Die van mij ook ja. Ik ben wel klaar met dat hele Bayern. plus 22 dit jaar ondanks al die kut jeugdpotjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf hij is er gewoon op achteruit gegaan qua salaris
Is toch mooi als Suiker Feyenoord dadelijk keer op keer helpt degradatie te voorkomen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
@:Drizzt_DoUrden , als je weer leeft, wil je eens kijken of er uberhaupt interesse is in Suiker, of dat hij rotterdammer voor het leven blijft. .....
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:35 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Is toch mooi als Suiker Feyenoord dadelijk keer op keer helpt degradatie te voorkomen?
Slechts +14 dit jaar en met name fysieke stats, misschien is Wout uitgeleerd bij Heerenveen en wordt het tijd voor een volgende stap.quote:
Ik volg de carrière van Suiker in ieder geval met bovengemiddelde interesse.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
Kampioen Jupiler League met Feyenoord in 4 seizoenen, mark my words.
mijn leven heeft weer zinquote:
Succes Drizz!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik voel me vandaag nogal verrot (nieuwe medicatie), dus zal de database en de savegame ergens uploaden, zodat een ander er mee aan de slag kan.
En ook dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
En sla desnoods gewoon een dag over, het is jouw ding.
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
En sla desnoods gewoon een dag over, het is jouw ding.
Dankjewel boysquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En ook dit.
Tenzij er iemand zo gek is dit ook op te willen pakken...
Rustig aan kerel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik voel me vandaag nogal verrot (nieuwe medicatie), dus zal de database en de savegame ergens uploaden, zodat een ander er mee aan de slag kan.
Sterkte!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rustig aan kerel!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beterschap 👍quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rustig aan de tijd nemen die je nodig hebt, we lopen niet wegquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wrijf het er maar weer even in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
Dan zou dit zomaar de eerste dag kunnen worden dat de speler van scrummie net zoveel vordert als de rest van de spelers!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
Dan zou dit zomaar de eerste dag kunnen worden dat de speler van scrummie net zoveel vordert als de rest van de spelers!
Beterschap Drizzt_.quote:
Damiën Lejeune en Karel Nackebrot Junior welquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:27 schreef Ciscus het volgende:
@:Drizzt_DoUrden Sterkte en wat al gezegd: we lopen niet weg.
Denk dat Pedro z'n sidebusiness in Colombia maar even tijdelijk oppakt. Er is nu een gunstige lijn geopend richting Spanje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Damiën Lejeune en Karel Nackebrot Junior wel
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Damiën Lejeune en Karel Nackebrot Junior wel
Typisch weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:27 schreef GGMM het volgende:
Typisch zorgt voor de humor vandaag mensen.
Gaat die podcast over Football Manager?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:53 schreef aTypisch het volgende:
Geen dank, bij gebrek aan Drizz neem ik het amusument gedeelte wel over in dit topic.
Een leuke, wat oudere, podcast
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat die podcast over Football Manager?
Waarom niet 19?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
FM 2018 gekocht, werd toch wel wat enthousiast van dit topic. Nog nooit FM gespeeld verder.
60 euro of 8 euro, dan kijk ik liever eerst even of het wat is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom niet 19?![]()
Maar mooi man, er is ook een FM topique om hier toch weer ontopic te blijven.
GAM / [Football Manager #297] allemaal juichen voor Windermere!
Pro-tip: gewoon lekker met Ajax beginnen. Is easy mode en dan kun je het goed leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |