Ja, die van Gijp lijkt wel een pyamajasje. is al geconstateerd hierquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Lavenderr ik zie twee bijzondere overhemden
Je zweet juist vanwege die pyjama, je lichaam kan daardoor niet afkoelen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
nee dat vind ik vies als ik lig te zweten
Meer een uitsmijter.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik vind Stam nou totaal geen trainerstype he.
Ewaquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die van Gijp lijkt wel een pyamajasje.
En hoi mannen![]()
Lekker hoor, weer VI
Daar zitten nog stalen pinnen inquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:37 schreef Rage_Guy het volgende:
Johan komt nooit meer van zijn blauwe oogkas af
Wat gezelligquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die van Gijp lijkt wel een pyamajasje.
En hoi mannen![]()
Lekker hoor, weer VI
ik heb een shirtje anders komt al het zweet op mijn dekbed. ja zelfs in de zomer heb ik een dekbed anders kan ik niet slapenquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Je zweet juist vanwege die pyjama, je lichaam kan daardoor niet afkoelen.
Pics van jou naakt en zwetend?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
nee dat vind ik vies als ik lig te zweten
Wat schattig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
ik heb een shirtje anders komt al het zweet op mijn dekbed. ja zelfs in de zomer heb ik een dekbed anders kan ik niet slapen
Wie niet, echt prototype calimeroquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
als ik van bommel zie word ik ook moe hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |