Geen probleem!quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:20 schreef Leandra het volgende:
Prima, en dan zou ik mijn post graag terugzien, want die beschuldiging over gezuig die nu van een edit overgebleven is is helemaal bizar.
Had hem al verwijderd, no worries.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:24 schreef Leandra het volgende:
Die post die nu helemaal verwijderd is bedoelde ik, hoewel helemaal verwijderen ook een optie is.
Dan zou ik wel willen weten hoe men dat hier zo zeker weet. Van Dennis weten we al jaren dat hij na verloop van tijd een ander account neemt, maar nóóit twee tegelijk gebruikt. Is dat dan "meerdere trollaccounts", of is er naast de identiteit "Dennis" nog een (of meer) accounts actief (geweest) - een kloon dus?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is gisteren opeens uitgekomen?
Nouja gelukkig maar dat de kinderen dus niet echt in deze situatie zitten.
Dat weten alleen de de FA's en admin's. En daar worden toch geen uitspraken over gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:34 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dan zou ik wel willen weten hoe men dat hier zo zeker weet. Van Dennis weten we al jaren dat hij na verloop van tijd een ander account neemt, maar nóóit twee tegelijk gebruikt. Is dat dan "meerdere trollaccounts", of is er naast de identiteit "Dennis" nog een (of meer) accounts actief (geweest) - een kloon dus?
En hoewel Dennis behoorlijk zuigt in de manier van communiceren, blijf ik me toch afvragen of er niet echt iets aan de hand is (al dan niet overdreven), en of er dus kinderen in gevaar zijn. Bepaalde reacties in OUD zijn namelijk geen getroll.
Het hielp niet toen je riep ‘ga eens gauw die doos in met je stomme kuttakken’?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:18 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom mis ik bijna altijd alle rellen. Ik had net een rel met een kerstboom die niet terug in zijn doos wilde (jaja, nepboom), kom ik hier, was hier een hele shitstorm gaande. Ik ben blij dat de lucht weer geklaard is
Ik heb dat geprobeerd. Dat werkte niet. Toen dreigde ik een van z'n ballen kapot te trappen, en toen kon het ineens wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het hielp niet toen je riep ‘ga eens gauw die doos in met je stomme kuttakken’?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:41 schreef kree het volgende:
Ja gaan we weer he? Wat nou weer reageerde al niet eens weer?
Wat is dit voor dictator fucking mod beleid? Ok wat was er nu tegen de policy weer dan?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:36 schreef kree het volgende:
Jaja stop de discussie maar hoor, ik geef mijn fout toe, ging te lang door. Maar wil er nog steeds een nieuw topic over maken want het past niet onwijs bij de rest?
En mijn sluitpost:quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je doet je best maar, maar zodra het in dezelfde richting gaat van het andere topic gaat er een slot op, en dan wil ik je hier niet zien mekkeren over dat slotje, en ik wil zéker geen herhaling van een paar dagen geleden.
Je topic stond daarnaast roodgloeiend van de TR's. Succes met lezen en uitvogelen wat je verkeerd deed. Ik heb betere dingen te doen dan jouw handje boven water te houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:31 schreef Ifrane het volgende:
Slotje.
Dit gaat precies dezelfde kant op als je vorige topic, kree. Tweede kans, maar
• weer niet op adviezen en posts ingaan maar wel doorgaan met dreinen,
• racisme door o.a. Nigerianen een apenvolk te noemen,
• topic beschouwen als je dagboek.
Dit is klaar. Niet komen huilen in Feedback want je wist dondersgoed dat we dit weer gingen sluiten als het dezelfde kant op ging toen je het vanochtend kwam vragen.
Open maar een blog over je ervaringen
Ik zou in het andere topic niét verder gaan als ik jou was. Racisme is geen 'feit' kree. Kappen met je bullshit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:50 schreef kree het volgende:
Racisme. Ja gvd. Dit mod beleid sucks. Het is een feit en niks meer of minder. Maar ok eigen ga je ook de rest dab sluiten waar zoiets in staat? Want wil je graag even helpen. Dit sluiten is totaal weer bullshit. En ok dan ga ik wel weer verder in het andere topic waar het nog nl ontopic is. Ok minder handig maar ok
Ik kap ermee maar ben het er weer niet mee eens. En ja ga gewoon door want zolang ik het onder policy doe mogen jullie het niet eens wegmoddenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zou in het andere topic niét verder gaan als ik jou was. Racisme is geen 'feit' kree. Kappen met je bullshit.
Als die mening neerkomt op racisme en dat ook zo verwoord is daar hier geen plaats voor. Je was gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:53 schreef kree het volgende:
Tr reports bullshit. Ik heb nooit iemand aangevallen. Met een mening niet eens zijn is geen reden voor een tr he?
Noem even voor de handigheid waar ik mensen aanviel?
En ook waar ze mij aanvielen die dus weg zouden moeten
Goh verassing wie dit weer deed he.... boeie. Laat maar gaan rest kan vragen via pm. Doe je sukkel topics zelf maar.......quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Kree, wees verstandig en stop ermee. Klaar.
Er was niks raars enzo? Ik snap sowieso niet waarom dit nou dicht moestquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Kree, wees verstandig en stop ermee. Klaar.
Je hebt uiteraard gelijk, maar het is toch jammer dat dit al maanden (jaren?) toegestaan werd, terwijl er twijfels genoeg waren. Er werd juist gemod op de mensen die de twijfels uitten. Nu ineens is het blijkbaar genoeg en wordt hij er af getiefd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat weten alleen de de FA's en admin's. En daar worden toch geen uitspraken over gedaan.
Dat valt je nu pas op? Genoeg zwaar irritante trolls te bekennen hier op fok, maar zolang ze niet tegen de policy ingaan kunnen ze heerlijk blijven irriteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:05 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard gelijk, maar het is toch jammer dat dit al maanden (jaren?) toegestaan werd, terwijl er twijfels genoeg waren. Er werd juist gemod op de mensen die de twijfels uitten. Nu ineens is het blijkbaar genoeg en wordt hij er af getiefd.
Prima uiteraard, maar gezien het feit dat meerdere users hier uren in hebben zitten (in je serieuzere fora zoals R&P en WGR) zou iets van een generieke kreet in welke hoek dit zit toch wel fijn zijn?
Was alleen dit account een troll? Waren alle Dennis accounts dat? Is het allemaal waar maar is er om andere redenen een ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |