de stoute schoenen aantrekken. In dit topic zie ik een paar aanbevelingen qua clubs voorbij komen, o.a. Mystique en Showboat. Zelf neigen we naar Fata Morgana omdat hun site (en de bijbehorende foto's) er erg mooi uitzien.

Graag hoor ik jullie ervaringen met clubs en eventuele aanraders. We zijn niet van plan om meteen aan volledige partnerruil te doen maar we willen graag naar een club waar veel interactie is en er niet alleen maar gekeken wordt naar elkaar.
pi_210366253
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:39 schreef Steve_Stifler het volgende:
Ik (M 39) wil binnenkort met mijn vriendin (33) naar een parenclub. We fantaseren er al langer over en gaan nu eindelijk de stoute schoenen aantrekken. In dit topic zie ik een paar aanbevelingen qua clubs voorbij komen, o.a. Mystique en Showboat. Zelf neigen we naar Fata Morgana omdat hun site (en de bijbehorende foto's) er erg mooi uitzien.

Graag hoor ik jullie ervaringen met clubs en eventuele aanraders. We zijn niet van plan om meteen aan volledige partnerruil te doen maar we willen graag naar een club waar veel interactie is en er niet alleen maar gekeken wordt naar elkaar.
Het hangt er natuurlijk ook helemaal vanaf wat je wilt, maar wij zijn bij Fata Morgana en de laatste jaren vooral bij Fun4Two geweest. Onlangs weer een keer bij Fata Morgana, maar toen was het heel rustig en vonden we het toch minder gezellig, dus de volgende keer wordt weer 'gewoon' Fun4Two.
  maandag 21 augustus 2023 @ 14:56:10 #207
410916 Steve_Stifler
The Stiffmeister
pi_210367473
Ik had ergens gelezen dat Fun4Two een beetje vergane glorie was, maar ik begrijp nu van jou dat dat niet zo is?

Waarom springt Fun4Two er bij jou/jullie uit?
pi_210406422
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:56 schreef Steve_Stifler het volgende:
Ik had ergens gelezen dat Fun4Two een beetje vergane glorie was, maar ik begrijp nu van jou dat dat niet zo is?

Waarom springt Fun4Two er bij jou/jullie uit?
Wij vinden het er mooi en sfeervol uitzien en het is groot genoeg dat er diverse leuke plekken te vinden zijn, en het is er zelden zo rustig dat er niets te beleven is (Bij speciale thema avonden soms wel juist te druk naar onze zin, maar dat is waar je van houdt)
Wat wij ook prettig vinden ten opzichte van Fata Morgana, wij gaan meestal op vrijdag en op vrijdag is Fata Morgana maar gedeeltelijk open, zo is bijv de zolder dicht en ook één van de grote zithoeken is dicht. Bij Fun4Two is gewoon alles open.
Wat op vrijdag ook wel aardig is, is dat er iedere vrijdag van de maand een ander soort thema is. Zo kun je op de 2e vrijdag gratis een extra vriendin meenemen en op de 4e vrijdag is sex overal toegestaan (behalve in het restaurant uiteraard, maar wel op bijv de dansvloer of verzin het maar)
Wat ik soms wel hoor over Fun4Two is dat er bij veel bezoekers een ons-kent-ons cultuur zou hangen. Nou zal ik niet ontkennen dat dat voor sommige bezoekers zo is, maar wij hebben daar nooit echt last van gehad.
pi_210408233
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:44 schreef XYZ8 het volgende:

[..]
Wij vinden het er mooi en sfeervol uitzien en het is groot genoeg dat er diverse leuke plekken te vinden zijn, en het is er zelden zo rustig dat er niets te beleven is (Bij speciale thema avonden soms wel juist te druk naar onze zin, maar dat is waar je van houdt)
Wat wij ook prettig vinden ten opzichte van Fata Morgana, wij gaan meestal op vrijdag en op vrijdag is Fata Morgana maar gedeeltelijk open, zo is bijv de zolder dicht en ook één van de grote zithoeken is dicht. Bij Fun4Two is gewoon alles open.
Wat op vrijdag ook wel aardig is, is dat er iedere vrijdag van de maand een ander soort thema is. Zo kun je op de 2e vrijdag gratis een extra vriendin meenemen en op de 4e vrijdag is sex overal toegestaan (behalve in het restaurant uiteraard, maar wel op bijv de dansvloer of verzin het maar)
Wat ik soms wel hoor over Fun4Two is dat er bij veel bezoekers een ons-kent-ons cultuur zou hangen. Nou zal ik niet ontkennen dat dat voor sommige bezoekers zo is, maar wij hebben daar nooit echt last van gehad.
Bedankt voor je heldere uitleg. De Fata valt inmiddels voor ons af vanwege wat slechte recensies. We twijfelen nu nog tussen Monique en Fun4Two, maar ik gok zo dat het de Fun gaat worden.
pi_210541030
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:40 schreef Steve_Stifler het volgende:

[..]
Bedankt voor je heldere uitleg. De Fata valt inmiddels voor ons af vanwege wat slechte recensies. We twijfelen nu nog tussen Monique en Fun4Two, maar ik gok zo dat het de Fun gaat worden.
Monique zijn wij ook een paar keer geweest, maar dat is echt jaaaaaaren geleden.
Dat was de eerste club waar we heen gingen, nadat we een paar keer op de Kama Sutra Beurs hadden gesnuffeld.
We vonden het een nette verzorgde club, qua eten eenvoudiger dan bijv een Fun4Two of Fata Morgana en de gemiddelde leeftijd lag, voor ons althans, vrij hoog. Maar nogmaals, ik praat nu over zeker 10 jaar geleden.
Omdat het voor ons ook niet echt naast de deur lag, zijn we na 2 of 3 keer naar de Fata Morgana gegaan en daar zijn we met plezier een aantal jaar heen gegaan, totdat we er een beetje uitgekeken raakten en ook nieuwsgierig werden naar de Fun4Two, omdat dit destijds samen met de Fata 'de beste clubs van Nederland' zouden zijn.
De laatste jaren zijn eigenlijk altijd naar de Fun geweest, en met veel plezier. Onlangs weer 1x naar de Fata voor de afwisseling, maar dat viel ons zoals eerder gezegd een beetje tegen.
pi_210544822
Kent iemand de sauna club azzurra?
Is dat vergelijkbaar met een paren club? Of is het meer een sauna waarbij je meer mag?
  woensdag 6 september 2023 @ 01:51:20 #212
436847 embedguy
pi_210545860
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:27 schreef Nico987 het volgende:
Is dat vergelijkbaar met een paren club? Of is het meer een sauna waarbij je meer mag?
Het is een gay sauna met dagen dat het ook voor niet homo's open is.

Tip; zorg dat je op een stellen-dag gaat. Tenzij je graag sex hebt met een zwerm aan rukkende mannen om je heen die je vriendin intens aankijken (been there).

Ik heb nog geen ervaring met de stellen-dag.
Life is happening now.
  woensdag 6 september 2023 @ 16:19:58 #213
202014 JJH
Knetter. O+
pi_210550587
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 01:51 schreef embedguy het volgende:

[..]
Het is een gay sauna met dagen dat het ook voor niet homo's open is.

Tip; zorg dat je op een stellen-dag gaat. Tenzij je graag sex hebt met een zwerm aan rukkende mannen om je heen die je vriendin intens aankijken (been there).

Ik heb nog geen ervaring met de stellen-dag.
Dat laatste dekt de lading. :Y
pi_210555574
Bestaan ze wel voor hetero's?
  zondag 17 september 2023 @ 14:34:15 #215
410916 Steve_Stifler
The Stiffmeister
pi_210662116
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:58 schreef XYZ8 het volgende:

[..]
Monique zijn wij ook een paar keer geweest, maar dat is echt jaaaaaaren geleden.
Dat was de eerste club waar we heen gingen, nadat we een paar keer op de Kama Sutra Beurs hadden gesnuffeld.
We vonden het een nette verzorgde club, qua eten eenvoudiger dan bijv een Fun4Two of Fata Morgana en de gemiddelde leeftijd lag, voor ons althans, vrij hoog. Maar nogmaals, ik praat nu over zeker 10 jaar geleden.
Omdat het voor ons ook niet echt naast de deur lag, zijn we na 2 of 3 keer naar de Fata Morgana gegaan en daar zijn we met plezier een aantal jaar heen gegaan, totdat we er een beetje uitgekeken raakten en ook nieuwsgierig werden naar de Fun4Two, omdat dit destijds samen met de Fata 'de beste clubs van Nederland' zouden zijn.
De laatste jaren zijn eigenlijk altijd naar de Fun geweest, en met veel plezier. Onlangs weer 1x naar de Fata voor de afwisseling, maar dat viel ons zoals eerder gezegd een beetje tegen.
Bedankt voor de tip! We zijn uiteindelijk op zaterdagavond naar de Fun geweest en hebben echt een top avond gehad. Inderdaad echt een mooie club met leuke en gezellige mensen en erg vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
pi_210703837
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 14:34 schreef Steve_Stifler het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip! We zijn uiteindelijk op zaterdagavond naar de Fun geweest en hebben echt een top avond gehad. Inderdaad echt een mooie club met leuke en gezellige mensen en erg vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Goed om te horen.
Wij gaan vrijdag 24 november weer (toevallig mijn verjaardag), we kijken al naar uit.
pi_210703913
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:27 schreef Nico987 het volgende:
Vreselijk, ik ben er een keer met mijn ex vriendin geweest, veel gasten die het woord nee niet kennen
  Forum Admin woensdag 22 november 2023 @ 09:49:33 #218
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_211378284

Komend weekend gaan wij voor het eerst naar Club Paradise in Amsterdam. Normaal gaan we eigenlijk altijd naar Party Players of de Showboat dus dit is voor ons weer eens een nieuwe club.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_211522248
Goedemorgen,

voor nieuwelingen tips om ergens het meest toegankelijk en fijn kijkje in de keuken van parenclubs te hebben.. Zijn er soort van intro's op dagen in het weekend, zodat het misschien wat drukker is? Met de vrouw dit toegevoegd aan de bucketlist voor 2024.. Dus eens gaan orienteren, en dus hulp kan handig zijn bij deze experts op dit forum :)...

Liefst in Brabant/Limburg/Gelderland... Maar we willen wel een stukje rijden indien nodig...
pi_211628792
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 december 2023 09:54 schreef Tinus_81 het volgende:
Goedemorgen,

voor nieuwelingen tips om ergens het meest toegankelijk en fijn kijkje in de keuken van parenclubs te hebben.. Zijn er soort van intro's op dagen in het weekend, zodat het misschien wat drukker is? Met de vrouw dit toegevoegd aan de bucketlist voor 2024.. Dus eens gaan orienteren, en dus hulp kan handig zijn bij deze experts op dit forum :)...

Liefst in Brabant/Limburg/Gelderland... Maar we willen wel een stukje rijden indien nodig...
Ook wij zijn nieuwelingen en zowel ik als mijn vrouw zijn op zoek naar een plekje waar we wat contacten kunnen leggen of laat ons zeggen een intro kunnen krijgen zonder meer.

Ben nieuwsgierig naar locaties in zuid-Nederland of Vlaanderen.
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:02:24 #221
53151 T42
Pinball Wizard
pi_211636160
quote:
Goedemorgen,

beek en donk ultimate dreams kan ik aan raden
pi_211654877
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:02 schreef T42 het volgende:

[..]
beek en donk ultimate dreams kan ik aan raden
Goedemorgen, wat is er zo goed dat je deze aanbeveeld? Ben je er zelf vaak gewees/ervaringen?

Alvast merci!
pi_211896129
quote:
Goedemorgen,

Bij de clubs waar ik zelf tot nu toe geweest ben (Fun4Two en Fata Morgana) kan je als je nieuw bent een rondleiding krijgen. Ik denk dat dat bij de meeste clubs wel zo is. Verder weet ik dat je ook clubs hebt met speciale 'beginnersavonden'. Mijn eerste keer was gewoon op een zaterdag naar de Fun. Ik vond dat direct heel erg leuk. Het was druk, lekkere muziek en leuke mensen :Y
pi_212321643
Maak als beginners wel zeer goexe afspraken hoever je wilt gaan op die avond en hou je absoluut aan die afspraak. Laat je op de avond zelf door de opwinding niet gaan en ga nooit verder dan de eerder gemaakte afspraken. Dat kan dodelijk zijn voor je relatie. Eenmaal sex met een ander kan immers niet teruggedraaid worden.

Na die eerste keer weer thuis kan je samen bespreken wat je allemaal gezien en aan opwinding gevoeld hebt. Dan kan je in je veilige thuisomgeving weer nieuwe afspraken maken voor een volgend bezoek.

En als het jullie allebei bevalt en je beide verder wilt gaan kan het een enorme verrijking en verdieping van je relatie zijn.

Wij zijn lang geleden ook zo begonnen en genieten er nog steeds van.
Vrijdag de 16 a.s. gaan we weer naar de Showboat naar de gangbang avond waar we beide weer heerlijk met anderen aan de gang hopen te gaan (en miss Sakura natuurlijk hoopt op een hoop single mannen 😋)

[ Bericht 1% gewijzigd door Sakura op 06-02-2024 18:18:55 (Typo) ]
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_212343263
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 18:17 schreef Sakura het volgende:
Maak als beginners wel zeer goexe afspraken hoever je wilt gaan op die avond en hou je absoluut aan die afspraak. Laat je op de avond zelf door de opwinding niet gaan en ga nooit verder dan de eerder gemaakte afspraken. Dat kan dodelijk zijn voor je relatie.
Klopt. Bespreek beiden tot hoever jullie gaan? Enkel toe kijken, of gaan jullie ook betasten en kussen? Willen jullie seks hebben met een ander?
Weet dat een man niet terugtrekt als hij op z'n hoogtepunt komt. En vooral doe het veilig, ik draag ook vaak een condoom bij mijn eigen vrouw.

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 18:17 schreef Sakura het volgende:
Vrijdag de 16 a.s. gaan we weer naar de Showboat naar de gangbang avond waar we beide weer heerlijk met anderen aan de gang hopen te gaan (en miss Sakura natuurlijk hoopt op een hoop single mannen 😋)
Hoe zijn jullie hiermee begonnen? Ik heb er wel al eens over gefantaseerd maar ik denk niet dat ik die stap durf zetten om mijn vrouw in een gangbang te zien...
Als partner heb je toch totaal geen controle meer en zeker niet als er enkele mannen zijn die geen 'nee' kennen?
pi_212345298
Wij zijn ooit met partnerruilthuis begonnen met in ons achterhoofd dat we dan beide sex met een ander hebben gehad en er onmogelijk een scheve jaloezie zou kunnen ontstaan. Uiteraard na veel gepraat voor we die eerste stap namen.
Daarna ook regelmatig trio's mvm thuis gedaan.
Uiteindelijk parenclubs opgezocht voor partneruil en om eens met b.v. 2 extra mannen.
En uiteindelijk zo nu en dan gangbang avonden bezocht. En ook ik heb daar meegedaan met andere dames die daar voor de gangbang waren.

En over mannen die niet weten dat nee echt nee is, die worden onmiddelijk terecht gewezen door de overige (zowel mannelijke als vrouwelijke) bezoekers van de parenclub. Of ze worden door de clubeigenaars de club uitgezet om nooit meer terug te mogen komen.
Zelfde geld voor condoom gebruik. Iedereen let op elkaar.
Je kan gerust stellen dat een vrouw veel veiliger is in een parenclub dan in welke kroeg of disco dan ook.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_212348027
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 12:58 schreef Sakura het volgende:

En over mannen die niet weten dat nee echt nee is, die worden onmiddelijk terecht gewezen door de overige (zowel mannelijke als vrouwelijke) bezoekers van de parenclub. Of ze worden door de clubeigenaars de club uitgezet om nooit meer terug te mogen komen.
Zelfde geld voor condoom gebruik. Iedereen let op elkaar.
Je kan gerust stellen dat een vrouw veel veiliger is in een parenclub dan in welke kroeg of disco dan ook.
Of verschilt dat per club? Want je hoort toch genoeg verhalen over clubs waar alleengaande mannen voor flink geld naar binnen mogen en waar de club een oogje dicht knijpt, want het zijn wel de mannen die het geld opleveren.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 8 februari 2024 @ 16:45:27 #228
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212348195
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 16:30 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Of verschilt dat per club? Want je hoort toch genoeg verhalen over clubs waar alleengaande mannen voor flink geld naar binnen mogen en waar de club een oogje dicht knijpt, want het zijn wel de mannen die het geld opleveren.
Dit is denk ik het verschil tussen een parenclub en een sexclub/nachtclub.

En verschil per soort avond.

Op sommige avonden zijn alleenstaande mannen wel welkom.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_212349056
We hebben al zeer veel verschillende parenclubs bezocht en nog nooit meegemaakt dat mannen meer dan 1 keer proberen opdringerig te zijn. Ze worden echt in elke parenclub onmiddellijk terecht gewezen of voor goed uit de club gezet.

Sowieso zal je op avonden waar uitsluiten paren welkom zijn al helemaal geen last hebben van opdringerige mannen. Op veel clubs mag op uitsluitend parenavonden een man ook niet zonder zijn partner de erotische ruimtes opzoeken.
pi_212739280
Mijn vrouw en ik hebben het over een parenclub gehad, we zijn ergens wel nieuwsgierig.
Zijn er mensen die een goeie referenties hebben in België of Nederland? Waar fatsoenlijke mensen heen gaan en waar er veel mogelijkheden zijn (bv. donkere kamers, toe kijken, speeltjes, ...)
pi_212862558
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 19:25 schreef Sakura het volgende:
Gisteravond zijn we overigens weer geweest, was de beroemde gangbang avond. Erg druk en gezellig. Wel wat meer gejaagde sfeer door de vele aanwezige single mannen. Maar omdat alle aanwezige stellen en dames daar juist voor kiezen, zeer aktief. Monique zorgt er ook altijd voordat het aantal dames en heren in een redelijk goede verhouding is.

Laten we zeggen dat miss Sakura een erg drukke avond had in de gynacologenstoel en later in de swing 😅
Ben je dan niet eerder een 'gebruiksvoorwerp' i.p.v. een dame waar je gewoon seks mee hebt? Is er een groot verschil tussen pakweg 2 mannen of 5 mannen? En hoe staat je partner er tegenover?
Ergens intrigeert het me wel en zou ik mijn vrouw wel eens willen bezig zien in groep maar tot op heden staat ze daar zelf niet zo voor open.

2 mannen tegelijk is bij haar op dit moment wel het maximum. Het is ook niet dat mijn vrouw vraagt om meer mannen. En op zijn tijd eens een trio is voor mij ook prima.

Wij hebben wel plannen om eens naar een parenclub te gaan. Als een gangbang zich voordoet, zal ik toch wel eens kijken :7
  zondag 17 maart 2024 @ 23:54:46 #232
436847 embedguy
pi_212867564
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:37 schreef Vanky het volgende:
Mijn vrouw en ik hebben het over een parenclub gehad, we zijn ergens wel nieuwsgierig.
Zijn er mensen die een goeie referenties hebben in België of Nederland? Waar fatsoenlijke mensen heen gaan en waar er veel mogelijkheden zijn (bv. donkere kamers, toe kijken, speeltjes, ...)
Speeltjes mag je zelf meenemen (die regelt een club sowieso niet voor je, want hygiene), toekijken kan overal.
Life is happening now.
pi_212881850
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 17:30 schreef Vanky het volgende:

[..]
Ben je dan niet eerder een 'gebruiksvoorwerp' i.p.v. een dame waar je gewoon seks mee hebt? Is er een groot verschil tussen pakweg 2 mannen of 5 mannen? En hoe staat je partner er tegenover?
Ergens intrigeert het me wel en zou ik mijn vrouw wel eens willen bezig zien in groep maar tot op heden staat ze daar zelf niet zo voor open.

2 mannen tegelijk is bij haar op dit moment wel het maximum. Het is ook niet dat mijn vrouw vraagt om meer mannen. En op zijn tijd eens een trio is voor mij ook prima.

Wij hebben wel plannen om eens naar een parenclub te gaan. Als een gangbang zich voordoet, zal ik toch wel eens kijken :7
De vrouw is wel het middelpunt uiteraard en de mannen zijn dan best wel een beetje gebruiksvoorwerp van de dames. Die willen immers met meerdere mannen achter elkaar (of soms tegelijk) sex hebben, soms zelfs geblindoekt waardoor het echt alleen om de pik gaat 😁.

Op een gangbang avond is een tiental mannen achter elkaar is geen uitzondering. En na een beetje rust en een drankje natuurlijk bij voorkeur weer van vooraf beginnen.

Als man heb je het voordeel dat je met meerdere vrouwen sex kan hebben zonder al te veel poespas. En ook dat is absoluut genieten voor de mannen.

En hoe ik er tegenaan kijk? Er is echt niets mooiers en opwindenders dan je eigen partner door meerdere mannen genomen te zien worden.
Als monogaam zal je je er misschien geen voorstelling van kunnen maken, maar elk ganbang bezoekend stel zal dit zeer overtuigend bevestigen.

Maar ook ik sluit mij op zo'n avond meestal wel een keer aan bij een andere rij en laat dan mijn vrouw even achter bij de andere mannen. (ik kan dan alleen even niet haar score voor die avond bijhouden 😂)
pi_212892727
Wij willen ooit wel eens een parenclub/swingersclub bezoeken maar we zijn nogal van het voorzichtige type. Onze ervaring beperkt zich nu tot trio's met mannen van Redlights. Het voordeel is dat wij kunnen kiezen welke man we selecteren in een club is dat minder het geval.

Bij de gedachte aan een parenclub is mijn eerste gedachte altijd 'één grote orgie', toen ik las dat jij je wel eens aan gangbang waagt vond ik het ergens wel boeiend. Ik heb wel eens samen met mijn vrouw gangbang porno bekeken maar zelf zijn we nog blue op dat gebied. Maar ik schiet het idee ook niet meteen af.
Het is tenslotte maar seks (staat los van liefde) en bij een gangbang is het fysiek contact eerder vluchtig, volgens mij komt meer dan de helft van die mannen ook niet klaar (enerzijds door de beperkte tijd en anderzijds door de prestatiedruk). Ik weet zelfs niet of ik het zou kunnen bij mijn vrouw, laat staan bij een andere vrouw?
Ik mag het proberen maar ik moet het achteraf wel zeggen of het gelukt was zegt ze dan. Misschien sluit ik me ooit eens aan misschien gebeurd het nooit...

Wat jij beschrijft over het zien genieten en het opwindend vinden, daar kan ik me bij aansluiten. In onze relatie hebben wij ook al mannen uitgenodigd die op seksueel vlak veel meer ervaring hadden dan ik, dat merk je wel meteen. Er zijn ook mannen die liever beffen en zelfs niet overgaan tot penetratie. Er zijn er ook die tegenvielen hoor (is voor mij ook niet echt leuk omdat je het toch doet om er plezier uit te halen).
Ieder heeft zijn eigen voorkeur en talent en ik vind dat wel fijn. Ik kan evengoed genieten van 1 op 1 seks als in een trio. En ik laat mijn vrouw zeker niet bij elke vrijpartij klaarkomen maar als iemand anders haar een orgasme kan bezorgen is het wel fijn.
En tenslotte ligt ze 's avonds wel bij mij in bed en doen we de dag, week, maand er na samen leuke dingen (dat is liefde/relatie).
  woensdag 20 maart 2024 @ 15:12:50 #235
436847 embedguy
pi_212893090
Een parenclub/swingersclub is iig zeker niet 'één grote orgie', al zijn er soms wel orgies aanwezig.

Je hebt op zich wel de mogelijkheid om zelf de mannen uit te kiezen in een swingersclub. Ik heb het zelf nooit geprobeerd (tot nu toe alleen ervaring met koppeltjes en heb de single mannen op een afstand gehouden) maar ik verwacht eigenlijk dat praktisch elke man bij een club wel bereid is om een drankje te doen en bij goedkeuring je vrouw te nemen. Tenzij je alleen open staat voor de super aantrekkelijke mannen, en je vrouw minder in de smaak valt, maar zelfs dan is er wel wat mogelijk denk ik als je vrouw enigszins gemiddeld is.

Waarom denk je dat je bij een swingersclub minder de mogelijkheid hebt om de man te selecteren (ik=benieuwd)?
Life is happening now.
pi_212894294
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 15:12 schreef embedguy het volgende:
Waarom denk je dat je bij een swingersclub minder de mogelijkheid hebt om de man te selecteren (ik=benieuwd)?
Online is het natuurlijk wel makkelijk en is de vijver om uit te kiezen groot (tientallen pagina's).
Als we beiden zin hebben in een trio, dan gaan we samen (of ik alleen) eens door de profielen en leggen we contact. En dan baseren we ons alleen maar op uiterlijk.
Als er interesse is, van zijn kant. Dan bellen we elkaar ff via Whatsapp en als we er dan een goed gevoel bij hebben spreken we af. Soms blijft het enkel bij een drankje, vaak gebeurt er nadien ook wat meer maar dan moet mijn vrouw ook wel de seksuele klik voelen. (En het moet voor mij ook goed voelen).
Creepy guys of mannen die gewoon willen 'neuken' zeg maar vallen eigenlijk af bij ons. Net zoals opdringerige kerels.

Ik kan me niet voorstellen dat er in een club zo'n uitgebreide keuze is? Dat we daar ons gaan baseren op uiterlijk is wel een feit. Mijn vrouw ziet er wel aantrekkelijk uit en valt nog best in de smaak bij de mannen.
We willen ook liever iemand ervaren dan een amateur. Online is het ook wel leuk omdat éénmaal je iemand gevonden hebt, dat we soms ook terug beroep doen op zijn diensten. Bij een vaste partner valt ook een bepaalde rem weg waardoor het gemoedelijker gaat en je min of meer weet wat je mag verwachten en dat voelt voor ons ook wel wat fijner.
In een club is dat misschien niet het geval als jullie elkaar niet meer tegen het lijf lopen?

Het is niet dat we die man in huis gaan nemen maar er moet toch wel zeker een aantrekkingskracht zijn waarbij zowel ik als mijn vrouw zich goed voelt.
Maar haar eens lekker uitgeput zien geraken lijkt me wel leuk O+
  woensdag 20 maart 2024 @ 17:52:12 #237
436847 embedguy
pi_212894952
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 14:27 schreef Vanky het volgende:
Wij willen ooit wel eens een parenclub/swingersclub bezoeken maar we zijn nogal van het voorzichtige type. Onze ervaring beperkt zich nu tot trio's met mannen van Redlights. Het voordeel is dat wij kunnen kiezen welke man we selecteren in een club is dat minder het geval.

Bij de gedachte aan een parenclub is mijn eerste gedachte altijd 'één grote orgie', toen ik las dat jij je wel eens aan gangbang waagt vond ik het ergens wel boeiend. Ik heb wel eens samen met mijn vrouw gangbang porno bekeken maar zelf zijn we nog blue op dat gebied. Maar ik schiet het idee ook niet meteen af.
Het is tenslotte maar seks (staat los van liefde) en bij een gangbang is het fysiek contact eerder vluchtig, volgens mij komt meer dan de helft van die mannen ook niet klaar (enerzijds door de beperkte tijd en anderzijds door de prestatiedruk). Ik weet zelfs niet of ik het zou kunnen bij mijn vrouw, laat staan bij een andere vrouw?
Ik mag het proberen maar ik moet het achteraf wel zeggen of het gelukt was zegt ze dan. Misschien sluit ik me ooit eens aan misschien gebeurd het nooit...

Wat jij beschrijft over het zien genieten en het opwindend vinden, daar kan ik me bij aansluiten. In onze relatie hebben wij ook al mannen uitgenodigd die op seksueel vlak veel meer ervaring hadden dan ik, dat merk je wel meteen. Er zijn ook mannen die liever beffen en zelfs niet overgaan tot penetratie. Er zijn er ook die tegenvielen hoor (is voor mij ook niet echt leuk omdat je het toch doet om er plezier uit te halen).
Ieder heeft zijn eigen voorkeur en talent en ik vind dat wel fijn. Ik kan evengoed genieten van 1 op 1 seks als in een trio. En ik laat mijn vrouw zeker niet bij elke vrijpartij klaarkomen maar als iemand anders haar een orgasme kan bezorgen is het wel fijn.
En tenslotte ligt ze 's avonds wel bij mij in bed en doen we de dag, week, maand er na samen leuke dingen (dat is liefde/relatie).
Ohh, en je regelt die mannen dan via de belgische website 'redlights'?

Ik kende redlights niet dus ik dacht dat je bedoelde dat je het red light district bezocht en dan daar wat uitkiest.

Nee owke; online heb je inderdaad vele male meer keuze dan in een club. Eventueel zou je via sdc met een man in contact kunnen komen en dan vervolgens daarmee afspreken in een club. Via sdc kun je ook zien of die man al ervarener is door te kijken naar zijn ontvangen reviews en dan heb je ook ontzettend veel keuze. Mocht de man tegenvallen dan heb je iig een keer een club ervaren, en mocht het wel iets zijn maar je vrouw heeft nog zin in een toetje dan loopt er misschien nog wel iets anders leuks in de club :)

Als je in een club een leuke ervaring hebt dan is het gebruikelijk om je sdc account te delen zodat je vervolgens via die weg met elkaar in contact kunt blijven.
Life is happening now.
pi_212895337
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 17:52 schreef embedguy het volgende:

[..]
Ohh, en je regelt die mannen dan via de belgische website 'redlights'?

Ik kende redlights niet dus ik dacht dat je bedoelde dat je het red light district bezocht en dan daar wat uitkiest.

Nee owke; online heb je inderdaad vele male meer keuze dan in een club. Eventueel zou je via sdc met een man in contact kunnen komen en dan vervolgens daarmee afspreken in een club. Via sdc kun je ook zien of die man al ervarener is door te kijken naar zijn ontvangen reviews en dan heb je ook ontzettend veel keuze. Mocht de man tegenvallen dan heb je iig een keer een club ervaren, en mocht het wel iets zijn maar je vrouw heeft nog zin in een toetje dan loopt er misschien nog wel iets anders leuks in de club :)

Als je in een club een leuke ervaring hebt dan is het gebruikelijk om je sdc account te delen zodat je vervolgens via die weg met elkaar in contact kunt blijven.
Ja, wij regelen via de Belgische Redligts site. Maar we kiezen niet de eerste de beste hoor, we zijn nogal kieskeurig.

SDC ken ik niet.

Ik weet dat ik in zo'n club van haar eens mag deelnemen aan een gangbang maar het moet met condoom zijn wat uiteraard begrijpelijk is (1. het moet van de club, 2. het moet van mijn vrouw en 3. geen zin in een soa). Sowieso eis ik dat ook van haar contacten dus is ook wel een vorm van respect naar haar toe. Ze weet dat ze me ook wel kan vertrouwen op dat vlak (en ik haar).
+ Ze wil weten of ik kon komen in zo'n situatie.

Ik zou eigenlijk niet weten of ik zou kunnen klaarkomen. Vermoedelijk is de groepsdruk te hoog waarbij het niet zou lukken (denk ik).
Geen idee wat jullie ervaringen zijn?

Zij heeft in elk geval niet meteen de drang om met meer dan 2 mannen seks te hebben. '2 tegelijk is genoeg zegt ze'. Maar ik sluit alvast niets uit, als de behoefte er is om te experimenteren dan zijn we daar op zich ook wel heel open in.
  woensdag 20 maart 2024 @ 22:39:36 #239
436847 embedguy
pi_212899546
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 18:26 schreef Vanky het volgende:

[..]

SDC ken ik niet.
Sdc is een swingersapp. Zo een beetje elke swinger (of iig de meeste) zitten daar. Er zitten ook veel single mannen, ook worden daar regelmatig gangbangs gepost.
Life is happening now.
pi_212899805
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 14:27 schreef Vanky het volgende:

Wij waren ook nieuwsgierig. Zijn er heen gegaan om gewoon te kijken. Wij hebben meer ervaren als uitgaan in lingerie. Maar iedereen heeft zijn eigen ding. Zo kwamen wij binnen te gelijk met een Belgisch koppel. Na even iets eten, deden we een rondje. En daar stond dat koppel al vol in het zicht te seksen. Die lieten er geen gras over groeien. Andere zaten rustig een wijntje in de launch te drinken of elkaar wat te masseren.
Er zijn allerlei plekken om te seksen, van kamertjes waar de deur op slot kan tot een bed naast het zwembad, donkere kamers en ruimte etc etc. Zelf vond ik vanuit het bubbelbad kijken naar trio erg geil. Op wat zoenen en vingeren na hebben we het m bij elkaar gehouden. Ook geil. Terwijl boven het wel een orgie was, maar dat trok ons niet.
pi_213253497
Aanstaande vrijdag (19 april) zijn wij in ieder geval weer in de showboat te vinden :)

https://www.showboat.eu/gangbang

[ Bericht 1% gewijzigd door Sakura op 19-04-2024 12:56:11 ]
pi_213268351
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:40 schreef Sakura het volgende:
Aanstaande vrijdag (19 april) zijn wij in ieder geval weer in de showboat te vinden :)

Leuk :)
pi_213452114
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:40 schreef Sakura het volgende:

Waarom betalen mannen veel meer eigenlijk?

Misschien domme vraag maar laat je je gewoon door iedereen neuken op zo'n avond en speelt bijvoorbeeld aantrekkingskracht daarin totaal geen rol?
blablablabla
  dinsdag 7 mei 2024 @ 17:37:29 #244
436847 embedguy
pi_213453163
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 15:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Vraag/aanbod 🙂
Life is happening now.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:26:25 #245
348144 Nico987
Nico987
pi_213454207
quote:

[..]

Misschien domme vraag maar laat je je gewoon door iedereen neuken op zo'n avond en speelt bijvoorbeeld aantrekkingskracht daarin totaal geen rol?
Om te voorkomen dat er 4 koppels en 150 single mannen binnen komen?
pi_213460191
quote:

[..]

Op het moment dat miss Sakura in bijvoorbeeld de swing of gyneacologen stoel ligt, dan is het idd gewoon door iedereen laten neuken. Dan is het echt de pure lust en om het plat te zeggen, "haalt het niet uit wie er aan die pik vast zit" :D
Bij partnerruil is het veel subtieler en moet er wel een soort van klik zijn.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 23:11:24 #247
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213460274
Ik vind Gangbangs zonder condoom in clubs altijd een dingetje.

Ik ben echt ontzettend bang voor nare SOAs
...
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_213460434
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 23:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind Gangbangs zonder condoom in clubs altijd een dingetje.

Ik ben echt ontzettend bang voor nare SOAs
...
Dat zal je in een parenclub/gangbang avond dus absoluut nooit tegenkomen. Condoom verplicht.
Als er een idioot tussen zit die zonder condoom zou willen proberen, wordt hij direct door de omstanders/wachtenden al tegen gehouden. Ik hou het zelf uiteraard ook wel in de gaten als ik naast miss Sakura sta als zij in de gyneacologen stoel lekker bezig is met een groep mannen. Maar het is eigenlijk niet eens echt nodig dat ik goed oplet, iedereen houdt elkraar wat dat betreft in de gaten.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 23:23:13 #249
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213460635
Ik hoor wel eens andere verhalen van een vriendin.

Maar zal ook wel aan de club liggen waar je heengaat denk ik zo.
pi_213460932
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik hoor wel eens andere verhalen van een vriendin.

Maar zal ook wel aan de club liggen waar je heengaat denk ik zo.
Dan zal die vriendin er mogelijk wel op geilen, zonder condoom.

Eerlijk is eerlijk, mij lijkt het ook onwijs opwindend, miss Sakura door een groep mannen zonder condoom geneukt te zien worden 😋. Maar dat is helaas onverantwoord en dus een absolute no-go.
pi_214070702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 23:44 schreef Sakura het volgende:

[..]
Dan zal die vriendin er mogelijk wel op geilen, zonder condoom.

Eerlijk is eerlijk, mij lijkt het ook onwijs opwindend, miss Sakura door een groep mannen zonder condoom geneukt te zien worden 😋. Maar dat is helaas onverantwoord en dus een absolute no-go.
Begrijp wel dat het opwindend kan zijn en ergens ook zelf al over gefantaseerd dat mijn vrouw met andere mannen zonder condoom geneukt wordt maar als het er op aankomt moet het met een rubbertje. Dus voor mij ook een no-go.
  donderdag 11 juli 2024 @ 16:31:31 #252
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_214252538
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:26 schreef Nico987 het volgende:

[..]
Om te voorkomen dat er 4 koppels en 150 single mannen binnen komen?
Dat gebeurt nog steeds als mannen er meer voor moeten betalen.

Het enige verschil is dat ze nu meer verwachtingen hebben omdat ze ervoor hebben betaald.

Het is toch niet zo moeilijk om bij de avond zelf gewoon aantallen bij te houden en dan mensen te weigeren als de verhouding te scheef loopt? Want dan kan een 'koppel' van 1 vrouw en 2 mannen bijvoorbeeld ook binnen voor een eerlijke prijs in plaats van 1 koppel + 1 single man (want die man is niet single).
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_215052598
Hallo, wij zijn 10 jaar geleden of zo eens naar Fata geweest. Dit was een hete avond. Echt swingen en dergelijke wilde we toen niet.
Nu fantaseren we wel meer om eens andere in het spel te betrekken. Waar wij echter bang voor zijn is dat als je ergens met iemand afspreekt dat je je dan min of meer verplicht voelt, ook als er halverwege geen klik blijkt te zijn.

Dus denken wij dat een club voor ons de beste plek is, gewoon mensen ontmoeten. Ontmoet je niets waar je een klik bij voelt dan heb je toch een spannende avond.

Bij Fata vond ik het best een nadeel dat het dit dicht bij Amsterdam ligt. Best een stuk rijden. En hotels zijn erg duur, en niet echt dichtbij. Het was erg spannend, en hoewel ik bijna niet drink is dan een paar drankjes toch wel handig.

Dus nu zoeken we een beetje chique parenclub, met betaalbare overnachting in de buurt, bed en douche is voldoende. Met alleen of vooral stellen. Dus weinig mannen alleen. We zijn begin 40, dus stellen tussen de 30 en 50 zou wel fijn zijn.

En wat trek je als man aan. Ik ben erg veel afgevallen, met als gevolg dat ik nu niet zo zeker ben over mijn boven lichaam. Dus alleen een boxer short ga ik mij niet prettig in voelen. Dus een deur beleid dat er alleen maar modellen binnen mogen is ook niet echt passend, ook niet wat we zoeken als het gaat om mensen er bij betrekken.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 00:54:05 #254
436847 embedguy
pi_215141988
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:32 schreef Nico987 het volgende:
Hallo, wij zijn 10 jaar geleden of zo eens naar Fata geweest. Dit was een hete avond. Echt swingen en dergelijke wilde we toen niet.
Nu fantaseren we wel meer om eens andere in het spel te betrekken. Waar wij echter bang voor zijn is dat als je ergens met iemand afspreekt dat je je dan min of meer verplicht voelt, ook als er halverwege geen klik blijkt te zijn.

Dus denken wij dat een club voor ons de beste plek is, gewoon mensen ontmoeten. Ontmoet je niets waar je een klik bij voelt dan heb je toch een spannende avond.

Bij Fata vond ik het best een nadeel dat het dit dicht bij Amsterdam ligt. Best een stuk rijden. En hotels zijn erg duur, en niet echt dichtbij. Het was erg spannend, en hoewel ik bijna niet drink is dan een paar drankjes toch wel handig.

Dus nu zoeken we een beetje chique parenclub, met betaalbare overnachting in de buurt, bed en douche is voldoende. Met alleen of vooral stellen. Dus weinig mannen alleen. We zijn begin 40, dus stellen tussen de 30 en 50 zou wel fijn zijn.

En wat trek je als man aan. Ik ben erg veel afgevallen, met als gevolg dat ik nu niet zo zeker ben over mijn boven lichaam. Dus alleen een boxer short ga ik mij niet prettig in voelen. Dus een deur beleid dat er alleen maar modellen binnen mogen is ook niet echt passend, ook niet wat we zoeken als het gaat om mensen er bij betrekken.
In welke regio zoek je die swingersclub?

Ik kan me niet zo goed herinneren wat andere mannen dragen (let ik niet op) maar ik geloof dat een ts-shirt dragen niet ongebruikelijk is.

Edit: Bij mijn laatste swingerservaring droegen de meeste mannen (of iig veel van de mannen) trouwens wel een t-shirt of bovenlijf kleding. Geen idee verder wat precies.
Life is happening now.
pi_215208102
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:32 schreef Nico987 het volgende:

Wij hebben onze partners tot nu toe online gevonden. Het leuke is dat je al een schifting kunt maken van met wie je wel of geen seks wil.
Wij Whatsappen altijd wel eens op voorhand, gewoon al om te weten of de persoon echt is (geen fake foto's gebruikt) en wat de intenties precies zijn.
Tenzij je naar betaalde seks gaat, dan zit je naar mijn mening altijd wat veiliger.

Wij spreken ook altijd ergens in het openbaar af om iets te drinken. Is er geen seksuele klik dan houdt het op. Maar als die kerel er een beetje 'model' uit ziet is voor mijn vrouw al OK. Het hoeven ook geen diepgaande gesprekken te worden en ook geen vriendschappen voor het leven maar het moet gewoon OK aanvoelen.

Qua kleding heb ik altijd een boxer, jeans, hemd, trui aan. Het is niet dat wij daar speciale zaken voor kopen/dragen. Soms kan een man wel eens vragen of iets leuk aan te trekken of een jurk. Daar gaat mijn vrouw dan wel in mee. Maar ik zou me om kledijkeuze niet teveel zorgen bij een privé afspraak.

Zelf heb ik geen ervaring met parenclub.
pi_216000142
2 januari nieuwjaars receptie/gangbang bij Mystique. Wij zijn weer van de partij. Geen beter begin van het nieuwe jaar dan een goede gangbang 👍👍
  vrijdag 7 februari 2025 @ 17:22:04 #257
53151 T42
Pinball Wizard
pi_216584745
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 07:10 schreef Tinus_81 het volgende:

[..]
Goedemorgen, wat is er zo goed dat je deze aanbeveeld? Ben je er zelf vaak gewees/ervaringen?

Alvast merci!
heb daar feesten georganiseerd vroeger. ze kennen mij al ben ik er nu al jaartje niet meer geweest
  vrijdag 7 februari 2025 @ 17:23:32 #258
53151 T42
Pinball Wizard
pi_216584766
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 16:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dat gebeurt nog steeds als mannen er meer voor moeten betalen.

Het enige verschil is dat ze nu meer verwachtingen hebben omdat ze ervoor hebben betaald.

Het is toch niet zo moeilijk om bij de avond zelf gewoon aantallen bij te houden en dan mensen te weigeren als de verhouding te scheef loopt? Want dan kan een 'koppel' van 1 vrouw en 2 mannen bijvoorbeeld ook binnen voor een eerlijke prijs in plaats van 1 koppel + 1 single man (want die man is niet single).
klopt wel eens meegemaakt dat ze je kwamen storen en dat je nee zei je ze boos weg hoorde lopen dat ze nergens aan mochten zitten....
beter gewoon 50/50 ptotocol aan houden of als echte parenclub paren aan houden
  Forum Admin vrijdag 14 februari 2025 @ 11:28:13 #259
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_216677323
Wie gaan we deze mooie Valentijnsdag zien in Lelystad bij de Party players *)
Wat wij kijken
pi_216718225
Zondag naar fun4two geweest, wellness was na lange verbouwing weer geopend. En het is echt zeer fraai geworden.
Maar als parenclub is er weinig veranderd.
In de tijd van Laurens en Rieneke was het verworden tot een erotische disco waar spontane partnerruil niet meer voorkwam en de erotische ruimtes zelfs meestal leeg bleven. We hebben toen maar een punt gezet achter ons al jaren 2-wekelijkse bezoek aan fun4two

Met de nieuwe eigenaars hadden we weer hoop maar blijkt nog steeds spontane partnerruil zo goed als onmogelijk door de idioot harde muziek. En in elkaars oren schreeuwen om nieuwe contacten te leggen is niet echt romantisch.
Zelfs in het (veel te kleine) restaurant kom je niet verder dan elkaar 'eet smakelijk' toe te schreeuwen, maar een gesprek aanknopen is ook daar absoluut onmogelijk.

En na de 'dresstime' werd de muziek zelfs nog harder gezet en hebben we de oordoppen maar ingedaan.
Die discjockey denkt waarschijnlijk dat die in de ziggodome staat en de directie vind het blijkbaar ook prima.

Fun4two heeft voor ons (alweer) absoluut afgedaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sakura op 17-02-2025 14:09:43 ]
pi_216735165
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2025 14:04 schreef Sakura het volgende:
Zondag naar fun4two geweest, wellness was na lange verbouwing weer geopend. En het is echt zeer fraai geworden.
Maar als parenclub is er weinig veranderd.
In de tijd van Laurens en Rieneke was het verworden tot een erotische disco waar spontane partnerruil niet meer voorkwam en de erotische ruimtes zelfs meestal leeg bleven. We hebben toen maar een punt gezet achter ons al jaren 2-wekelijkse bezoek aan fun4two

Met de nieuwe eigenaars hadden we weer hoop maar blijkt nog steeds spontane partnerruil zo goed als onmogelijk door de idioot harde muziek. En in elkaars oren schreeuwen om nieuwe contacten te leggen is niet echt romantisch.
Zelfs in het (veel te kleine) restaurant kom je niet verder dan elkaar 'eet smakelijk' toe te schreeuwen, maar een gesprek aanknopen is ook daar absoluut onmogelijk.

En na de 'dresstime' werd de muziek zelfs nog harder gezet en hebben we de oordoppen maar ingedaan.
Die discjockey denkt waarschijnlijk dat die in de ziggodome staat en de directie vind het blijkbaar ook prima.

Fun4two heeft voor ons (alweer) absoluut afgedaan.
Misschien is het op zondag anders dan op vrijdag, maar wij gaan altijd op vrijdag en ik herken werkelijk helemaal niets van wat je schrijft in deze post.
Ja, op de dansvloer staat de muziek op 'disconiveau', maar niet op dusdanig niveau dat je elkaar niet kan verstaan, en in het restaurant en de zithoeken rondom de dansvloer is dat zeker geen probleem.
Ook de lege erotische ruimtes herken ik totaal niet, die waren de laatste keer dat wij er op vrijdag waren juist behoorlijk vol. Er was daar dan ook volop actie en er werd ook regelmatig 'geruild', waar ik zelf ook nog aan meegedaan heb.

Afgelopen weekend was de feestlijke opening van het nieuwe welness-gedeelte. Misschien was er daarom meer en hardere muziek?
Ik heb de nieuwe welness na de verbouwing nog niet gezien. Vrijdag 28 maart gaan wij er weer heen, ik ben erg benieuwd hoe het geworden is.
pi_216742723
De lege ruimtes was in de tijd van Laurens en Rieneke. Nu zijn de ruimtes wel vol, maar vrijwel uitsluitend met mensen die elkaar al jaren kennen. Buiten hun kleine kringetje vind er vrijwel geen partnerruil plaats.

We zijn er nu weer 2 keer geweest en beide keren exact dezelfde conclusie.
En dat de muziek op disconivo staat is volslagen idioot in een parenclub.
Ik weet niet hoe hard jij kan schreeuwen dat je beweert dat een gesprek mogelijk is, maar dat is absoluut niet het geval. Naar elkaar schreeuwen is in mijn boek geen gesprek voeren.

Fun4two heeft volledig afgedaan als parenclub.
pi_216743299
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 18:07 schreef XYZ8 het volgende:

[..]
Misschien is het op zondag anders dan op vrijdag, maar wij gaan altijd op vrijdag en ik herken werkelijk helemaal niets van wat je schrijft in deze post.
Ja, op de dansvloer staat de muziek op 'disconiveau', maar niet op dusdanig niveau dat je elkaar niet kan verstaan, en in het restaurant en de zithoeken rondom de dansvloer is dat zeker geen probleem.
Ook de lege erotische ruimtes herken ik totaal niet, die waren de laatste keer dat wij er op vrijdag waren juist behoorlijk vol. Er was daar dan ook volop actie en er werd ook regelmatig 'geruild', waar ik zelf ook nog aan meegedaan heb.

Afgelopen weekend was de feestlijke opening van het nieuwe welness-gedeelte. Misschien was er daarom meer en hardere muziek?
Ik heb de nieuwe welness na de verbouwing nog niet gezien. Vrijdag 28 maart gaan wij er weer heen, ik ben erg benieuwd hoe het geworden is.
Wij zijn er 1 keer op zondag geweest. Ja de muziek staat hard. Maar hebben prima seks gehad met een ander stel
  maandag 2 juni 2025 @ 15:19:36 #264
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_217829477
Wij zijn (opnieuw) aan het kijken en zullen binnenkort ook echt naar een club gaan. Ook op een specifieke website aangemeld en daar zie je ook veel opmerkingen over wap/wappen. We snappen dat dit gaat over hulpmiddeltjes, maar kunnen nergens uit opmaken wat voor middeltjes. Gaat het om de onschuldigere middeltjes als viagra/kamagra etcetera? Of gaat het (ook) om serieuze genotsmiddelen als XTC etcetera?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Forum Admin maandag 2 juni 2025 @ 15:22:03 #265
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217829492
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:19 schreef sanger het volgende:
Wij zijn (opnieuw) aan het kijken en zullen binnenkort ook echt naar een club gaan. Ook op een specifieke website aangemeld en daar zie je ook veel opmerkingen over wap/wappen. We snappen dat dit gaat over hulpmiddeltjes, maar kunnen nergens uit opmaken wat voor middeltjes. Gaat het om de onschuldigere middeltjes als viagra/kamagra etcetera? Of gaat het (ook) om serieuze genotsmiddelen als XTC etcetera?
Dat laatste. Wappen is dat je echt met z'n allen in een roes gaat om urenlang door te kunnen blijven gaan.

Overigens, als je dat in de club doet en het personeel ziet het, dan wordt je eruit gegooid.
Wat wij kijken
pi_217890803
Het wappen is vaker op thuis feestjes.
Veel gehoord is XTC, GHB, Ketamine en lachgas.
Xtc zie je nog wel eens in club.

Ook wel eens van die apatische mensen gezien waarbij ik GHB vermoed.

In clubs is dit niet echt een ding. Viagra wel..
  dinsdag 8 juli 2025 @ 09:55:27 #267
65960 sanger
pi_218156144
Nou we zijn geweest. En wat een leuke ervaring was het!

We hebben het rustig opgebouwd. Vroeg aanwezig, beetje rondlopen en kijken in alle ruimtes. Daarna wat beneden gezeten en beetje rondkijken naar iedereen. De darkroom was erg leuk en zijn we meerdere keren geweest.

Al met al zeker voor herhaling vatbaar!

Wat me wel opviel was dat er een hoop mannen waren die maar eindeloos door leken te kunnen gaan. Dat moet haast wel met hulpmiddeltjes zijn geweest... toch?
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:37:46 #268
65960 sanger
pi_218305870
En nu ook een vervolg gepland :) Midden augustus gaan we weer, om een vervolg aan ons "avontuur" te geven :)
  donderdag 24 juli 2025 @ 22:31:07 #269
436847 embedguy
pi_218314119
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 09:55 schreef sanger het volgende:

We hebben het rustig opgebouwd. Vroeg aanwezig, beetje rondlopen en kijken in alle ruimtes. Daarna wat beneden gezeten en beetje rondkijken naar iedereen. De darkroom was erg leuk en zijn we meerdere keren geweest.

Wat me wel opviel was dat er een hoop mannen waren die maar eindeloos door leken te kunnen gaan. Dat moet haast wel met hulpmiddeltjes zijn geweest... toch?
Top dat het leuk was en er alweer een vervolg is gepland ;-)

En ja: er zal vast heel wat viagra/kamagra gebruikt worden in clubs.
Life is happening now.
  Forum Admin donderdag 24 juli 2025 @ 22:54:31 #270
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218314288
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 09:55 schreef sanger het volgende:

Welke club zijn jullie heen geweest?
Wat wij kijken
  vrijdag 25 juli 2025 @ 08:21:16 #271
65960 sanger
pi_218315589
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2025 22:54 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Welke club zijn jullie heen geweest?
Fata :)
  vrijdag 25 juli 2025 @ 08:21:54 #272
65960 sanger
pi_218315593
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef embedguy het volgende:

[..]
Top dat het leuk was en er alweer een vervolg is gepland ;-)

En ja: er zal vast heel wat viagra/kamagra gebruikt worden in clubs.
Maar Viagra en Kamagra doen niets voor uithoudingsvermogen toch? Die hebben toch een ander doel?
  vrijdag 25 juli 2025 @ 12:58:29 #273
436847 embedguy
pi_218317667
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 08:21 schreef sanger het volgende:

[..]
Maar Viagra en Kamagra doen niets voor uithoudingsvermogen toch? Die hebben toch een ander doel?
Nauwja, als ik al een paar uur heb zitten sexen en al een keer of wat ben klaargekomen dan helpt het wel om door te kunnen. Ook omdat sex met een halve slappe op zich ook lekker is, maar icm een condoom werkt dat niet.

Voor die genen die drugs nemen kan viagra ook nodig zijn omdat mdma ed bij mijn weten ook invloed hebben op de bloedtoevoer daaronder. Zelf geen ervaring mee though.
Life is happening now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')