Eensquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Enige leuke aan Den Haag is de intercity naar Amsterdam.
Flippquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Flippdoe ff normaal. Ik zeg ook nooit iets negatiefs over Alkmaar.
Ja precies.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat is waar.
Stiekem vind ik Den Haag ook leuk en dat had je ook beetje kunnen weten omdat ik er best vaak te vinden ben
Zetten mensen niet open en ik zit er te ver vandaan. En sowieso als ik ga vragen dan val ik vast.quote:
Dat wordt zweten flipsquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zetten mensen niet open en ik zit er te ver vandaan. En sowieso als ik ga vragen dan val ik vast.
Hoe is het met jou?
Doe ik ook. Zeer gênant. Beter kom ik niet iemand leuks tegenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat wordt zweten flips
Ja met mij wel prima. Vanmiddag geroeid en voor de rest een beetje Netflix en fok
Anders zeggen dat je het warm van diegene krijgtquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik ook. Zeer gênant. Beter kom ik niet iemand leuks tegen
Roeien is wel leuk om te doen. Wat keek je op Netflix?
Smooth welquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Anders zeggen dat je het warm van diegene krijgt
Kijk nu laatste seizoen van the bridge
Ja hartstikke plakkerigquote:
Nog even en we kunnen weer dagelijks genieten van @Jimbo in de FEE SCquote:
Genoooootquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen weer dagelijks genieten van @:jimbo in de FEE SC
Ik hoop dat ik het zo druk heb dat ik daar geen tijd voor hebquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen weer dagelijks genieten van @:jimbo in de FEE SC
Ik kan niet wachten!!! En @Flippiee ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het zo druk heb dat ik daar geen tijd voor hebMaar anders ben ik zeker van de partij
Iemand moet jullie tenslotte op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen met postNL en klantendrama
@dud0r doet dat in ieder geval niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het zo druk heb dat ik daar geen tijd voor hebMaar anders ben ik zeker van de partij
Iemand moet jullie tenslotte op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen met postNL en klantendrama
Eensquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten!!! En @:flippiee ook niet.
Bakkesquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
@:dud0r doet dat in ieder geval niet.
Wat een rare fetisjquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:42 schreef Jimbo het volgende:
Ik had laatst een klant die een zooi shirts wilde met een drol erop. Prima dacht ik, die wil vast zn emoji drol
NopeGast bestelde 20 shirts met letterlijk kakkende mensen erop
Hahaha wtfquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:42 schreef Jimbo het volgende:
Ik had laatst een klant die een zooi shirts wilde met een drol erop. Prima dacht ik, die wil vast zn emoji drol
NopeGast bestelde 20 shirts met letterlijk kakkende mensen erop
Ach ieder zn ding, had vooral medelijden met de drukkers (no pun intended) die er een half uur naar moeten staren tijdens t maken van die dingenquote:
Haha ja die moeten daar ook mooi schijt aan hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach ieder zn ding, had vooral medelijden met de drukkers (no pun intended) die er een half uur naar moeten staren tijdens t maken van die dingen
sowwquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef Jimbo het volgende:
Maar genoeg over mij, hoe is het met jullie dan stelletje luie flikkertjes? Iedereen nog lief tegen elkaar enzo?
Kom vechten danquote:
Neequote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef Jimbo het volgende:
Maar genoeg over mij, hoe is het met jullie dan stelletje luie flikkertjes? Iedereen nog lief tegen elkaar enzo?
Nja, het is altijd gezellig hier.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef Jimbo het volgende:
Ja vind zelf wel leuk. Als je politieseries/crimis leuk vind..quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Smooth wel
Ohh is dat leuk?
[..]
Ja hartstikke plakkerig
De strugglesquote:
Denk het. PS4 topic kan ik de schuld nog naar mmarsu schuiven. Hier niet. Ligt het toch aan mijquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De struggles
Ligt het dan niet gewoon aan jou, in het ps4 topic waar we beide regemaltig komen is het ook altijd al gejank..
Hoi, ik ben Solotovski en ik word jullie volgende modquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef Jimbo het volgende:
wat een kneus jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:15 schreef Solotovski het volgende:
@:haags_kwartiertje
Tyf toch op met je den haag sc.
Dat er überhaupt nog geen enkele mod van onz is geweest die het gewoon aanpast naar onz sc
kom maarquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga douchen
Iemand interesse om omwille van het klimaat samen te douchen?
Pas maar op!!quote:
Jawel hoor, vind ik wel leuk vaakquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja vind zelf wel leuk. Als je politieseries/crimis leuk vind..
Ik hoop dat je als mod wat minder jankt hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:15 schreef Solotovski het volgende:
@:haags_kwartiertje
Tyf toch op met je den haag sc.
Dat er überhaupt nog geen enkele mod van onz is geweest die het gewoon aanpast naar onz sc
Ga je doen dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pas maar op!!
[..]
Jawel hoor, vind ik wel leuk vaak
Nu net klaar klaver zal wel boos zijnquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat een kneus ja
[..]
kom maar
Spannendquote:
Noel gaat als een gek tekeer als hij de blauwe jas mag dragen, net zoals VKquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat je als mod wat minder jankt hoor
Vk is een schatje dus als dat gek tekeer is, dan vind ik het helemaal primaquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Noel gaat als een gek tekeer als hij de blauwe jas mag dragen, net zoals VK
Prima, ik hoor het wel wanneer ik me bij je moet inlikkenquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Solotovski en ik word jullie volgende mod
VK is een prima vent, heb hem zelfs gesteund voor blauw omdat hij zo'n bad boy was. Maar ik vind dat de klb crew aan vernieuwing toe is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vk is een schatje dus als dat gek tekeer is, dan vind ik het helemaal prima
Ja het is niet divers genoeg er moet een transgender, zwart iemand en iemand van de wadden bij.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
VK is een prima vent, heb hem zelfs gesteund voor blauw omdat hij zo'n bad boy was. Maar ik vind dat de klb crew aan vernieuwing toe is.
Dan had ik er niet over gejankt. Dan had ik de tt gewoon zelf aangepastquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat je als mod wat minder jankt hoor
Haags naar MEN, ik naar KLBquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
VK is een prima vent, heb hem zelfs gesteund voor blauw omdat hij zo'n bad boy was. Maar ik vind dat de klb crew aan vernieuwing toe is.
Been there done thatquote:
Haags naar onz murp naar kel jij naar klbquote:
Of een homofiele neger, die met glitters strooitquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja het is niet divers genoeg er moet een transgender, zwart iemand en iemand van de wadden bij.
Hm ja dat zou perfect zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of een homofiele neger, die met glitters strooit
Nee maar aangezien jij vast wel wat in de melk te brokkelen hebt, be my guestquote:
Oeioei muiterij in KLBquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Scherpquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan had ik er niet over gejankt. Dan had ik de tt gewoon zelf aangepast
3.quote:
mongoolquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja het is niet divers genoeg er moet een transgender, zwart iemand en iemand van de wadden bij.
Nee dit zit er alquote:
Een mongool erbij?quote:
quote:
Het is de paint die ik nooit durfde te maken.quote:
Vervelend als je eikelbijter heetquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een naam hoor eikelbijter
Ohquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is de paint die ik nooit durfde te maken.
Sowieso hebben ze ook de neger al, dus alleen nog een tranny of een flikker erbij en je voldoet aan de PVDA quotumquote:
verdommequote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vervelend als je eikelbijter heet![]()
Met oprechte deelname
De quotumquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze ook de neger al, dus alleen nog een tranny of een flikker erbij en je voldoet aan de PVDA quotum
Naar een den haag forum dan?quote:
Ja maar dat maak jij niet uitquote:
Tuurlijk wel. Ik ben een Godquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar dat maak jij niet uit
Lekker vriendquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klb is prima voor Solotovski
Ik moet nog een andere afronden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh![]()
Misschien een painttopic over de nieuwe KLB mod dan
Hallo vishnuquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ben een God
Hoe komt dat?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet nog een andere afronden.
En die loopt al een half jaar![]()
Maar de zin ligt er uit, een paint presenteren geeft mij geen voldoening meer.
de samenleving is het afvoerputje van de samenlevingquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:00 schreef Jimbo het volgende:
Is klb, net als den haag, niet een beetje het afvoerputje van de samenleving dan?
Aan de ene kant verwennerij, je geeft ze een vinger en ze pakken je hand. "Oh leuk, kan je even dit voor me maken?"quote:
Ik ga mij inzetten voor je, daar kan je donder op zeggen!!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee maar aangezien jij vast wel wat in de melk te brokkelen hebt, be my guest
Helaas ga ik daar niet over.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:55 schreef JanCees het volgende:
@:ggmm wanneer word ik eindelijk admin?
Ah oke jammer maar dan moet je het niet doen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aan de ene kant verwennerij, je geeft ze een vinger en ze pakken je hand. "Oh leuk, kan je even dit voor me maken?"
Het publiek is ook anders... door de jaren heen.
Maar vooral, waar ik rust en plezier in kon vinden, lukt het me nu niet.
Het is meer een moeten geworden, dan een vrijblijvende hobby.
Tegenwoordig ook boerka drager erbijquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze ook de neger al, dus alleen nog een tranny of een flikker erbij en je voldoet aan de PVDA quotum
Soms kijk ik met weemoed terug op oude werken en dan zie ik al die pret weer terug, met hart en ziel gemaakt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke jammer maar dan moet je het niet doen.
Geil man z'n ding, soort anonieme seks die je er mee promootquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook boerka drager erbij
is het een soort writersblock?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms kijk ik met weemoed terug op oude werken en dan zie ik al die pret weer terug, met hart en ziel gemaakt.
Maar op het moment lukt het niet, wil het niet op een of andere manier.
samequote:Op maandag 5 augustus 2019 20:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik verveel me maar eigenlijk heb ik genoeg te doen maar geen zin in.
Dat is al minder dan het eerdere 'dit gaat mijn prioriteit worden'quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga mij inzetten voor je, daar kan je donder op zeggen!!
[..]
Helaas ga ik daar niet over.
Anders was je het nu al geweest!
Ik doe echt bijna nooit ketquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
solotovski zou wel goeie admin zijn
de vergaderingen btje opleuken met een paar schijven en vettige lijn keta
Wellicht, midlifecrisis kan ook nog.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is het een soort writersblock?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wellicht, midlifecrisis kan ook nog.
Minstens 3 Porsches in mijn garage,terwijl ik een Ferrari had kunnen kopen.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:06 schreef Remqo het volgende:
Oh wacht, ik moet nog aan die garage beginnen.
Een zeer gedurfde zetquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga la casa de papel maar eens een kans geven.
Prima serietje tot zover ik gekeken hebquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:25 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Ben benieuwd!quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima serietje tot zover ik gekeken heb
Vond het matigquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:25 schreef Amarantha het volgende:
Gedurfde uitspraak hierquote:
Ik ben afgehaakt toen ze geen Engels sprakenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt toen ze geen Engels spraken
Dat was wel al heel snelquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt toen ze geen Engels spraken
Kwartiertje denk ikquote:
Wat moet jij dan?quote:
Engels, Duits of Nederlands ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij haakt af bij een serie als dit niet in het Engels is?
Vreemdquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Engels, Duits of Nederlands ja.
Ik ga geen ondertiteling lezen.
Ik snap het wel.quote:
Hmm, dan zou ik het overwegenquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Je kan de audio ook gewoon op Engels zetten trouwens
Dus je kan geen Spaans?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Engels, Duits of Nederlands ja.
Ik ga geen ondertiteling lezen.
Duitse praktijken?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Je kan de audio ook gewoon op Engels zetten trouwens
Beetje simpel lolquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:54 schreef JanCees het volgende:
Narcos willen missen omdat je geen ondertiteling wilt
Het meeste krijg je wel redelijk synchroon met elkaar mee lijkt me toch?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het wel.
Als je ondertiteling moet gaan lezen leid dit af van het verhaal wat visueel verteld word en zodoende kun je een deel van het verhaal missen.
Het klonk nog best aardig in het Engels trouwens, maar wel beetje apart. Origineel blijft het het leukstquote:
Ik heb een hele Portugese serie gekeken met ondertiteling, nou niet echt het idee gehad dat ik iets gemist hebquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het meeste krijg je wel redelijk synchroon met elkaar mee lijkt me toch?
Ja preciesquote:
Het meeste wel, maar ik prefereer ook series die origineel in een taal zijn opgenomen die ik redelijk vloeiend kan verstaan boven ondertiteling of nagepraat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het meeste krijg je wel redelijk synchroon met elkaar mee lijkt me toch?
Ah okequote:Op maandag 5 augustus 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het klonk nog best aardig in het Engels trouwens, maar wel beetje apart. Origineel blijft het het leukst
Ik nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het meeste wel, maar ik prefereer ook series die origineel in een taal zijn opgenomen die ik redelijk vloeiend kan verstaan boven ondertiteling of nagepraat.
Je kan ook gewoonquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:57 schreef scrupuleus het volgende:
Je kan ook gewoon geen series volgen
Engelssprekende Russen dan in dat Chernobylquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik niet
Engelssprekende nazi's bijvoorbeeld
Ja ookquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Engelssprekende Russen dan in dat Chernobyl
Dat zijn ook wel irritaties idd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik niet
Engelssprekende nazi's bijvoorbeeld
Oh ik verre van vloeiend helaasquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel irritaties idd.
Gelukkig spreek ik Nazi vloeiend
Als ze het accent goed doen kan het nog wel vind ik. Maar dan moet je ook echt native Russisch zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Engelssprekende Russen dan in dat Chernobyl
Gewoon Duits super agressief en super hard spreken!quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ik verre van vloeiend helaas
Alsof ik daar tijd voor hebquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:58 schreef JanCees het volgende:
Geen gomorra kijken hierdoor
Of suburra
Of O mecanismo
Wat als alternatiefquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:57 schreef scrupuleus het volgende:
Je kan ook gewoon geen series volgen
Nee, ben mijn oma niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan praat je waarschijnlijk ook half Duits lol
Heb nog nooit Twitch gekekenquote:
Niet echt leuk om dat te kijken als je zelf nooit gamedquote:
Meeste mensen kijken dat toch om te zien hoe meiden met inkijk zitten te gamen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt leuk om dat te kijken als je zelf nooit gamed
Says whoquote:
Zegt wiequote:
Gaat het hier nu alweer over interesses?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
En lezen staat uiteraard op 1. En series voor tussendoor
Ja maar we kunnen het ook over de seksuele ongemakken van vrouwen boven de 65 hebben hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat het hier nu alweer over interesses?
Gister laatste aflevering van 1sge seizoen van Euphoria. Ga hem nu maar wel kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat het hier nu alweer over interesses?
Of over je favoriete tosti.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar we kunnen het ook over de seksuele ongemakken van vrouwen boven de 65 hebben hoor.
Of over het uitsterven van de ingekorven vleermuis
Wat voor cijfer geef je die serie?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gister laatste aflevering van 1sge seizoen van Euphoria. Ga hem nu maar wel kijken
Overstappen naar KLB vertrek dan naar spoor 14, overstappen naar VBL vertrek dan naar spoor 40-45.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik lees hele tijd Den Haag CS
Daar wil je niet zijn...quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik lees hele tijd Den Haag CS
Hm 8.5 denk ik voor nu. 10 voor de muziek, de cinematografie en de rauwheid van de serie. 8 voor het acteerwerk. 7.5 voor het verhaal en de personagesquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor cijfer geef je die serie?
Ben eerst nog bezig met The Missing trouwens.
waarom niet, niks mis met dat stationquote:
teringgroot station dan, utrecht cs heeft slechts 16 sporenquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overstappen naar KLB vertrek dan naar spoor 14, overstappen naar VBL vertrek dan naar spoor 40-45.
8,3 op imdb is ook wel goed, ik ga het hierna kijken!quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm 8.5 denk ik voor nu. 10 voor de muziek, de cinematografie en de rauwheid van de serie. 8 voor het acteerwerk. 7.5 voor het verhaal en de personages
Ja in Den Haag sporen ze niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
teringgroot station dan, utrecht cs heeft slechts 16 sporen
Het station okequote:Op maandag 5 augustus 2019 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom niet, niks mis met dat station
[..]
teringgroot station dan, utrecht cs heeft slechts 16 sporen
Chillquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
8,3 op imdb is ook wel goed, ik ga het hierna kijken!
Nextquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dan zijn we nu klaar over dit onderwerp.
Ongeloofelijk deze man!!! Echt geen woorden voor heeft zelf niks bereikt maar loopt iedereen te vertellen hoe het moet 😂😂😂quote:
imdb heeft echt waardeloze ratingsquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
8,3 op imdb is ook wel goed, ik ga het hierna kijken!
ziedendquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef JanCees het volgende:
In tv mag je gewoon mijn moeder dood verwensen en alles en de posts blijven staan
Wat is een beter alternatief danquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
imdb heeft echt waardeloze ratings
Benieuwd hoe je hiervan gaat terugkomen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://twitter.com/Basacikoglu_/status/1158488360526241792?s=19
Weet nog geen leuke replyquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe je hiervan gaat terugkomen.
Het is gewoon een makkelijke scheidslijn, als mensen het daar al kut vinden is het dus ook echt kut.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
imdb heeft echt waardeloze ratings
dat klopt meestal wel jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is gewoon een makkelijke scheidslijn, als mensen het daar al kut vinden is het dus ook echt kut.
??? Dat link ik tochquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh lol, hij antwoord ook gewoon op je
vragen of Bilal ook doctorandus genoemd mag wordenquote:
Of vragen of ie op z'n kleine besneden pukkie getrapt isquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vragen of Bilal ook doctorandus genoemd mag worden
leuke retweet van de idf mongoolquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Of vragen of ie op z'n kleine besneden pukkie getrapt is
?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
leuke retweet van de idf mongool
Vrienden lolquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
aanbevelingen van vrienden waarvan je weet dat ze smaak hebben ofzo
Van wie ben jij een kloonquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik ben je internetvriend toch
Daarom lees ik dan ook je favoriete boekquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik ben je internetvriend toch
<3quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom lees ik dan ook je favoriete boek
Grappig zegquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben geen kloon, ben geboren door normale bevruchting XD
Wowowquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ben begonnen met sporten dus weet niet of het verstandig is.
Wat voor sport maatquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ben begonnen met sporten dus weet niet of het verstandig is.
Krijg wel een buikje hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat voor sport maat
Aangezien je vrij licht bent (toch?) kan je wel wat hebben lijkt mij
bro's \m/quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eens
Beter maatjes, vrienden, of lieve mensen
Trollie. Hij is ook grtd clanquote:
Trollsciencequote:
Gegrillde kip is wel genot.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ohw
Beetje bulken toch
Gelijk alleen nog maar kip met rijst eten
Ja al is pindakaas veel suiker natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gegrillde kip is wel genot.
En boterhammen met pindakaas.
Beide genotseten jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gegrillde kip is wel genot.
En boterhammen met pindakaas.
ongewapende demonstranten vanaf honderden meters vanachter een hek kapotschieten met scherpschutters is pas smerigquote:
Verdedigen van de grens tegen terroristen bedoel jequote:Op maandag 5 augustus 2019 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ongewapende demonstranten vanaf honderden meters vanachter een hek kapotschieten met scherpschutters is pas smerig
Dit is een late reactie, maar ik zeg JAquote:
Tja dat zit ook wel in de marinade van de kip.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja al is pindakaas veel suiker natuurlijk
israel bombardeert ziekenhuizen en weigert eerste levensbehoeften te leveren aan honderdduizenden mensen die vast zitten in een openluchtgevangenisquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verdedigen van de grens tegen terroristen bedoel je
Hamas gebruikt onschuldige burgers inderdaad voor zijn terroristische doeleinden door bijv wapens op te slaan in scholen en ook af te vuren op plekken waar veel burgers zijn.
Ik kies...quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
De problemen in de Gaza zijn dusdanig complex en alomvattend dat je als buitenstaander onmogelijk een kant kan kiezen imo
ga heen met je libtard dooddoenerquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
De problemen in de Gaza zijn dusdanig complex en alomvattend dat je als buitenstaander onmogelijk een kant kan kiezen imo
Ik zie het vooral als een ver van mijn bed show, kan mij daar echt niet druk om maken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Eens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie het vooral als een ver van mijn bed show, kan mij daar echt niet druk om maken.
Ze doen allemaal maar lekker
Israel verdedigt enkel hun grens en hun burgers. En terecht. Dat hamas zich schuilhouden in ziekenhuizen en scholen is inderdaad erg smerig maar daar kan Israël weinig aan doen natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
israel bombardeert ziekenhuizen en weigert eerste levensbehoeften te leveren aan honderdduizenden mensen die vast zitten in een openluchtgevangenis
zal juichen iedere keer dat zo'n kolonialistische rat in uniform wordt opgeblazen insh'allah
Voor Israël inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ga heen met je libtard dooddoener
leer iets over de geschiedenis van dat land en dan weet je aan welke kant ieder weldenkend mens hoort te staan
Godenspel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb net een deel van Assassins Creed uitgespeeld dus ik kies de kant van Constantinopel
zo onschuldig dat er kinderen met bommen rondlopen LOLtwitter:IDF twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 15:06:47Attn: WorldHamas and Islamic Jihad abuse the children of #Gazaindoctrinating them with hate and weaponizing them with grenades and firebombs. This child abuse must end. https://t.co/9FBpsNCdAw reageer retweet
Ga je me nou serieus voor libtard uitmaken alleen omdat ik me afvraag in hoeverre je een 100 procent uitgesproken mening kan hebben over deze kwestiequote:Op maandag 5 augustus 2019 23:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ga heen met je libtard dooddoener
leer iets over de geschiedenis van dat land en dan weet je aan welke kant ieder weldenkend mens hoort te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |