SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, ik zou PAOK hoger inschatten dan deze twee. Wel een irritante reis en waarschijnlijk ergens met 35 graden voetballen.![]()
Volgens https://www.euroclubindex.com/ (wat het waard is)
Ajax 18e
PAOK 57e
APOEL 92e
Qarabag 168e
Young Boys (45) en Slavia Praag (55) waren moeilijker geweest, maar Maribor/Rosenborg (195/147) makkelijker.![]()
Hopen dat die Tukker een paar aanvallers meeneemt want tot nu toe is zijn wisselbeleid shite.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Sta je nog geen halfjaar geleden de pannen van het dak te spelen tegen Real en Juventus maken we ons nu druk om PAOK.![]()
Het kan verkeren.![]()
Tja het scenario van twee jaar terug zit nog vers in ons hoofd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Sta je nog geen halfjaar geleden de pannen van het dak te spelen tegen Real en Juventus maken we ons nu druk om PAOK.![]()
Het kan verkeren.Oh.![]()
Rosenborg ging 2 jaar geleden ook prima!quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:18 schreef BobW het volgende:
Volgens https://www.euroclubindex.com/ (wat het waard is)
Ajax 18e
PAOK 57e
APOEL 92e
Qarabag 168e
Young Boys (45) en Slavia Praag (55) waren moeilijker geweest, maar Maribor/Rosenborg (195/147) makkelijker.![]()
Misschien is het gemis van Schreuder wel groter dan we wellicht zouden verwachten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja het scenario van twee jaar terug zit nog vers in ons hoofd.![]()
Toen was situatie wel heel anders. Niet te vergelijken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Rosenborg ging 2 jaar geleden ook prima!![]()
denk dat het gemis van de Jong en de Ligt zwaarder weegtquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien is het gemis van Schreuder wel groter dan we wellicht zouden verwachten.![]()
Kamikaze Keizerquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toen was situatie wel heel anders. Niet te vergelijken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Plus de zeven jaar ervoor waar het al telkens mis ging tegen dat soort clubs.Ιιn zwaluw maakt nog geen zomer.![]()
wordt echt nog wel moeilijk hoor, als je zo makkelijk de goals tegen Vitesse weggeeft verwacht ik toch wel een billenknijp avondje.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toen was situatie wel heel anders. Niet te vergelijken.![]()
Daarom zou ik Blind ook achterin zetten is toch een zekerheidje.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt echt nog wel moeilijk hoor, als je zo makkelijk de goals tegen Vitesse weggeeft verwacht ik toch wel een billenknijp avondje.![]()
ja maar je moet ook wel aan voetballen toekomenquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom zou ik Blind ook achterin zetten is toch een zekerheidje.![]()
Nou, de laatste oefenwedstrijd niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom zou ik Blind ook achterin zetten is toch een zekerheidje."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik zie Dest voor Veltman wel zitten, al zal TH dat niet doen. En Tadic in de spits."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Sowieso zou een voorhoede Neres / Tadic / Ziyech al veel schelen in mijn ogen. Ik heb lang de hoop gehad dat Dolberg nog weer zijn vorm zou herpakken, maar wat mij betreft mag hij dat nu eerst gewoon lekker in Jong Ajax gaan proberen ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:01 schreef SamCooke het volgende:
Ik zie Dest voor Veltman wel zitten, al zal TH dat niet doen. En Tadic in de spits.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dest is toch een linksback?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:01 schreef SamCooke het volgende:
Ik zie Dest voor Veltman wel zitten, al zal TH dat niet doen. En Tadic in de spits.![]()
Rechtsback, stond vorige week op een voor hem 'vreemde' plek.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vraag ik me af. Het was volgens mij gewoon een uitschakeling waarin Ajax zich weer eens stuk liep op een muur en zich eraf liet counteren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oa maar meer situatie Nouri waar ik naar refereer. Dat speelde enorm meeproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Weet dat je niemand moet onderschatten. Maar win je van POAK dan speel je CL. Zelfs zonder Donnie.
Maar goed, denk dat het morgen weer billenknijpen zal worden (zoals vaker tegen PAOK).
Toch zie ik het ons gewoon thuis afmaken.
Ondanks het gelijkspel tegen Vitesse. Heb ik ook een hoop goede dingen gezien. Als Tadic in de spits begint, zie ik het wel goed komen.![]()
OK dat hij best goed dus waarom mag Veltman dan niet weg?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Rechtsback, stond vorige week op een voor hem 'vreemde' plek.![]()
Mag die niet weg of zijn er gewoon geen geοnteresseerde clubs?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dat hij best goed dus waarom mag Veltman dan niet weg?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik hoop vooral dat we morgen minimaal gelijk spelen en een of twee goals maken... zeker tegen opportunistische counterteams is het lastig spelen als de verdedigende afspraken en het samenspel nog niet bij iedereen zijn ingesletenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Eerst maar eens van PAOK winnen.
Maar zou leuk zijn, niet al te lastige tegenstanders waar je niet voluit hoeft te gaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Een gelijkspel met doelpunten zou inderdaad een prima uitslag zijn morgen, zelf niet tot scoren komen is dodelijk.![]()
Ik mag hopen dat we, indien we twee keer scoren, de wedstrijd winnen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop vooral dat we morgen minimaal gelijk spelen en een of twee goals maken... zeker tegen opportunistische counterteams is het lastig spelen als de verdedigende afspraken en het samenspel nog niet bij iedereen zijn ingesleten
Anders geef je toch weer twee goals weg.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hebben we vorig jaar wel kunnen zien ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eerst uit wordt over het algemeen als een voordeel gezien, maar ik ik speel liever eerst thuis.
Maar goed in elk geval twee uitgoals maken bij dat PAOK, zelfs een 0-1 overwinning zegt niet zoveel zoals we hebben gezien tegen Spurs
Oh.![]()
vond ik er weinig mee te maken hebben, was gewoon weggegeven als je na 1 1/2 wedstrijd met 3-0 voorstaatquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben we vorig jaar wel kunnen zien ja.
Maar goed in elk geval twee uitgoals maken bij dat PAOK, zelfs een 0-1 overwinning zegt niet zoveel zoals we hebben gezien tegen Spurs![]()
Wel dat je qua uitgoals meteen in die problemen zat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond ik er weinig mee te maken hebben, was gewoon weggegeven als je na 1 1/2 wedstrijd met 3-0 voorstaatOh.![]()
Als je er nog eens over nadenkt blijft dat echt bizar jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond ik er weinig mee te maken hebben, was gewoon weggegeven als je na 1 1/2 wedstrijd met 3-0 voorstaat
Opletten: 19.00 uurquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:45 schreef Simmertje het volgende:
We spelen dus weer eerst uit?
Edit; ja dus."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Als je naar die middenvelders kijkt die meegaan naar Thessaloniki en je haalt daar V/d Beek nog vanaf op korte termijn dan blijft er inderdaad al niet heel veel over, daar moet nog wel ιιn speler bijOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
hoe dan ook als je zoiets weggeeft verdien je het gewoon niet, hoe lullig dat ook is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel dat je qua uitgoals meteen in die problemen zat.
Ik denk dat Ajax uit of thuis qua spel niet zo veel uitmaakte, het is meer dat de tegenstanders thuis wat opener speelden![]()
Nee maar met je laatste punt is het daarom beter als je eerst thuis speelt, weet je uit tenminste precies hoeveel uitgoals je moet maken. Zoals tegen Madrid toen de eerste twee erin lagen sloeg de paniek er daar ook meteen in.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan ook als je zoiets weggeeft verdien je het gewoon niet, hoe lullig dat ook is.
Ik denk dat Ajax uit of thuis qua spel niet zo veel uitmaakte, het is meer dat de tegenstanders thuis wat opener speeldenOh.![]()
ik denk niet dat Ajax aan het calculeren was hoeveel goals je nog tegen Real zou moeten maken, was meer van we hebben niets te verliezen en zij dachten dat het al binnen was voor het begonnen was.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar met je laatste punt is het daarom beter als je eerst thuis speelt, weet je uit tenminste precies hoeveel uitgoals je moet maken. Zoals tegen Madrid toen de eerste twee erin lagen sloeg de paniek er daar ook meteen in.![]()
Dit inderdaad. Geeft ook maar weer aan hoe belangrijk het is nooit een team te onderschatten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk niet dat Ajax aan het calculeren was hoeveel goals je nog tegen Real zou moeten maken, was meer van we hebben niets te verliezen en zij dachten dat het al binnen was voor het begonnen was.![]()
in dit specifieke geval had het niet uit moeten maken. Maar ik vind het wel een voordeel dat je doelpunten in de beslissende wedstrijd het zwaarst tellen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan ook als je zoiets weggeeft verdien je het gewoon niet, hoe lullig dat ook is.
Ik denk dat Ajax uit of thuis qua spel niet zo veel uitmaakte, het is meer dat de tegenstanders thuis wat opener speelden"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Waar hebben we het over? Gewoon met een 0 2 naar huis, thuis afmaken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:42 schreef Simmertje het volgende:
Een gelijkspel met doelpunten zou inderdaad een prima uitslag zijn morgen, zelf niet tot scoren komen is dodelijk.![]()
dat is uiteraard beter, ik heb geen idee op wat voor niveau PAOK zitquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar hebben we het over? Gewoon met een 0 2 naar huis, thuis afmaken.![]()
Wat ik er van las wat dat ze heel veel bepalende spelers van vorig seizoen zijn kwijtgeraakt, maar of dat klopt weet ik nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is uiteraard beter, ik heb geen idee op wat voor niveau PAOK zit
Heel graag. Maar het kan gewoon heel lastig worden in deze fase. PAOK zal ook het idee hebben dat ze niets te verliezen hebben tegen een halve finalist van vorig jaar, dus ik verwacht dat die weinig moeite gaan doen om eens lekker mee te voetballen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar hebben we het over? Gewoon met een 0 2 naar huis, thuis afmaken."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
3.65 is wel een hoge odd voor een thuisclub.(de hoogste van alle thuisclubs) Niet dat dit alles zegt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is uiteraard beter, ik heb geen idee op wat voor niveau PAOK zit![]()
Uitslagen in de voorbereiding waren goed van PAOK. Liefst zie ik ons inderdaad winnen morgen, maar zie het gewoon niet gebeuren.![]()
Wel verloren van AZ en gelijk tegen PEC, maar de uitwedstrijd is sowieso altijd tricky tegen dit soort ploegen...quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:32 schreef Simmertje het volgende:
Uitslagen in de voorbereiding waren goed van PAOK. Liefst zie ik ons inderdaad winnen morgen, maar zie het gewoon niet gebeuren.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Dit gaat wel over harde euro's en die wedkantoren zijn niet gek, die weten ook wat er weg is bij Ajax.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3.65 is wel een hoge odd voor een thuisclub.(de hoogste van alle thuisclubs) Niet dat dit alles zegt.proberen is de eerste stap naar falen
Ze geven Ajax juist veel kans om door te gaanquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:39 schreef manny het volgende:
[..]
Dit gaat wel over harde euro's en die wedkantoren zijn niet gek, die weten ook wat er weg is bij Ajax.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Probeer het nog een keerquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:39 schreef manny het volgende:
[..]
Dit gaat wel over harde euro's en die wedkantoren zijn niet gek, die weten ook wat er weg is bij Ajax.![]()
De stemmingswisselingen zijn best extreem hier. Zo gaat het ene week fantastisch en worden er overal veren in reet gestopt en week daarop is het een en al drama en staan we op randje degradatie![]()
Ik betrap mezelf daar ook op, ik ben over het geheel genomen denk ik te negatief. Maar dat hoort bij deze fase van het seizoen, zeker met de extreme ups and downs van de laatste seizoenen in het achterhoofd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De stemmingswisselingen zijn best extreem hier. Zo gaat het ene week fantastisch en worden er overal veren in reet gestopt en week daarop is het een en al drama en staan we op randje degradatie"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
over de competitie ben ik niet bezorgd hoor, dat komt wel goed, maar een knock out wedstrijd tegen een onbekende tegenstander vind ik dan weer wat andersquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De stemmingswisselingen zijn best extreem hier. Zo gaat het ene week fantastisch en worden er overal veren in reet gestopt en week daarop is het een en al drama en staan we op randje degradatie![]()
Dit dus, competitie heb je een jaar de tijd voor, daarnaast is het nu al duidelijk dat concurrenten echt wel vaker punten gaan morsen dit jaar. Maar heel een seizoen kan eigenlijk al verkloot zijn door die kwalificatie wedstrijden. Zie 2017/2018..quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
over de competitie ben ik niet bezorgd hoor, dat komt wel goed, maar een knock out wedstrijd tegen een onbekende tegenstander vind ik dan weer wat anders![]()
Dat valt toch wel mee (op een enkele niet serieus te nemen user na)?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De stemmingswisselingen zijn best extreem hier. Zo gaat het ene week fantastisch en worden er overal veren in reet gestopt en week daarop is het een en al drama en staan we op randje degradatie
Te punten van zorg die je hier vooral leest zijn ook realistisch:
- angst voor vertrek van dragende spelers die moeilijk te vervangen zijn op korte termijn
- te korte voorbereiding waardoor de wedstrijd tegen PAOK, die zo bepalend is voor het seizoen, eigenlijk te vroeg komt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Van de Beek waarschijnlijk voor 55 miljoen euro naar Real exclusief bonussen. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=356586![]()
Reactie niet helemaal duidelijk geloof ik. Ik reageerde op "niet dat dit alles zegt"quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze geven Ajax juist veel kans om door te gaan
Ik bedoel dat dit toch best wel een serieuze indicatie is. Dat ze PAOK die odds geven ondanks dat ze weten wat er weg is bij Ajax. Blijkbaar schatten ze PAOK wel heel zwak in.proberen is de eerste stap naar falen
Wat is deze bron nou weer? @El-Stinhoquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:50 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Van de Beek waarschijnlijk voor 55 miljoen euro naar Real exclusief bonussen. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=356586Oh.![]()
Amerikaanse nieuwszender of zoquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is deze bron nou weer? @:El-Stinho![]()
![]()
Kokkie is echt walgelijk dik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker borden kapot smijten voor je blote voeten.Oh.![]()
Helemaal voor zo'n paniekaankoop zou je verwachten dat dit hoger ligt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:56 schreef kurk_droog het volgende:
55 zou echt wel heel laag zijn. Ik eis minimaal 2x de waarde van de club Feyenoord.![]()
EX BONUSSEN oftewel gewoon 70-75 aangezien het meestal bonussen zijn die simpel te halen zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:56 schreef kurk_droog het volgende:
55 zou echt wel heel laag zijn. Ik eis minimaal 2x de waarde van de club Feyenoord.![]()
Ajax moet gewoon veel te veel vragen.
Hij hoeft niet weg, en als Real hem echt wil hebben betalen ze ook wel 90 miljoen voor hun target. Kijk naar hoeveel ze betaald hebben aan Hazard met ιιn jaar contract (ja meer bewezen uiteraard, maar Ajax mag ook wel sterk staan nu)Oh.![]()
Ach ja...quote:
We zijn de Action van Europa, niks aan te doen.
Speelden De Ligt, Frenkie en Donnie bij Benfica. Dan hadden ze het dubbele betaald.![]()
Gravenberch en Unuvargodenquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Nog even en Dani de Wit is weer wat opgeschoven in de pikorde.
Kenneth Taylorgod![]()
![]()
Normaal elke week, maar die Arco had problemen met zijn zwangere vriendin dus heeft waarschijnlijk voorlopig geen tijd om dat op te nemen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt heel smerig ja. Weet jij trouwens wanneer en hoe vaak die Pantalic podcast komtOh.![]()
Ja maar inteelt Dani werkt zo hardquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gravenberch en Unuvargoden
Kenneth TaylorgodRED ONS HENNIEGOD![]()
Jammer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaal elke week, maar die Arco had problemen met zijn zwangere vriendin dus heeft waarschijnlijk voorlopig geen tijd om dat op te nemen.![]()
Dan liever 55 mln...quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:56 schreef kurk_droog het volgende:
Scoort wel veel tho. Prima om erbij te hebben. Kost ook niks dusja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar inteelt Dani werkt zo hard![]()
Uiteindelijk is dus gewoon je complete middenveld weg en je beste verdediger. En dan moet je nog hopen dat Ziyech blijft.
Gelukkig hebben ze Promes al gehaald, maar ik hoop dat er nog wel wat bij gaat komen op het middenveld. Schφne vervangen door Eiting en Donny door Ekkelenkamp hoeft van mij niet zo.
Al heb je al wel een prima team, alleen in de breedte houdt het dan niet over
Onana
Maz - Alvarez - Martinez - Nico
Blind - Ziyech - Marin
Promes - Tadic - Neres![]()
Ik vind ook dat Ajax de absolute hoofdprijs moet vragen, het seizoen is al begonnen en Real is in paniek. Zij zadelen ons nu opeens het niets op met een probleem, dus dan ook gewoon de jackpot vragen.![]()
Ik hoor nu al net iets te vaak dat De Wit de opvolger kan zijn van Donnyquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Nog even en Dani de Wit is weer wat opgeschoven in de pikorde.
Oh.![]()
Ik zou niet weten waar Ziyech naartoe moet? Hij wil alleen weg als hij een basisplek krijgt en geen enkele sub top club heeft nu plek voor hem dusja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:00 schreef Zocalo het volgende:
Uiteindelijk is dus gewoon je complete middenveld weg en je beste verdediger. En dan moet je nog hopen dat Ziyech blijft.
Gelukkig hebben ze Promes al gehaald, maar ik hoop dat er nog wel wat bij gaat komen op het middenveld. Schφne vervangen door Eiting en Donny door Ekkelenkamp hoeft van mij niet zo.
Al heb je al wel een prima team, alleen in de breedte houdt het dan niet over
Onana
Maz - Alvarez - Martinez - Nico
Blind - Ziyech - Marin
Promes - Tadic - Neres![]()
Anders Ekkelenkamp ja tochquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor nu al net iets te vaak dat De Wit de opvolger kan zijn van Donny![]()
![]()
Kokkie een contract geven , beukt er een paar omver , kost nog veel minder.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Scoort wel veel tho. Prima om erbij te hebben. Kost ook niks dusja.RED ONS HENNIEGOD![]()
Las vandaag geruchten dat Bayern hem toch zou willen. Als die concreet zijn zie ik hem daar wel naartoe gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar Ziyech naartoe moet? Hij wil alleen weg als hij een basisplek krijgt en geen enkele sub top club heeft nu plek voor hem dusja.![]()
Scoort alleen nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kokkie een contract geven , beukt er een paar omver , kost nog veel minder.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: