Hoe de neuk krijgt hij het voor elkaar om de twee shootings door witte Amerikanen te koppelen aan immigratie?quote:@realDonaldTrump: ....this legislation with desperately needed immigration reform. We must have something good, if not GREAT, come out of these two tragic events!
Net zoals de Dems nu proberen te doen alsof die mass shootings een gevolg zijn van het beleid van Trump. Onder Obama waren er natuurlijk geen schietpartijen in de VS.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik snap de logica. De schutter had het niet zo op immigranten. Dus met strengere wetten zouden die immigranten er niet zijn en had hij dus niet hoeven schieten!
Maar nee serieus, die man is een complete idioot. Alles weet hij in te zetten voor zijn eigen politieke gewin. Het trieste is dat zijn achterban het slikt.
Wat heeft een schietpartij in de VS te maken met een amsterdams raadslid?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar links doet toch ook niets anders dan kritiek op immigranten framen als naziultraextreemrechts?
Ik verwijs graag even naar een Amsterdams raadslid (PvdA) dat zaterdag in een boerka op de pride stond te schreeuwen dat er meer homotolerantie moest zijn. Hoe hypocriet kan je het hebben
quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar links doet toch ook niets anders dan kritiek op immigranten framen als naziultraextreemrechts?
Ik verwijs graag even naar een Amsterdams raadslid (PvdA) dat zaterdag in een boerka op de pride stond te schreeuwen dat er meer homotolerantie moest zijn. Hoe hypocriet kan je het hebben
Whataboutism. Disqualified.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit idd. Helemaal krankzinnig...quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik snap de logica. De schutter had het niet zo op immigranten. Dus met strengere wetten zouden die immigranten er niet zijn en had hij dus niet hoeven schieten!
Maar nee serieus, die man is een complete idioot. Alles weet hij in te zetten voor zijn eigen politieke gewin. Het trieste is dat zijn achterban het slikt.
Oh ja, en de Democraten gebruiken dit niet voor hun eigen gewin?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je het hebt over zwart, dan is het wel zo netjes om het ook te hebben over wit ipv blankquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:54 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Heey, lekker de shootings aangrijpen om te janken over Trumpfeestje bij links
En "witte" Amerikanen
WIJ ZIJN BLANK GODVERDOMME!!!!
Politiek correct geleuter.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je het hebt over zwart, dan is het wel zo netjes om het ook te hebben over wit ipv blank
Maar daar zijn de tere blanke huidjes nog te broos voor
Sterktequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Politiek correct geleuter.
Jup dat zagen we bij #19 ook alquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, joh.
Helemaal waar!quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:43 schreef Nismo91 het volgende:
Hij zegt tenminste wel wat hij denkt, niet zo een politiek correct antwoord waar iedereen van kotst.
Trump
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |