Geen idee, dat is wel een goeie vraagquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze waar de tuin ophoudt
Dat denk jij misschien omdat je een balkon hebt, maar in de praktijk is het zo dat veel katten hun drol halfbakken begraven, of in sommige gevallen helemaal niet, omdat ze er een beetje naast lopen te peddelen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat doen honden, katten begraven hun dump, altijd.
Sterker nog, honden vreten het zelfs, zal je een kat nooit zien doen.
Als Mario lang haar heeft kan ik me er iets bij voorstellen. Mijn katten kregen ook wel eens per ongeluk een haar binnen van mij. Dat heb je een soort satéquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat geef je dat beest te eten en te drinken, da's niet gezond.
Denk dat ze dat bij het kadaster navragen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, dat is wel een goeie vraag
De hond van Soul had dat ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Mario lang haar heeft kan ik me er iets bij voorstellen. Mijn katten kregen ook wel eens per ongeluk een haar binnen van mij. Dat heb je een soort saté
Ze horen ook niet in iemand anders zijn tuin. Het is een beetje lullig om ze dat te vertellen. Ze snappen het nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat denk jij misschien omdat je een balkon hebt, maar in de praktijk is het zo dat veel katten hun drol halfbakken begraven, of in sommige gevallen helemaal niet, omdat ze er een beetje naast lopen te peddelen.
Ik vind het uiterst onhygiënische beesten, al beweren ze dat katten schoon zijn.
Hun idee van territorium is niet gelijk aan wat er bij het kadaster geregistreerd staatquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, dat is wel een goeie vraag
Je hebt er duidelijk geen verstand van.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat denk jij misschien omdat je een balkon hebt, maar in de praktijk is het zo dat veel katten hun drol halfbakken begraven, of in sommige gevallen helemaal niet, omdat ze er een beetje naast lopen te peddelen.
Ik vind het uiterst onhygiënische beesten, al beweren ze dat katten schoon zijn.
Johquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van.
Mijn beesten zijn superclean, en alle honden die ik tref stinken een uur in de wind, zijn ook niet lenig genoeg om zich fatsoenlijk te wassen.
Mijn haar is 40 cm lang, en heb het nog nooit gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Mario lang haar heeft kan ik me er iets bij voorstellen. Mijn katten kregen ook wel eens per ongeluk een haar binnen van mij. Dat heb je een soort saté
Als je ze wegjaagt krijg je er hier 342 voor terug.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze horen ook niet in iemand anders zijn tuin. Het is een beetje lullig om ze dat te vertellen. Ze snappen het niet
In a nutshell.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hun idee van territorium is niet gelijk aan wat er bij het kadaster geregistreerd staat
Het schijnt hip te zijn een tijger hebben. Zwaar verdoofd en met je vrienden pronken met dat beestquote:
Ja hoor, je hebt gelijk. Ze zijn lekker fris, net als jij.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je hebt er duidelijk geen verstand van.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hun idee van territorium is niet gelijk aan wat er bij het kadaster geregistreerd staat
Dan ben je stiekem kaalquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar is 40 cm lang, en heb het nog nooit gezien.
Ze vinden zichzelf waarschijnlijk heel stoer.quote:
Zulke gasten mogen wat mij betreft preventief geruimd worden.quote:
Que?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:57 schreef mario390 het volgende:
mijn poept en wanneer het te hard is lopt zij met en stuk heruithangend door de wohning
mijn katz drinkt niet
Huh?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:57 schreef mario390 het volgende:
mijn poept en wanneer het te hard is lopt zij met en stuk heruithangend door de wohning
mijn katz drinkt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |