Walgelijke TS? Wat heb je ineens tegen mij? Ik heb je vandaag nog wel een like gegeven op Twitter.quote:
Echt? Oei, dat had ik niet gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijke TS? Wat heb je ineens tegen mij? Ik heb je vandaag nog wel een like gegeven op Twitter.
moet jij wetenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Drizzt zijn spelletje is erg leuk om te volgen. Iedereen die niet meedoet zal nu wel enorm balen!
Klopt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Drizzt zijn spelletje is erg leuk om te volgen. Iedereen die niet meedoet zal nu wel enorm balen!
2014 volgens mij. Geen idee, ik ken FM verder niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom gebruikt hij eigenlijk FM 2012 ofzo
Breng hem naar een dierenarts dan. Kan je zien of hij een chip heeft.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:07 schreef Elan het volgende:
Wildvreemde kat loopt bij me te bedelen, vind hem er maar mager uit zien en hij heeft geen halsbandje om.
Maak me een beetje zorgen @:GGMM
Ik vind het ook erg leuk!!quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
quote:
Gewoon meenemen en afgeven? Kan toch ook iemand zijn kat zijn die buiten mag lopen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Breng hem naar een dierenarts dan. Kan je zien of hij een chip heeft.
En pics graag.
adopterenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon meenemen en afgeven? Kan toch ook iemand zijn kat zijn die buiten mag lopen?
[ afbeelding ]
OnePlusGodquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon meenemen en afgeven? Kan toch ook iemand zijn kat zijn die buiten mag lopen?
[ afbeelding ]
Op zich wel maar gaat waarschijnlijk niet samen met m'n hond. Weet ook niet of hij van iemand is natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
OnePlusGod
Verder ziet ie er slecht uit ja. Wil je m houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |