Degradatie-genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Beugelsdijk - Immers - Kramer as
nee is gewoon zo'n typische non-mening als het over palestina gaat. "het is ingewikkeld". beetje gare opmerking die je over ieder conflict ooit kunt zeggen. ik zal terrorisme nooit goed praten maar de historische context en het geweld van de bezetter zijn toch wel duidelijk genoeg om niet doelloes te handwringen over dit soort kwestiesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je me nou serieus voor libtard uitmaken alleen omdat ik me afvraag in hoeverre je een 100 procent uitgesproken mening kan hebben over deze kwestie
Genot hequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Beugelsdijk - Immers - Kramer as
Het is zo simpel. Als Israël de wapens neerlegt heb je een nieuwe holocaustquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee is gewoon zo'n typische non-mening als het over palestina gaat. "het is ingewikkeld". beetje gare opmerking die je over ieder conflict ooit kunt zeggen. ik zal terrorisme nooit goed praten maar de historische context en het geweld van de bezetter is toch wel duidelijk genoeg om niet doelloes te handwringen over dit soort kwesties
als israel naar internationale verdragen luistert en mensenrechten geeft aan palestijnen heb je nieuwe holocaust jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is zo simpel. Als Israël de wapens neerlegt heb je een nieuwe holocaust
Leggen Hamas en co de wapens neer is er vrede
Die doet nu aan een act dat het hem allemaal niet meer boeit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Degradatie-genot@:haags_kwartiertje
Meteen zin in een broodje kroket.quote:
is volgens mij vrij algemene kennis m.b.t. de westerlijke jordaanoeverquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:08 schreef JanCees het volgende:
"de bezetter"
Is die geradicaliseerd ofzo
Alleen als er sate in zit.quote:
Je hebt nog nooit van je leven een satekroket gegeten?quote:
Haringquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Welke snack is beter tov een normale kroket
Vind delletje wel lekkerder eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Welke snack is beter tov een normale kroket
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind delletje wel lekkerder eigenlijk
En berenklauw
Oke Frikandelletje danquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zou je dit eten?
frikadel is matige snack broquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En berenklauw
Ja kanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En berenklauw
Auw doet geheid pijn aan je bekquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zou je dit eten?
In een kroket hoort ragout te zitten..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van je leven een satekroket gegeten?
beter kaviaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
frikadel is matige snack bro
Satéragout is het dan hè.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
In een kroket hoort ragout te zitten..
Aardappelkroketten niet waarderenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
In een kroket hoort ragout te zitten..
Dat is echt genot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Aardappelkroketten niet waarderen
Ik mis het lihanboutjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
snackrating:
picanto = mexicano > gehaktbal > kipvingers > kipnuggets > bami
Inderdaad, eet het niet vaak maar het is wel altijd een feestjequote:
Dat is echt goed ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel ideaal bij het kerstdiner.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaad, eet het niet vaak maar het is wel altijd een feestje
Een aardappelkroket is niet echt een kroket, net zoals pindakaas niet echt kaas is..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oeh ja, hashbrownsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt goed ja.
Hashbrowns zijn ook genottt over aardappel gesproken
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een aardappelkroket is niet echt een kroket, net zoals pindakaas niet echt kaas is..
Autisme is that you?quote:
Ook heerlijk inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt goed ja.
Hashbrowns zijn ook genottt over aardappel gesproken
Rond die tijd ook voor het laatst gegeten volgens mijquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel ideaal bij het kerstdiner.
Ja en jij post nu niet in april, zo kun je overal een punt aan lullen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een aardappelkroket is niet echt een kroket, net zoals pindakaas niet echt kaas is..
Hier niet eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Rond die tijd ook voor het laatst gegeten volgens mij
Dat eet ik eigenlijk nooit meer, alleen als het aardappelpuree isquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier niet eens.
Vaak staan er dan maar gekookte aardappelen op tafel
Saaiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier niet eens.
Nieuwe gekookte aardappelen zijn primaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier niet eens.
Is ook het meest geestdodende voedsel ooit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat eet ik eigenlijk nooit meer, alleen als het aardappelpuree is
Kan ik echt intens van genietenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook het meest geestdodende voedsel ooit.
Dan liever gekookte aardappels inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook het meest geestdodende voedsel ooit.
Ik had het over gekookte aardappels die het meest geestdodende voedsel ooit is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan liever gekookte aardappels inderdaad
Ik heb nog nooit aardappelpuree ergens bij op waar het nou echt lekker was
Bepaal ik zelf wel!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon meteen meepraten en niet eerst afwachten wie er 'hoi' terug zegt joh.
ohquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over gekookte aardappels die het meest geestdodende voedsel ooit is.
Aardappelpuree eet ik eigenlijk nooit.
Gekookte aardappels met satésaus kan nog wel (en sperziebonen)quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh![]()
Vond vroeger als kind toen ik de groente erbij niet lekker vond, gekookte aardappels met jus en appelmoes best chill
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gekookte aardappels met satésaus
quote:
Ik vind dat meestal te veel werk, maar is wel gruwelijk lekker jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:33 schreef Fok-it het volgende:
Als je aardappels eerst kookt, in schijfjes snijdt. en vervolgens bakt.
Dat vind ik juist kut.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Weet je wat trouwens echt lekker is
Als je aardappels eerst kookt, in schijfjes snijdt. en vervolgens bakt.
Dat wordt volgens mij door wel meer mensen gegeten ook.quote:
Bolognese of naturel chips?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Zolang over eten praten, denk dat Ama het wel jammer vind dat ze er niet is
Bolognese. En ik heb nooit begrepen waarom dat als chips wordt gezien die je na een bepaalde leeftijd niet meer kan etenquote:
Oh is dat zo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bolognese. En ik heb nooit begrepen waarom dat als chips wordt gezien die je na een bepaalde leeftijd niet meer kan eten
Wtf nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bolognese. En ik heb nooit begrepen waarom dat als chips wordt gezien die je na een bepaalde leeftijd niet meer kan eten
Ah, daar is de eerste van de traditionele smaken. Elke zichzelf respecterende volwassene koopt geen bolognesechips als hij de, laten we zeggen, 25 gepasseerd is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Nja bekrompen geesten proberen wel vaak hun beklemmende gedachtegoed op te dringen.
Die is wel lekker ja.quote:
Wtf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, daar is de eerste van de traditionele smaken. Elke zichzelf respecterende volwassene koopt geen bolognesechips als hij de, laten we zeggen, 25 gepasseerd is.
https://www.volkskrant.nl(...)-nederland~b1c87a3d/
En dat zijn KENNERS
Geen ideequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is wel lekker ja.
[..]
Wtf.
Wat maakt bolognesechips dan tot kinderachtig? Dat je die beertjeschips niet geschikt vindt voor volwassenen begrijp ik dan nog wel ergens (al zijn die best lekker)
Godensmaakquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staat Patatje Joppie zo hoog? Dat is echt matige chips.
Heeeeyquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Zolang over eten praten, denk dat Ama het wel jammer vind dat ze er niet is
Die is genot iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:55 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan ook beter gore chips hebben, Thai Sweet chili werk ik zo een zakje van weg
quote:
Maar je bent het dus in feite wel met mij eens dat een aardappelkroket niet een echte kroket is💁quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja en jij post nu niet in april, zo kun je overal een punt aan lullen natuurlijk
Volkskrant/Linkse elitaire fascistische staatspropagandaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, daar is de eerste van de traditionele smaken. Elke zichzelf respecterende volwassene koopt geen bolognesechips als hij de, laten we zeggen, 25 gepasseerd is.
En dat zijn KENNERS
Patatje joppie is vies dus die test is KOLDERquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat zijn KENNERS
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Patatje joppie is vies dus die test is KOLDER
of palingquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind thai sweet chili ook wel lekker en naturel soms
Liever pistache nootjes of zo
Nootjes over het algemeen sowieso lekkerder dan chipsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind thai sweet chili ook wel lekker en naturel soms
Liever pistache nootjes of zo
Nootjes raak ik sneller misselijk van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nootjes over het algemeen sowieso lekkerder dan chips
Katjang Pedis eindbaas
Meh alleen van borrelnootjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nootjes raak ik sneller misselijk van.
Paling is lekker, maar niet als borrelsnackje. Maar Flip is een palingmanquote:
Vroeger kreeg ik altijd die Japanse mix bij mensen thuis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/jumbo-snackmix-mexicaans-300g/168839ZK/
Deze is echt goed. Lekker pittig
En dan je kiezen brekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik altijd die Japanse mix bij mensen thuis.
Tussen matig en gatverdamme zit nog wel een groot gat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paling is zowat de enige vis die ik matig vind
Dat is zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen matig en gatverdamme zit nog wel een groot gat.
Lizoenquote:
Inderdaad. Ik mis haarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet gezien.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, welke vrouw mis jij niet.
CDquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, welke vrouw mis jij niet.
Hey sexyquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:07 schreef Flippiee het volgende:
@:haags_kwartiertje kijk!!!
FB / Wanneer gaat het feest dagen forum weer open
[..]
Hey fijne man
Thuis werken of kantoor vandaagquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:07 schreef Flippiee het volgende:
@:haags_kwartiertje kijk!!!
FB / Wanneer gaat het feest dagen forum weer open
[..]
Hey fijne man
Vandaag kantoor maar inspecteren. Gisteren ook al gedaan. Kwam ik een collega tegen waarvan ik weet dat hij op vakantie is. Op de vraag waarom hij op het werk was gaf hij als antwoord dat hij naar het strand ging maar even langs werk kwam om zijn waterfles te vullen (!)quote:
Goede reden tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Vandaag kantoor maar inspecteren. Gisteren ook al gedaan. Kwam ik een collega tegen waarvan ik weet dat hij op vakantie is. Op de vraag waarom hij op het werk was gaf hij als antwoord dat hij naar het strand ging maar even langs werk kwam om zijn waterfles te vullen (!)![]()
![]()
Lekkah hèquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:10 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga vaker om 22:00 naar bed. Bohhh
quote:
Kantoorquote:
Bijzonder welquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Vandaag kantoor maar inspecteren. Gisteren ook al gedaan. Kwam ik een collega tegen waarvan ik weet dat hij op vakantie is. Op de vraag waarom hij op het werk was gaf hij als antwoord dat hij naar het strand ging maar even langs werk kwam om zijn waterfles te vullen (!)![]()
![]()
Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:18 schreef dud0r het volgende:
Tenzij je niet vlakbij het strand werkt.
Ik heb vandaag een uitje met de afdeling. Vanmiddag beetje in het openluchtmuseum wandelen.
Kantoor zie ik donderdag wel weer
Straks als mod mag je maar maximaal 4 uur slapen, verantwoordelijkheid heeft zijn prijs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:10 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga vaker om 22:00 naar bed. Bohhh
Zeker, kantoor altijd vermijden, voor je het weet heb je werk op vakantie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:34 schreef Flippiee het volgende:
Bijzonder welik zou kantoor koste wat het kost vermijden
[..]
Wat gaan jullie doen?
Succes!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, kantoor altijd vermijden, voor je het weet heb je werk op vakantie.
Ik ga nu en route naar werk.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey
Goed aangepakt zo..
Heeft flips ook niks aan te merken.
nts nts ntsquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey
Goed aangepakt zo..
Heeft flips ook niks aan te merken.
Hallo leuke, wilde en interessante mevrouw.quote:
Ik ben ook wild en interessantquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hallo leuke, wilde en interessante mevouw.
Hey scruppiequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hallo leuke, wilde en interessante mevouw.
Eerst overleg en een broodje. Daarna door naar Arnhem, beetje in dat museum rondlopen, daarna uit etenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]Wat nou
[..]
Kantoor
[..]
Bijzonder welik zou kantoor koste wat het kost vermijden
[..]
Wat gaan jullie doen?
Dat museum. Welk museum?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerst overleg en een broodje. Daarna door naar Arnhem, beetje in dat museum rondlopen, daarna uit eten
Ligt eraan wat haar antwoord is op de volgende vraagquote:
Musea vind ik echt zo saaiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat museum. Welk museum?
Klinkt wel leuk, veel plezier!
Openluchtmuseum. Dat zei ik toch al.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat museum. Welk museum?
Klinkt wel leuk, veel plezier!
Ligt aan de andere spelersquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ligt eraan wat haar antwoord is op de volgende vraag
Flip, moet ik kiezen tussen Suarez of Ben Yedder in de spits
Ben Yedderquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ligt eraan wat haar antwoord is op de volgende vraag
Flip, moet ik kiezen tussen Suarez of Ben Yedder in de spits
Ja dat zei je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Openluchtmuseum. Dat zei ik toch al.
De gemiddelde leeftijd van m'n afdeling is 55quote:
Daar doe je veel musea echt tekort aanquote:
Wel goed.quote:
Ohhhhquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Openluchtmuseum. Dat zei ik toch al.
Uitstekende keuze. Hiermee timmer ook de chemistry dicht bij Griezzyquote:
Dat is inderdaad aan de hoge kantquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd van m'n afdeling is 55eentje met hoogtevrees erin, eentje die al moe wordt bij het woord actief.
dus moet wel wat rustig doen.
Laat wel even weten hoe het gaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uitstekende keuze. Hiermee timmer ook de chemistry dicht bij Griezzy. Suarez is ook wel een GOAT kaart, maar slechts 3* skill moves en moeilijk weer te linken aan een andere competitie.
Dan gaat mijn voorhoede dus worden:
Griezzy - Yedder
Hazard
Bwohhh
Je bent toch juist jezelf met drank op..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar doe je veel musea echt tekort aan
[..]
Wel goed.Alleen herinner ik me soms wat ik vrijdagavond dronken gezegd of gedaan heb en dan is het maar goed dat ik voorlopig niet drink.
Met jou?
[..]
Ohhhh
Je bent de eerste die het hoort chickquote:
Wat een kutspelersquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uitstekende keuze. Hiermee timmer ook de chemistry dicht bij Griezzy. Suarez is ook wel een GOAT kaart, maar slechts 3* skill moves en moeilijk weer te linken aan een andere competitie.
Dan gaat mijn voorhoede dus worden:
Griezzy - Yedder
Hazard
Bwohhh
Hahaha dan ben ik een nymphomaniac of hoe dat ook heet in het Nederlandsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent toch juist jezelf met drank op..
Blijven drinken dus.. met meer mate misschien.
Ik voel me sterk en evenwichtig.
Broer. Ze hebben zieke upgrades gekregen, je weet niet. Je moet ook een beetje Fifa-like denken he?quote:
Dat is toch wanneer je seks hebt met dode mensen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha dan ben ik een nymphomaniac of hoe dat ook heet in het Nederlands
Sterk en evenwichtig zijn mooie woorden
FIFA 2021quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:12 schreef Kiid het volgende:
En tussen al het Kerst geweld door ben ik ook nog een keer jarig. Ben echt benieuwd wat ik allemaal ga krijgen voor mijn bday
Dat zou het perfecte cadeau zijn maar no way dat ik kan wachten tot november voordat ik de nieuwe Fifa kan spelenquote:
Met je fut. Ben je 13 ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
nts nts nts
Ga mayb de nieuwe Hazard maken vandaag. Moet dan alleen wel met de dwerg Alba spelen, maar die kreeg ik gister toevallig. Heb ook nog een Ramos liggen ergens samen met Griezzy dus dan is die rekensom snel gemaakt
Je kan beter rollercoaster tycoon spelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou het perfecte cadeau zijn maar no way dat ik kan wachten tot november voordat ik de nieuwe Fifa kan spelen
Nympho'squote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha dan ben ik een nymphomaniac of hoe dat ook heet in het Nederlands
Sterk en evenwichtig zijn mooie woorden
Dat was ook wel een geniaal spel inderdaad. Toch had Zoo Tycoon altijd meer mijn voorkeur. Wel de 2D variantquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan beter rollercoaster tycoon spelen.
Topper!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het hoort chick
Zijn we trouwens al een beetje #HYPED voor Kerstmis? Volgende maand is het alweer september en dan mogen we al voorzichtig beginnen met aftellen
Ik ook binnenkort. Leuk hequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:12 schreef Kiid het volgende:
En tussen al het Kerst geweld door ben ik ook nog een keer jarig. Ben echt benieuwd wat ik allemaal ga krijgen voor mijn bday
3d is indd niks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was ook wel een geniaal spel inderdaad. Toch had Zoo Tycoon altijd meer mijn voorkeur. Wel de 2D variant
Vooral toen die dino uitbreiding kwam. Lekker mensen opsluiten in het park en de T-rex zijn gang laten gaan. Man, wat had dat beest altijd een trek zeg
Wanneer begin je met aftellen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Topper!
Ik heb al helemaal zin om een kerstboom te kopenEn dan alle versiering
[..]
Ik ook binnenkort. Leuk he
Sowieso een kunstboom. Ik moet die naalden niet in mijn huisquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wanneer begin je met aftellen?
En ik heb daar ook ziek veel zin in. Gaat denk ik wel zo'n kunstboom worden waar al wat sneeuw op zit
Kutte was wel altijd dat de bezoekers altijd wat te zeiken hadden al had je nog zoveel zitplaatsen en eettentjes.quote:
Dat lukte bij rollercoaster gelukkig beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kutte was wel altijd dat de bezoekers altijd wat te zeiken hadden al had je nog zoveel zitplaatsen en eettentjes.
Ik deed ook nooit missies. Gewoon money cheat en dan zo mooi mogelijk maken, maar het werd nooit op waarde geschat door de bezoekers
rtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sowieso een kunstboom. Ik moet die naalden niet in mijn huis
Je weet helemaal niks manquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk legit dat FUT verslavender is dan die troep waar jij je neus dagelijks mee vol stopt
Hey geile madamequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:23 schreef Charlotte3 het volgende:
Like a nympho, the info, I show you where to meet her
If you want a good time, she gone give you what you wantttt, jalala
Often?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:23 schreef Charlotte3 het volgende:
Fifa 2020?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:23 schreef Charlotte3 het volgende:
Ga door voor de automatische breedbeeld magnetron.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
U bent door naar de volgende ronde.
Nu, 35% korting.. wees er snel bij... hihiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga door voor de automatische breedbeeld magnetron.
Ik zou liever een magnetron winnen met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Er zitten zoveel knoppen op en het lijkt allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga door voor de automatische breedbeeld magnetron.
Hoeveel standjes zijn er mogelijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nu, 35% korting.. wees er snel bij... hihi
Je hebt er maar 1 nodig als het goed is. Gewoon oldskool bovenop duiken en je ding doen dan doe je al gek genoegquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoeveel standjes zijn er mogelijk?
Saaiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt er maar 1 nodig als het goed is. Gewoon oldskool bovenop duiken en je ding doen dan doe je al gek genoeg
Ja dat is zij jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Milow is toch die chick die wrecking bal zong? Zij is echt ontspoord
Tis net je moeder idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou liever een magnetron winnen met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Er zitten zoveel knoppen op en het lijkt allemaal hetzelfde
Je herkent m'n sarcasme nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat is MILEY... pfff... Milow is een vent.
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:41 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga stoppen met de harddrugs
Jaja mensen
Nou, vertelquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:42 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, ik herken je aan wat anders.
Omdat ik dit niet lang ga volhouden en m'n leven moet toch echt wat anders dan drugs drugs drugsquote:
Genoteerd en akkoordquote:
Ga je intern?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik dit niet lang ga volhouden en m'n leven moet toch echt wat anders dan drugs drugs drugs
Was wel leuk, daar niet van.
Ik baal er wel van want ik weet dat ik het er ontzettend moeilijk mee ga krijgen
Na de 30 worden we wijzer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik dit niet lang ga volhouden en m'n leven moet toch echt wat anders dan drugs drugs drugs
Ik baal er wel van want ik weet dat ik het er ontzettend moeilijk mee ga krijgen
Dit had ik toen ik een keer probeerde te stoppen met Fifa. Een detox was er niks bijquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, zo erg is 't ook weer nietquote:
Tyf op met je fifa, manquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit had ik toen ik een keer probeerde te stoppen met Fifa. Een detox was er niks bij
Kan je dan nog wel geconcentreerd likken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een spannend tv programma opzetten op de tv terwijl je je ding doet
Heb altijd al gezegd dat je aan die 5/6 uur slaap niet genoeg hebt haagsie. Het MINIMUM is 8 uur per nachtquote:
Dat is alleen voor hele speciale gelegenheden zoals een verjaardag, Kerst, oud & nieuwquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan je dan nog wel geconcentreerd likken?
Eerste stap is ALTIJD erkennen dat je een probleem hebt. Je gaat alweer meteen nat Noel. Valt me van je tegenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, zo erg is 't ook weer niet
Komt ze dan elke keer ook goed?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is alleen voor hele speciale gelegenheden zoals een verjaardag, Kerst, oud & nieuw
Ja, dat wel. Maar ik vind het veel te veel moeitequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Komt ze dan elke keer ook goed?
Toch lief van jequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik vind het veel te veel moeite
Dat heb ik toch gedaan, stomme mongoolquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerste stap is ALTIJD erkennen dat je een probleem hebt. Je gaat alweer meteen nat Noel. Valt me van je tegen
Pure aidsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik doe niet aan acts
Ik ben PUUR
Heb jij ook helemaal geen tijd voor, je werkt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik doe niet aan acts
Ik ben PUUR
Je onderschat het en slaat hulp af, stap 1 Noel. Stap 1quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gedaan, stomme mongool
Ik denk dat ik namelijk iedereen spreek als ik zeg BOEIEEEEENDquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:03 schreef Kiid het volgende:
Trouwens jongens en meisjes, VANDAAG komt de nieuwe HS uitbreiding. Ben benieuwd!
Tyf op en ga lekker weer verder met je waardeloze geforceerde actsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je onderschat het en slaat hulp af, stap 1 Noel. Stap 1
Herkenbaar. Om die reden ben ik ook puurquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb jij ook helemaal geen tijd voor, je werkt.
Je hebt nog nooit namens iedereen gesprokenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namelijk iedereen spreek als ik zeg BOEIEEEEEND
Ik deel graag mijn passies en hobby's met jullie. Is geen act vriend. Ben puurder dan gezuiverd bronwaterquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyf op en ga lekker weer verder met je waardeloze geforceerde acts
Hij oogt wel prikkelbaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je onderschat het en slaat hulp af, stap 1 Noel. Stap 1
Geen tijd om tig kloontjes aan te makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Om die reden ben ik ook puur
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb jij ook helemaal geen tijd voor, je werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |