Degradatie-genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Beugelsdijk - Immers - Kramer as
nee is gewoon zo'n typische non-mening als het over palestina gaat. "het is ingewikkeld". beetje gare opmerking die je over ieder conflict ooit kunt zeggen. ik zal terrorisme nooit goed praten maar de historische context en het geweld van de bezetter zijn toch wel duidelijk genoeg om niet doelloes te handwringen over dit soort kwestiesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je me nou serieus voor libtard uitmaken alleen omdat ik me afvraag in hoeverre je een 100 procent uitgesproken mening kan hebben over deze kwestie
Genot hequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Beugelsdijk - Immers - Kramer as
Het is zo simpel. Als Israël de wapens neerlegt heb je een nieuwe holocaustquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee is gewoon zo'n typische non-mening als het over palestina gaat. "het is ingewikkeld". beetje gare opmerking die je over ieder conflict ooit kunt zeggen. ik zal terrorisme nooit goed praten maar de historische context en het geweld van de bezetter is toch wel duidelijk genoeg om niet doelloes te handwringen over dit soort kwesties
als israel naar internationale verdragen luistert en mensenrechten geeft aan palestijnen heb je nieuwe holocaust jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is zo simpel. Als Israël de wapens neerlegt heb je een nieuwe holocaust
Leggen Hamas en co de wapens neer is er vrede
Die doet nu aan een act dat het hem allemaal niet meer boeit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Degradatie-genot@:haags_kwartiertje
Meteen zin in een broodje kroket.quote:
is volgens mij vrij algemene kennis m.b.t. de westerlijke jordaanoeverquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:08 schreef JanCees het volgende:
"de bezetter"
Is die geradicaliseerd ofzo
Alleen als er sate in zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |