Dat was het beste stuk.quote:eY2+sA77AEAQBAEAQBAEA0PanshhOIimMVTL93myEMyEZrZhdSLg2HwgGv4d9mfCqPs4Gm3nUzVf/wBCRAJXSpqqhVAVQAAoFgANgANhAK4AgCAYnFuG0sTRehWXNTqLlZbkXHqNRAOa8X+xnh4UstTED+HNSYD3vSLfnAOccc7B4aiTlesfUp9EEAhuJwCJUyC5Fxqd/wAoB0+n9muEHCa+Nz1jVSi7KMyBAVFwbKgJ25mAcdLnqYB3n/DnwtFp1sQC2dxkIuMtlY2IFr398A7RAEAQBAP/2Q==
Een scintigrafie heet het. 1 foto nadat de spuit erin ging, terwijl de vloeistof in het bloed zit. En 1 spuit na 3 uur, als de vloeistof in m'n botten zit. Zo begreep ik het iig. En omdat ik nog nucleair ben mag ik de hele dag m'n kinderen niet aanraken, en de jongste geen borstvoeding geven.....quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:00 schreef Barreltje het volgende:
Is dat met zo'n contrast vloeistof ofzo Jager?
Tnx voor de uitleg!quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Een scintigrafie heet het. 1 foto nadat de spuit erin ging, terwijl de vloeistof in het bloed zit. En 1 spuit na 3 uur, als de vloeistof in m'n botten zit. Zo begreep ik het iig. En omdat ik nog nucleair ben mag ik de hele dag m'n kinderen niet aanraken, en de jongste geen borstvoeding geven.....
Rondje wandelen bij de watermolen in Haaksbergen, of in het buurseveen. Flamingo's kijken net over de grens... De Wilder is een leuk zwembad, ook in Haaksbergen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:50 schreef kwakz0r het volgende:
Binnenvalpost!
Hola! Wij zijn vanmorgen in t Ooooosten aangekomen, weekje tussen Enschede en Haaksbergen in een soort chalet. Even ertussenuit.
As we speak een ijsje aan t eten in Haaksbergen.
Iemand nog tips in de omgeving?
Aww bahquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
Groeten vanuit het sjukhus. E. is vanmorgen van d'r paard gelanceerd. 1 gebroken rib, allerlei kneuzingen, hersenschudding en onverklaarbaar vocht in de buik. Dat laatste wordt nog onderzocht. Moet iig 1 nacht blijven ter observatie..
* FranticDJ gaat de vakantie maar annuleren
Jakkes.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
Groeten vanuit het sjukhus. E. is vanmorgen van d'r paard gelanceerd. 1 gebroken rib, allerlei kneuzingen, hersenschudding en onverklaarbaar vocht in de buik. Dat laatste wordt nog onderzocht. Moet iig 1 nacht blijven ter observatie..
Schrikken! Waar zouden jullie heen op vakantie? Beterschap voor je vriendin en verwen haar maar fijnquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
Tnxquote:
Waren om 9.30 in Zweden, om 12u in 't ziekenhuisquote:
Tnx, zouden naar Thailand gaan eind vd week.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schrikken! Waar zouden jullie heen op vakantie? Beterschap voor je vriendin en verwen haar maar fijn
Tnx, ja ze was aan het galopperen in aanloop naar zo'n springding en ineens steigerde ze. Is nou ook niet dat dat ze het paard niet kent. Ze heeft haar in totaal dik 10 jaar al, waarbij ze 2 jaar niet bij haar is geweest vanwege een of andere malafide actie van de manege.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:34 schreef Bluezz het volgende:
En de E. van Frantholy shit.. balen! Schrok het peerd ergens van of zo
Beterschap maar.
Ouch, dat klinkt heel erg gaaf. En ze zal vast wel mee kunnen, maar zal pijnlijk zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef FranticDJ het volgende:
Tnx, zouden naar Thailand gaan eind vd week.
Thanks voor de tips!quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Rondje wandelen bij de watermolen in Haaksbergen, of in het buurseveen. Flamingo's kijken net over de grens... De Wilder is een leuk zwembad, ook in Haaksbergen.
De Lutte is erg mooi om te wandelen (langs de Dinkel), kan ook in gezwommen worden. En iets over de grens zijn leuke dierentuinen (Rheine, Nordhorn).quote:
We waren positief verrast over het mooie vlees, en de nette prijs die je er daar voor betaalt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
Voor de Dld inkopers: nog tips net over de grens qua winkels enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |