Was ook sarcastisch. Dat mensen maar blijven afgeven op Gio. ongekend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg inderdaad, Klaas.
Nu al een held! Welkom Kenny!quote:KENNY TETE NIET ONDER DE INDRUK VAN AJAX-AANHANG: "DEZE MANNEN SPELEN HOOLIGAN, MAAR IN HET STADION HOOR JE ZE NIET"
Ik zie Fer eerder wat scheuren zodat hij weer 20 wedstrijden op de tribune zit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Fer houdt keurig 90 minuten vol en gaat alleen maar beter voetballen de aankomende tijd, dus dat wordt echt een steunpilaar op het middenveld. Toornstra is straks weer terug en komt op de plek van Burger. Met zijn diepgang en scorend vermogen heb je een extra wapen. Waarbij Kokcu aanvallend voor creativiteit gaat zorgen. Dan heb je gewoon een sterk middenveld dat creativiteit, loopvermogen en en power heeft.
Als je dan met een aanval Larsson - Berghuis - Narsingh speelt, tot Jorgensen weer fit is, dan heb je ook daar voetballend vermogen en eindelijk weer eens diepgang.
Als je dan achterin Tete - Botteghin (eventueel Geertruida) - (een snelle linker centrale verdediger) - Haps hebt, met daarachter Vermeer of Bijlow, dan heb je gewoon een heel lekker elftal.
Zorg er vervolgens voor dat spelers als Geertruida, Malacia, Burger, Sinisterra en Azarkan ook veel minuten kunnen maken, creëer je daarmee ook waarde op het veld.
Misschien moeten we eens stoppen met arrogant zijn en de realiteit onder ogen zien dat AZ betere spelers voortbrengt. Weet nog dat ik hard werd uitgelachen toen ik Weghorst opperde als backup voor Jorgensen, die heeft er inmiddels 17 in liggen in de Bundesliga. Net zoveel als een Werner, Jovic of Reus en wij spelen met fucking Vente in de spits..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar die moeten we ook niet willen.
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Allebei? Wil je Tete dan centraal?
Ja, ik hoop wel dat ze twee versterkingen op de korrel hebben die op zijn hoogst evenveel kosten als St. Juste. Anders heeft het weinig nut om hem van de hand te doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja zoiets.
In ieder geval hoop ik dat ze bij een vertrek van St Juste een RB kopen én een centrale verdediger.
Mag ook iemand anders zijn van mij hoor.
Je werd uitgelachen omdat een belachelijk voorstel was. Waarom dacht je dat ie betaalbaar was én bij ons op de bank zou willen zitten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens stoppen met arrogant zijn en de realiteit onder ogen zien dat AZ betere spelers voortbrengt. Weet nog dat ik hard werd uitgelachen toen ik Weghorst opperde als backup voor Jorgensen, die heeft er inmiddels 17 in liggen in de Bundesliga. Net zoveel als een Werner, Jovic of Reus en wij spelen met fucking Vente in de spits..
Precies, en ik hoop eigenlijk ook nog op een nieuwe spits.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, ik hoop wel dat ze twee versterkingen op de korrel hebben die op zijn hoogst evenveel kosten als St. Juste. Anders heeft het weinig nut om hem van de hand te doen.
Bovendien ligt het niet aan AZ dat Weghorst iedereen loopt te verbazen, maar meer aan Weghorst zelf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je werd uitgelachen omdat een belachelijk voorstel was. Waarom dacht je dat ie betaalbaar was én bij ons op de bank zou willen zitten?
Naast Tete (óf Janmaat, zeker niet allebei) zou ik het liefst Van Drongelen halen. Als je die niet allebei kan kopen, dan proberen Tete te huren en Van Drongelen te kopen. Ben benieuwd hoeveel HSV kan vragen maar ze zitten niet in een luxepositie in de 2. Bundesliga.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja zoiets.
In ieder geval hoop ik dat ze bij een vertrek van St Juste een RB kopen én een centrale verdediger.
Mag ook iemand anders zijn van mij hoor.
Ik riep dat al ruim voor dat Duitse miljoenenaanbod.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je werd uitgelachen omdat een belachelijk voorstel was. Waarom dacht je dat ie betaalbaar was én bij ons op de bank zou willen zitten?
Waarom doe je zo positief?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Fer houdt keurig 90 minuten vol en gaat alleen maar beter voetballen de aankomende tijd, dus dat wordt echt een steunpilaar op het middenveld. Toornstra is straks weer terug en komt op de plek van Burger. Met zijn diepgang en scorend vermogen heb je een extra wapen. Waarbij Kokcu aanvallend voor creativiteit gaat zorgen. Dan heb je gewoon een sterk middenveld dat creativiteit, loopvermogen en en power heeft.
Als je dan met een aanval Larsson - Berghuis - Narsingh speelt, tot Jorgensen weer fit is, dan heb je ook daar voetballend vermogen en eindelijk weer eens diepgang.
Als je dan achterin Tete - Botteghin (eventueel Geertruida) - (een snelle linker centrale verdediger) - Haps hebt, met daarachter Vermeer of Bijlow, dan heb je gewoon een heel lekker elftal.
Zorg er vervolgens voor dat spelers als Geertruida, Malacia, Burger, Sinisterra en Azarkan ook veel minuten kunnen maken, creëer je daarmee ook waarde op het veld.
Punt is ook dat de betere spelers van AZ je de hoofdprijs kost. überhaupt, met of zonder interesse van andere clubs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik riep dat al ruim voor dat Duitse miljoenenaanbod.
Maakt verder ook niet uit, maar het is natuurlijk gelul dat de topspelers van AZ of Utrecht een Feyenoord niet beter kunnen maken.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom doe je zo positief?
Beter trek je eens de vergelijking met Willem II, om te realiseren dat zij ons op alle fronten voorbij zijn
Valt wel mee hoor, we hebben Haps daar tenslotte ook vandaan. 6 miljoen is wel een aardig bedrag maar nou ook weer niet direct de hoofdprijs of zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Punt is ook dat de betere spelers van AZ je de hoofdprijs kost. überhaupt, met of zonder interesse van andere clubs.
Bizot < Vermeerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Bizot, Koopmeijners, Svennson, Wijndal, Stengs, Boadu, Idrissi vind ik allemaal spelers die beter zijn dan wat bij ons loopt. Daar komt bij dat AZ in de piramide zit en een goede jeugdopleiding heeft. Daar komt nog wel wat aan. Zoals Kenzo Goudmijn. Plus dat ze een aankoop hebben gedaan(die Chinees) die het meteen laat zien(afwachten nog). Ohja, en ze hebben nog 40 miljoen op de bank staan om eventueel wat op te vangen.
AZ is Feyenoord voorbij. Op alle fronten.
Hmm, schijnt een opgewonden standje te zijn hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat dachten jullie van Kutalia als reservespits?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom doe je zo positief?
Beter trek je eens de vergelijking met Willem II, om te realiseren dat zij ons op alle fronten voorbij zijn
Oké. Oprecht, hoe is Willem II ons voorbij? Pavlidis is beter dan Vente, maar Vente is niet onze eerste spits. Pavlidis is niet beter dan Jorgensen.twitter:WillemII twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 18:53:25💥 Goooodluck guys! https://t.co/hkDdGKlkIT reageer retweet
Kunnen we donderdag gaan aanschouwenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hmm, schijnt een opgewonden standje te zijn hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |