Eensquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Enige leuke aan Den Haag is de intercity naar Amsterdam.
Flippquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Flippdoe ff normaal. Ik zeg ook nooit iets negatiefs over Alkmaar.
Ja precies.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat is waar.
Stiekem vind ik Den Haag ook leuk en dat had je ook beetje kunnen weten omdat ik er best vaak te vinden ben
Zetten mensen niet open en ik zit er te ver vandaan. En sowieso als ik ga vragen dan val ik vast.quote:
Dat wordt zweten flipsquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zetten mensen niet open en ik zit er te ver vandaan. En sowieso als ik ga vragen dan val ik vast.
Hoe is het met jou?
Doe ik ook. Zeer gęnant. Beter kom ik niet iemand leuks tegenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat wordt zweten flips
Ja met mij wel prima. Vanmiddag geroeid en voor de rest een beetje Netflix en fok
Anders zeggen dat je het warm van diegene krijgtquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik ook. Zeer gęnant. Beter kom ik niet iemand leuks tegen
Roeien is wel leuk om te doen. Wat keek je op Netflix?
Smooth welquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Anders zeggen dat je het warm van diegene krijgt
Kijk nu laatste seizoen van the bridge
Ja hartstikke plakkerigquote:
Nog even en we kunnen weer dagelijks genieten van @Jimbo in de FEE SCquote:
Genoooootquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen weer dagelijks genieten van @:jimbo in de FEE SC
Ik hoop dat ik het zo druk heb dat ik daar geen tijd voor hebquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen weer dagelijks genieten van @:jimbo in de FEE SC
Ik kan niet wachten!!! En @Flippiee ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het zo druk heb dat ik daar geen tijd voor hebMaar anders ben ik zeker van de partij
Iemand moet jullie tenslotte op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen met postNL en klantendrama
@dud0r doet dat in ieder geval niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het zo druk heb dat ik daar geen tijd voor hebMaar anders ben ik zeker van de partij
Iemand moet jullie tenslotte op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen met postNL en klantendrama
Eensquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten!!! En @:flippiee ook niet.
Bakkesquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
@:dud0r doet dat in ieder geval niet.
Wat een rare fetisjquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:42 schreef Jimbo het volgende:
Ik had laatst een klant die een zooi shirts wilde met een drol erop. Prima dacht ik, die wil vast zn emoji drol
NopeGast bestelde 20 shirts met letterlijk kakkende mensen erop
Hahaha wtfquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:42 schreef Jimbo het volgende:
Ik had laatst een klant die een zooi shirts wilde met een drol erop. Prima dacht ik, die wil vast zn emoji drol
NopeGast bestelde 20 shirts met letterlijk kakkende mensen erop
Ach ieder zn ding, had vooral medelijden met de drukkers (no pun intended) die er een half uur naar moeten staren tijdens t maken van die dingenquote:
Haha ja die moeten daar ook mooi schijt aan hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach ieder zn ding, had vooral medelijden met de drukkers (no pun intended) die er een half uur naar moeten staren tijdens t maken van die dingen
sowwquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef Jimbo het volgende:
Maar genoeg over mij, hoe is het met jullie dan stelletje luie flikkertjes? Iedereen nog lief tegen elkaar enzo?
Kom vechten danquote:
Neequote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef Jimbo het volgende:
Maar genoeg over mij, hoe is het met jullie dan stelletje luie flikkertjes? Iedereen nog lief tegen elkaar enzo?
Nja, het is altijd gezellig hier.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef Jimbo het volgende:
Ja vind zelf wel leuk. Als je politieseries/crimis leuk vind..quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Smooth wel
Ohh is dat leuk?
[..]
Ja hartstikke plakkerig
De strugglesquote:
Denk het. PS4 topic kan ik de schuld nog naar mmarsu schuiven. Hier niet. Ligt het toch aan mijquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De struggles
Ligt het dan niet gewoon aan jou, in het ps4 topic waar we beide regemaltig komen is het ook altijd al gejank..
Hoi, ik ben Solotovski en ik word jullie volgende modquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef Jimbo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |