Met welke note heb je een probleem? Kunnen ze altijd even opnieuw bekijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:55 schreef Allures het volgende:
Jezus jongens de notes beginnen wel een beetje gestapo vormen aan te nemen hoor
Misschien moet er wat meer gezocht worden naar een balans want dit is voor alle betrokkenen zinloos aan het worden
Degene waar ik bijvoorbeeld alleen maar 'echt he' zegquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met welke note heb je een probleem? Kunnen ze altijd even opnieuw bekijken
Nu je het zegt, tering.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:55 schreef Allures het volgende:
Jezus jongens de notes beginnen wel een beetje gestapo vormen aan te nemen hoor
Misschien moet er wat meer gezocht worden naar een balans want dit is voor alle betrokkenen zinloos aan het worden
Bedankt voor je feedback. We kunnen er altijd meer op letten natuurlijk en je hebt ergens wel een punt dat we ook in eerste instantie per dm kunnen vragen of er gestopt kan worden met bepaald gedrag. Ik heb die laatste note bij je weg gehaald.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Degene waar ik bijvoorbeeld alleen maar 'echt he' zeg
En die er voor ook eigenlijk
Maar meer in zijn algemeenheid de regen van notes de laatste tijd. Alles is een note ipv een user gewoon even aanspreken. En met dat systeem kan een user ook niks want zelfs al zou ik wat willen leren daarvan dan gaat dat niet eens want daarna is de betreffende post weg en de er staat niet bij wat je nu zo vreselijk fout hebt gedaan.
Soms krijg je voortaan op 1 dag wel 8 notes of zo er bij. Dat is toch gewoon zinloos jongens. Die notes moeten toch wel iets blijven duidelijk maken voor jullie en de users
En je hoeft toch niet op elke slak zout te leggen? Het maakt het niet gezelliger en de users niet welwillender tenopzichte van de mods vermoed ik
Dus zoals ik zei: volgens mij is de balans zoek. Notes moeten wel een functie hebben
6 maar? Ik heb er 12 in twee weken tijd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt, tering.![]()
6 notes over dat gedoe van toen de SC even op slot was.
Hele nutteloze notes ook. Duidelijke geintjes. Beetje kinderachtig haast.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
6 maar? Ik heb er 12 in twee weken tijd.
Ik snap wel dat niet altijd iedereen geDMd kan worden en dat er genoted wordt hand in hand met het verwijderen van posts. Alleen nu heb je notes die zonder context onbegrijpelijk zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback. We kunnen er altijd meer op letten natuurlijk en je hebt ergens wel een punt dat we ook in eerste instantie per dm kunnen vragen of er gestopt kan worden met bepaald gedrag. Ik heb die laatste note bij je weg gehaald.
En nu ga ik op vakantie, dus als er wat is is CoolGuy er nog gewoon
Het helpt toch niet, bijna alles is al geprobeerd. En sommige users fietsen er gewoon tussendoor, want er hangen toch geen consequenties aan, dus gaan vrolijk verder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:57 schreef Allures het volgende:
Misschien kun je beter in een topic mensen aanspreken? En niet alles dubbel of 6dubbel noten als dat al gedaan is? Of in dm de discussie er over gaan voeren
Ik snap dat jouw rol is mensen corrigeren maar users zijn maar users en gedragen zich niet perfect en dat kun je niet van ze verwachten. Ik denk dat je misschien wat meer kunt leren wat je moet laten gaan en wat niet. En dan bedoel ik niet dat je dingen moet laten ontsporen in de topics maar je hoeft toch niet alles meteen een note te geven?
Een note is een middel, geen doel toch
misschien niet zo bedoeld maar sinds het openbaar is, is dat wel wat je er mee geeft natuurlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Notes zijn toch helemaal niet bedoeld als feedback naar users?
Het gaat nu even niet om jouw fragiele ego in die jankreeks van je.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het helpt toch niet, bijna alles is al geprobeerd. En sommige users fietsen er gewoon tussendoor, want er hangen toch geen consequenties aan, dus gaan vrolijk verder.
En als je daar dan iets van zegt, dan heb je weer een note aan je broek.
Puur een machtsmiddel van de mods. Enige context mist compleet, het zijn losse stukjes tekst en that's it.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Notes zijn toch helemaal niet bedoeld als feedback naar users?
Wel om die van jou, toch, anders reageer je niet zo heftigquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het gaat nu even niet om jouw fragiele ego in die jankreeks van je.
Ik zie geen verband tussen mijn vraag en jouw reactie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Puur een machtsmiddel van de mods. Enige context mist compleet, het zijn losse stukjes tekst en that's it.
En vervolgens maakt het ook nog uit in welk sub forum je zit, de ene mod geeft eerder een note dan de andere.
Nu snap ik ook wel dat het soms niet altijd een dankbare taak is mod te zijn, maar overdrijven is ook een vak..
Nee hoor, maar jij reageert altijd vanuit jezelf als standpunt. Maakt jouw kritiek altijd moeilijk om serieus te nemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wel om die van jou, toch, anders reageer je niet zo heftig
Tip van de dag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen mijn vraag en jouw reactie.
Je moet gewoon niet naar die notes kijken. Tenzij je je graag ergert.
Ach, moet je horen wie het zegt. Je bent amper serieus te nemen (ongeacht wat je zegt), mede door je eigen gedrag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, maar jij reageert altijd vanuit jezelf als standpunt. Maakt jouw kritiek altijd moeilijk om serieus te nemen.
Ik heb er 6 in totaal sinds 2004quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
6 maar? Ik heb er 12 in twee weken tijd.
En dat in 6,5 maand...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik heb 600 notes. Wie wil me aanraken?![]()
nog geen 5 per maand dus valt best meequote:
600 notes in 6,5 maand:quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog geen 5 per maand dus valt best mee
behalve dat het er geen 600 zijn dusquote:Op maandag 2 september 2019 15:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
600 notes in 6,5 maand:
3,1 per dag.
Ik snapte dit. Maar mijn OCD vond het nodig.quote:Op maandag 2 september 2019 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat het er geen 600 zijn dus
Gaat om deze post: R&P / Man is vreemdgegaan ?.quote:Op maandag 2 september 2019 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:
TS heeft zichzelf ontmaskerd.![]()
R&P / Man is vreemdgegaan ?
Yes yes.quote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat om deze post: R&P / Man is vreemdgegaan ?.
Diezelfde user heeft een andere topic lopen nu: R&P / Ik zit er doorheen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |