Sorry hoor maar je kan niet eens een fatsoenlijke zin formuleren? Je bent ook wel de perfecte baitquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:22 schreef kree het volgende:
Vragen aan mij van alles over verschillende dingen gehad
quote:
Dacht dan valt er iig weer even wat te lachen.quote:
Goeie !quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:34 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dacht dan valt er iig weer even wat te lachen.
Dus eigenlijk gaat het nog nergens over? Er wordt geen poging tot scam met geld gedaan, het gaat nog niet over ‘love’. Er staat dus nog helemaal niks op het spel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef kree het volgende:
We hebben het niet eens over love? Skip ff niet al naar conclusies want zover was ik nog geeneens?
Nee helemaal niet? Tot nu toe heb ik iig helemaal geen conclusies kunnen trekken dat het om een scam gaat en jullie ook niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat het nog nergens over? Er wordt geen poging tot scam met geld gedaan, het gaat nog niet over ‘love’. Er staat dus nog helemaal niks op het spel.
Van de week zag je jezelf al wonend in een ander land en was je bezig met haar inkomen. Je slaat wat belangrijke stappen over. Zij wil hetzelfde als jij en dat is een makkelijker leven en vluchten uit de realiteit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef kree het volgende:
We hebben het niet eens over love? Skip ff niet al naar conclusies want zover was ik nog geeneens?
Komt wel maar nog net iets te snelquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:40 schreef Lenny77 het volgende:
Waarom wil je niet video-bellen?
Bang dat ze jou niet leuk in het echt gaat vinden?
Zorg gewoon voor bewijs man! Met je: het kan wel, het klopt tot nu toe,...
Als ze echt is heeft ze daar echt geen probleem mee!
Tuurlijk sla ik stappen over, Het is een idee. Hoe realistisch dat weer is moet nog maar blijken denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van de week zag je jezelf al wonend in een ander land en was je bezig met haar inkomen. Je slaat wat belangrijke stappen over. Zij wil hetzelfde als jij en dat is een makkelijker leven en vluchten uit de realiteit.
Je hebt in je vorige topic genoeg tips /adviezen en waarschuwingen gekregen ,maar je kiest ervoor om in dit te blijven hangen . Omdat dat makkelijker is dan een beslissing te nemen voor en over jezelf.
Maar zie je je eigen tegenstrijdigheid hierin niet dan?quote:
Jawel. Maar ik heb ook gewoon een manier van doen en ga niet video appen etc als ik weet dat het toch fake is.... dus op dat punt waren we nu nog of op andere manierquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar zie je je eigen tegenstrijdigheid hierin niet dan?
Videobellen gaat je te ver maar je bent nu al dagen bezig met iets wat nooit wat gaat worden , zit al met je hoofd half in de wolken , maar ook niet... Je wil advies maar neemt niets aan..en ga zo maar door
Allemaal prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nee helemaal niet? Tot nu toe heb ik iig helemaal geen conclusies kunnen trekken dat het om een scam gaat en jullie ook niet?
Waar gaat het dan wel om ze lijkt me heel leuk enzo. Maar punt kan haar dus niet opzoeken gewoon omdat het teveel kost en geen tijd voor?
Nee natuurlijk is dat niet te snel!quote:
Doe ik wel maar jullie gaan te snel voorruit nu. We zijn nog bij via chat nl uit te komen of het eerlijk is? Niks nog video chat en de hele handelquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:45 schreef Durmada het volgende:
waarom open je dan een topic om advies te vragen, als je toch niks met het advies gaat doen?
Weet je wat kree : het komt niet binnen , dus ik snap niet wat je nou eigenlijk van de mensen wil hier. Ik denk dat je je beter kan focussen op je issues zodat je daar sterker uit kan komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb ook gewoon een manier van doen en ga niet video appen etc als ik weet dat het toch fake is.... dus op dat punt waren we nu nog of op andere manier
Nou best eng ja? Geef dat zo toequote:Op zaterdag 28 december 2019 11:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dat niet te snel!
Gewoon een gezellig praatje maken.
Je durft gewoon niet. Je wil je bubbel niet doorprikt zien!
Met chatten ben je niets. Ik kan zeggen wat ik wil en opzoeken wat jij vraagt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:47 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik wel maar jullie gaan te snel voorruit nu. We zijn nog bij via chat nl uit te komen of het eerlijk is? Niks nog video chat en de hele handel
Wat ik wil is nog iets meer hulp om uit te vinden hoe real dit is alleen via chat of whatsapp is dat. Nu. Dat wil ik. En ok zodra er meer duidelijk is gaan we wel via video evenzo doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet je wat kree : het komt niet binnen , dus ik snap niet wat je nou eigenlijk van de mensen wil hier. Ik denk dat je je beter kan focussen op je issues zodat je daar sterker uit kan komen.
Spijker op de kop zoietsquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:50 schreef Durmada het volgende:
Jij durft niet vooruit te gaan, dat is wat anders. Als jij het fijn vindt om contact te hebben met een persoon die zich voor kan doen als een ander persoon, is dat ook goed. Waarschijnlijk ben je bang dat het videobellen niet uitpakt zoals je wilt, en je dan het leuke contact met hem/haar verliest.
Dat kan niet. Je kan alleen die foto met tekst vragen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik wil is nog iets meer hulp om uit te vinden hoe real dit is alleen via chat of whatsapp is dat. Nu. Dat wil ik. En ok zodra er meer duidelijk is gaan we wel via video evenzo doen
Ik doelde op je andere (veel belangrijkere) issues . Maar ik denk dat alles al is gezegd : je wil liever in je bubbel blijven hangenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik wil is nog iets meer hulp om uit te vinden hoe real dit is alleen via chat of whatsapp is dat. Nu. Dat wil ik. En ok zodra er meer duidelijk is gaan we wel via video evenzo doen
Vraag dan niet naar de mening van anderenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:55 schreef kree het volgende:
Hahaha ha jongens en meiden, Weet je hoe lastig dit is? Ik kan er niet echt ergens op vertrouwen nog en ok bellen? Kan. Maar ook weer zo wat? Ik wil eerst gewoon weten is het real ok volgens jullie is het zo fake als ik weet niet wat? Ik heb er toch een andere mening over>?
Ja, we draaien zo in een kringetje rond, hè? De opties die je hebt om erachter te komen gaan je te ver. Maar je kunt dus ook niet omgaan met de onzekerheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:55 schreef kree het volgende:
Hahaha ha jongens en meiden, Weet je hoe lastig dit is? Ik kan er niet echt ergens op vertrouwen nog en ok bellen? Kan. Maar ook weer zo wat? Ik wil eerst gewoon weten is het real ok volgens jullie is het zo fake als ik weet niet wat? Ik heb er toch een andere mening over>?
N=ja dat klopt wel. Maar ok kreeg al you don’t trust me etc. Dus dat soort dingen vragen helpt niet echt he? Want vertrouw haar wel en heb al best veel gevraagd nou als dit een Nigeriaan is dan is het de meest slimme van dat apen volkquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je kan alleen die foto met tekst vragen.
Alleen schrijven zal je niets opleveren.
Nee dat wil ik juist niet, maar daarom vroeg ik het hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik doelde op je andere (veel belangrijkere) issues . Maar ik denk dat alles al is gezegd : je wil liever in je bubbel blijven hangen
Apen volkquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
N=ja dat klopt wel. Maar ok kreeg al you don’t trust me etc. Dus dat soort dingen vragen helpt niet echt he? Want vertrouw haar wel en heb al best veel gevraagd nou als dit een Nigeriaan is dan is het de meest slimme van dat apen volk
Wat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
N=ja dat klopt wel. Maar ok kreeg al you don’t trust me etc. Dus dat soort dingen vragen helpt niet echt he? Want vertrouw haar wel en heb al best veel gevraagd nou als dit een Nigeriaan is dan is het de meest slimme van dat apen volk
Ja en daarom wijs je alles van anderen hier af ... dus je vraagt naar de bekende weg en houdt alles gewoon in stand dat is veel veiligerquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat wil ik juist niet, maar daarom vroeg ik het hier
Neeeeee het gaat mij niet tever, zeg alleen sommige dingen wil ik nog niet doen en dat is videoquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, we draaien zo in een kringetje rond, hè? De opties die je hebt om erachter te komen gaan je te ver. Maar je kunt dus ook niet omgaan met de onzekerheid.
Hak eens een knoop door.
Slotje dan maar?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeee het gaat mij niet tever, zeg alleen sommige dingen wil ik nog niet doen en dat is video
Nee hoor gewoon open laten, kreeg weer wat Whatsappje binnen. Wie weetquote:
Oh wacht.. Ze heeft al gestuurd naar jou dat je haar niet vertrouwd? You don't trust me?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
Oeh, spannend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon open laten, kreeg weer wat Whatsappje binnen. Wie weet
Ga uit van het eerlijke totdat het tegendeel bewezen isquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh wacht.. Ze heeft al gestuurd naar jou dat je haar niet vertrouwd? You don't trust me?
Ja jongen... Ga er dan maar vanuit dat het niet echt is..
Nou, dan heeft dit topic verder ook geen zin, hè?!quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ga uit van het eerlijke totdat het tegendeel bewezen is
Zeker wel en hoop wel dat ie ff open blijft want dit is bij long nog niet het einde van het verhaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dan heeft dit topic verder ook geen zin, hè?!
Ach Kree toch...quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ga uit van het eerlijke totdat het tegendeel bewezen is
Een ander voor primitief uitmaken, maar zelf voor een truc vallen die zo oud is als het internet zelf.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt zo een groot bord voor je hoofd!!quote:
Wat wil je nou bereiken met dit topic dan? Laten zien wat voor racist je bent, en hoe naïef je kunt zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
Zeker wel en hoop wel dat ie ff open blijft want dit is bij long nog niet het einde van het verhaal
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oeh, spannend.![]()
Ik zou gewoon vragen ‘je bent toch niet van het apenvolk, hè? Want die mot ik niet.’
Denk jij he? Is dat wel zo? Ik praat met haar jij niet en is al veel meer duidelijk als wat jij weer denkt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je hebt zo een groot bord voor je hoofd!!
Dan leer het maar op de harde manier..
Die gozer was toch ook een enorme incel? Dat zijn de beste slachtoffers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:57 schreef 01100101 het volgende:
Damn, ongelooflijk hoe sommigen zich zo om de tuin laten leiden wanneer geilheid in het spel is. Nu snap ik ineens waarom Sanderink zo makkelijk door Rian van Rijbroek opgelicht kan worden.
Laat wat mij betreft die update maar zitten .. Ik zei een paar dagen geleden al dat je eerst dat bord voor je hoofd weg moet halen , hij zit er nog steedsquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
Denk jij he? Is dat wel zo? Ik praat met haar jij niet en is al veel meer duidelijk als wat jij weer denkt?
Maaar ok vanavond doe ik weer update
Ik kan mij wel uit een oud topic in sex herinneren dat hij aan het chatten was met een 16-jarige meid terwijl TS zelf richting de 40 gaat. Reageerde zeer verbaasd dat iedereen het een slecht idee vond om dat contact voort te zetten. Ik denk dan ook dat TS één dezer dagen in de problemen komt. Zij het door opgelicht te worden, zij het door in aanraking met justitie te komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die gozer was toch ook een enorme incel? Dat zijn de beste slachtoffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |