‘Ik laat me niet in de maling nemen’quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal de regels wel niet kennen.
Laat Geertruida zich maar iets meer focussen op het verdedigende aspect dan. Moet wel te doen zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zou alsnog voldoende moeten zijn, maar Feyenoord en Europees is een slechte combi.
Vind het niet gek. Turken zijn erg nationalistisch, Turken die buiten Turkije wonen nog meer. Je had ooit een Turk die wel voor Oranje koos maar na 1 wedstrijdje alweer werd afgedankt. Zo kan het dus ook gaan. Rationeel gezien vind ik dat je moet kiezen voor het land waarin je bent opgegroeid, maar als je hart daar niet ligt dan kan je beter voor het bananenland van je ouders kiezen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kiest niet voor niks voor zo'n kutland. Die voelt zich meer Turk dan Nederlander.
Yildirim ofzo. Maar dat was ook niet veel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het niet gek. Turken zijn erg nationalistisch, Turken die buiten Turkije wonen nog meer. Je had ooit een Turk die wel voor Oranje koos maar na 1 wedstrijdje alweer werd afgedankt. Zo kan het dus ook gaan. Rationeel gezien vind ik dat je moet kiezen voor het land waarin je bent opgegroeid, maar als je hart daar niet ligt dan kan je beter voor het bananenland van je ouders kiezen.
Kon wel goed vrije trappen nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Yildirim ofzo. Maar dat was ook niet veel.
Lukaku heeft nog geen nieuwe club. Of Bojan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker speculeren wie de nieuwe spits wordt die binnen een dag of 5 zal worden gepresenteerd mannen?
Ik hoop op Novakovich.
Maar misschien wordt het wel van Wolfswinkel. Maar die zie ik liever niet komen, is al 30 en zo geweldig vind ik hem niet.
Met Novakovich achter Jorgensen gaat je selectie er echt enorm op vooruit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker speculeren wie de nieuwe spits wordt die binnen een dag of 5 zal worden gepresenteerd mannen?
Ik hoop op Novakovich.
Maar misschien wordt het wel van Wolfswinkel. Maar die zie ik liever niet komen, is al 30 en zo geweldig vind ik hem niet.
Lukaku ken ik niet goed genoeg (niet gevolgd), maar Bojan... ajb niet zeg... (is wel transfervrij en zou ik inderdaad een typische Feyenoord 'aankoop' vinden).quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lukaku heeft nog geen nieuwe club. Of Bojan.
Feyenoord mocht willen ooit zulke spelers te hebben. Zoveel assists, en hij won nog het WK vrije schoppen nemen. Van klasbakken als Beckham en Roberto Carlos.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Idd..hij was even een hype door zijn goede vrije trap maar heeft er weinig van gebakken verder. Hij had achteraf spijt dat hij voor Oranje had gekozen, al is de kans klein dat hij voor Turkije wel de pannen van het dak had gespeeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Romelu Menama Lukaku Bolingoli is een Belgische voetballer van Congolese afkomst die doorgaans in de spits speelt. Hij tekende in juli 2017 een vijfjarig contract bij Manchester United, dat circa ¤84.700.000, - voor hem betaalde aan Everton.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lukaku ken ik niet goed genoeg (niet gevolgd), maar Bojan... ajb niet zeg... (is wel transfervrij en zou ik inderdaad een typische Feyenoord 'aankoop' vinden).
Eens. Ik vind 9 miljoen een prima bedrag. Hij heeft toch zelden echt overtuigd....quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor een speler die nooit een onuitwisbare indruk heeft achter gelaten vind ik het geen slecht bedrag. In potentie leek het heel wat maar had toch regelmatig z'n foutjes en slaapmomenten.
De timing is matig ja.
Kon ook centraal spelen, wat met dit duo wel bruikbaar was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vind het toch wel echt jammer dat St Juste weggaat. Met Tony had ik vrede, maar ik geloof echt dat Juste nog zoveel potentie heeft. Slaapmomentjes eruit en het is een heel degelijke verdediger.
Denk dat hij in combinatie met van Beek miss nog wel goed was, dan kan Sven met iets meer vertrouwen spelen. Niet dat ik verwacht dat hij ooit nog zijn oude niveau zal halen maar het was een gok waard geweest, slechter dan wat er nu staat kan ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:44 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Kon ook centraal spelen, wat met dit duo wel bruikbaar was.
Is hij nou breed of dik?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:53 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/B01hWZPpA-O/?igshid=gu82lnx41yqw
De_Taap tekent bij?
Die heb veel volgers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:53 schreef Caland het volgende:
De_Taap tekent bij?
Daar lijkt het op. Wtfquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:53 schreef Caland het volgende:
De_Taap tekent bij?
Dat zou erg mooi zijn. En dan als vaste centrale verdedigerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:53 schreef Caland het volgende:
De_Taap tekent bij?
Genot?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik ga alvast even een klein prefapje plegen op Tapia die blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |