abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188296515
pi_188296524
quote:
eY2+sA77AEAQBAEAQBAEA0PanshhOIimMVTL93myEMyEZrZhdSLg2HwgGv4d9mfCqPs4Gm3nUzVf/wBCRAJXSpqqhVAVQAAoFgANgANhAK4AgCAYnFuG0sTRehWXNTqLlZbkXHqNRAOa8X+xnh4UstTED+HNSYD3vSLfnAOccc7B4aiTlesfUp9EEAhuJwCJUyC5Fxqd/wAoB0+n9muEHCa+Nz1jVSi7KMyBAVFwbKgJ25mAcdLnqYB3n/DnwtFp1sQC2dxkIuMtlY2IFr398A7RAEAQBAP/2Q==
Dat was het beste stuk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188296528
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat was het beste stuk.
_O-
/je was te snel voor oma ja :B
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:56:52 #4
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188296545
O+ @ TT
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:00:47 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188296608
Is dat met zo'n contrast vloeistof ofzo Jager?
pi_188296646
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:00 schreef Barreltje het volgende:
Is dat met zo'n contrast vloeistof ofzo Jager?
Een scintigrafie heet het. 1 foto nadat de spuit erin ging, terwijl de vloeistof in het bloed zit. En 1 spuit na 3 uur, als de vloeistof in m'n botten zit. Zo begreep ik het iig. En omdat ik nog nucleair ben mag ik de hele dag m'n kinderen niet aanraken, en de jongste geen borstvoeding geven.....
pi_188296681
Ha Krea, dat schiet op, meteen 23 stuks schoonfamilie in één keer :+

Jagartrut, bah reuma, hoop dat alles meevalt :*

Zomergasten: nog nooit naar gekeken. Ben ik kennelijk ook te jong voor :P maar ik kijk sowieso praktisch geen tv. Van het weekend hebben we film gekeken. Een nogal absurde film over een muzikant met een papier-maché hoofd. (Frank, 2014). Aanrader. :Y

Candaasje, wat leuk van het feestje en van je konijn O+ M'n tante heeft een konijn en dat is ook zo'n leuk beestje. Een heel eigen persoonlijkheid, nergens bang voor en altijd aan het ontdekken en rondhuppelen O+

Ik was vanochtend even in de stad om een shirt te ruilen -- een van de mouwen leek wel een maat kleiner dan de andere. Ik heb me een tijdje afgevraagd of ik nou één dikke biceps had, maar het lag echt niet aan mij :') Nu heb ik zķ'n fijn spijkerjack gevonden O+ *O* heel mooie kleur, en lekker zacht, en precies de goede maat, en geen rare gaten of stiksels of zo ^O^ Jammer dat het warm is, want anders zou ik hem nu meteen de hele tijd dragen :P
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:09:08 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188296717
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Een scintigrafie heet het. 1 foto nadat de spuit erin ging, terwijl de vloeistof in het bloed zit. En 1 spuit na 3 uur, als de vloeistof in m'n botten zit. Zo begreep ik het iig. En omdat ik nog nucleair ben mag ik de hele dag m'n kinderen niet aanraken, en de jongste geen borstvoeding geven.....
Tnx voor de uitleg!

Vooral dat je je kinderen niet aan mag raken lijkt me erg lastig.. en mooi om van de nood een deugd te maken
pi_188297219
Binnenvalpost!

Hola! Wij zijn vanmorgen in t Ooooosten aangekomen, weekje tussen Enschede en Haaksbergen in een soort chalet. Even ertussenuit.

As we speak een ijsje aan t eten in Haaksbergen.

Iemand nog tips in de omgeving?
Kwak
pi_188297377
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:50 schreef kwakz0r het volgende:
Binnenvalpost!

Hola! Wij zijn vanmorgen in t Ooooosten aangekomen, weekje tussen Enschede en Haaksbergen in een soort chalet. Even ertussenuit.

As we speak een ijsje aan t eten in Haaksbergen.

Iemand nog tips in de omgeving?
Rondje wandelen bij de watermolen in Haaksbergen, of in het buurseveen. Flamingo's kijken net over de grens... De Wilder is een leuk zwembad, ook in Haaksbergen.
pi_188297856
Groeten vanuit het sjukhus. E. is vanmorgen van d'r paard gelanceerd. 1 gebroken rib, allerlei kneuzingen, hersenschudding en onverklaarbaar vocht in de buik. Dat laatste wordt nog onderzocht. Moet iig 1 nacht blijven ter observatie..

* FranticDJ gaat de vakantie maar annuleren :')
pi_188297956
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
Groeten vanuit het sjukhus. E. is vanmorgen van d'r paard gelanceerd. 1 gebroken rib, allerlei kneuzingen, hersenschudding en onverklaarbaar vocht in de buik. Dat laatste wordt nog onderzocht. Moet iig 1 nacht blijven ter observatie..

Aww bah ;( sterkte allebei!
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:07:40 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188298346
quote:

Jakkes.
In Zweden of in NL?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188298592
Krea, 23 man sch. familie/vrienden tegelijk _O_ Dan heb je het maar gehad *) Relaxte mensen?

quote:

Schrikken! Waar zouden jullie heen op vakantie? Beterschap voor je vriendin en verwen haar maar fijn :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188298764
Krea 23? :B

En de E. van Frant :o holy shit.. balen! Schrok het peerd ergens van of zo :?
Beterschap maar.

We hebben nu 2 E.'s. in de SC *)

Ennnn weer een cake van de molen in de oven.. vorige week al een cake voor werk gebakken en tja... er waren veel mensen niet dus morgen nog maar eentje meenemen (belofte enzo...)
pi_188298826
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Aww bah ;( sterkte allebei!
Tnx

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Jakkes.
In Zweden of in NL?
Waren om 9.30 in Zweden, om 12u in 't ziekenhuis :')

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]

Schrikken! Waar zouden jullie heen op vakantie? Beterschap voor je vriendin en verwen haar maar fijn :*
Tnx, zouden naar Thailand gaan eind vd week.

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:34 schreef Bluezz het volgende:
En de E. van Frant :o holy shit.. balen! Schrok het peerd ergens van of zo :?
Beterschap maar.
Tnx, ja ze was aan het galopperen in aanloop naar zo'n springding en ineens steigerde ze. Is nou ook niet dat dat ze het paard niet kent. Ze heeft haar in totaal dik 10 jaar al, waarbij ze 2 jaar niet bij haar is geweest vanwege een of andere malafide actie van de manege.

Heb ook geen flauw idee hoe dat werkt verder hoor, nog nooit op een paard gezeten.
pi_188298957
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef FranticDJ het volgende:

Tnx, zouden naar Thailand gaan eind vd week.

Ouch, dat klinkt heel erg gaaf. En ze zal vast wel mee kunnen, maar zal pijnlijk zijn.

en het wordt tijd dat je dan eens op een paard gaat zitten :P al is dit bad press voor dat paard natuurlijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:50:07 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188299108
Dat is zuur Frantic! Beterschap voor E!

Jeager, hoop dat het geen reuma is, sterkte

Krea, jij lijkt mij helemaal geen type die zich anders voordoet dan dat hij is... Take it or leave it. Maar het was wel gezellig toch?

Ik wil ditte https://www.charmehotels.eu/nl/hoog-soeren/Wildavond
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188299149
Oh bah Frantic..

En duimen voor Jagar..
pi_188299203
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Rondje wandelen bij de watermolen in Haaksbergen, of in het buurseveen. Flamingo's kijken net over de grens... De Wilder is een leuk zwembad, ook in Haaksbergen.
Thanks voor de tips!
Kwak
pi_188299224
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Thanks voor de tips!
De Lutte is erg mooi om te wandelen (langs de Dinkel), kan ook in gezwommen worden. En iets over de grens zijn leuke dierentuinen (Rheine, Nordhorn).
pi_188299663
Hallo allemaal!
Wat een ellendig Frantic. Hopelijk valt het uiteindelijk mee, niet met vakantie is vervelend maar overheen te komen

@Jagärtrut, duimen vol aan het werk dat het geen reuma is.

Was het wel een gezellige schoonfamilie?

Gisteravond heerlijk gegeten met mensen hier uit de flat. Bedankje voor oa altijd op hun katten passen en voor alle hulp toen hij zo ziek was. Voor mij vrij normaal maar zijn vonden een etentje op z'n plaats (en dan zeg ik geen nee). En vanochtend naar naailes. Heel veel geleerd, maar niets van wat op mijn lijstje stond. Maar als het goed is heb ik aan het eind van de week een heerlijk (warm) vest. Morgen ga ik daarmee in de les mee door en de rest kan ik thuis wel. En dan de rest van de week wel leren wat ik wil leren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188300091
Zo, bijgelezen!

@FranticDJ sterkte met E. Hopen dat jullie gewoon op vakantie kunnen!

@Myraela wat naar dat poes echt overleden is. En wat schrikken van je moeder.:*

@uniekhoorn ik vind je prachtig O+

@Vanyel gewoon even een :* omdat...

@Jagärtrut ik hoop dat je geen reuma hebt ;( maar goed, je zal ook klachten hebben en dan is een oorzaak vinden ook we weer fijn misschien?

@minilot ik vind het zo leuk dat er een tweede spruit komt! Hier qua karakter ook een mix van beide ouders... niet per se de goede kanten. Heb het emotionele en opvliegende van mijn moeder, de neiging tot chagerijn en opkroppen van mijn vader (leidt tot gezellige uitbarstingen), de interesse in taal en de muzikaliteit van pa (en het heel goed de uitspraak van talen kunnen oppikken) en het doorzettingsvermogen en de creativiteit van mijn moeder. Als ik met Melba bij haar ben reageren we vaak tegelijk precies hetzelfde op hem, echt stereo. Afschuwelijk wel, maar ook wonderlijk.

Over luisterboeken: ik luisterde alle 8 delen van nicci french/friede klein serie in het Engels, en ben nu bezig met de Harry Hole serie van Jo Nesbø ook in het Engels. Ik vind de NL vertalingen vaak beter vanuit hey scandinavisch maar de Nederlandse voorlezer is een corpsbal/kakker en die trek ik echt niet!
Zal de Millennium serie eens luisteren, las ooit 2,5 deel wel...

Voor de Dld inkopers: nog tips net over de grens qua winkels enzo?
Kwak
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:48:30 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188300180
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:42 schreef kwakz0r het volgende:

Voor de Dld inkopers: nog tips net over de grens qua winkels enzo?
We waren positief verrast over het mooie vlees, en de nette prijs die je er daar voor betaalt.
Marktkauf / Edeka.

Ik ben verder niet zo'n "shopper" dus de MEP doen we een keer als er meer shopperts meegaan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 5 augustus 2019 @ 17:13:30 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188300526
Marktkauf of Edeka is idd m'n favoriete winkel :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')