abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 augustus 2019 @ 11:51:04 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188295729

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188295743
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:39 schreef PIETR het volgende:

[..]

Die bedragen die genoemd zijn komen van Arno Vermeulen. Totaal niet serieus te nemen dus.
Los van de exacte invulling ervan vind ik het best aannemelijk dat die Arno Vermeulen wat ingefluisterd heeft gekregen van Jan de Jong. Tenslotte oud-collega's en maatjes van elkaar.

quote:
En Robert Eenhoorn moet zijn grote woorden maar eens waar gaan maken. Je kan wel overal verkondigen dat je een Feyenoorder bent, maar als je dan alleen in wilt stappen wanneer je in een gespreid bedje terecht komt dan zijn die woorden niet heel veel waard.
Robert Eenhoorn heeft nooit verkondigd dat hij het wel even beter zou doen dan huidige beleidsbepalers hé.

Los van het punt dat hij een Feyenoorder is of niet, hij heeft ook aan zijn carrière te denken. Bij Feyenoord is het afbreukrisico enorm, en afhankelijk van de mogelijkheden valt er wellicht weinig eer te behalen.

Bovendien zal hij dan te maken krijgen met bemoeizuchtige RvC en investeerders, waarvan de exacte invulling en invloed nog onduidelijk is.

Kan me best voorstellen dat je dan wel 3 keer nadenkt voordat je daar instapt. Hoeveel zelfvertrouwen hij dan ook moge hebben.

Ik zou het daarom wel enorm waarderen als hij ondanks al die factoren toch instapt in deze functie bij Feyenoord. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188295759
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat Rotterdamse optimisme.

En nee, dat wordt niet moeilijk. Er zijn geen 9 selecties die beter zijn dan dit Feyenoord.
Dat zal nog maar helemaal moeten blijken. Die van Sparta was in elk geval niet substantieel minder.
blablablabla
  maandag 5 augustus 2019 @ 11:54:11 #4
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188295760
Denk dat Eenhoorn best wil op een aantal (belangrijke) voorwaarden. En ik zou als ik Feyenoord was daar zoveel mogelijk aan voldoen.
  maandag 5 augustus 2019 @ 11:54:36 #5
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188295768
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat Rotterdamse optimisme.

En nee, dat wordt niet moeilijk. Er zijn geen 9 selecties die beter zijn dan dit Feyenoord.
7 op dit moment, zit in de buurt hoor :)
pi_188295789
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:54 schreef fetX het volgende:
Denk dat Eenhoorn best wil op een aantal (belangrijke) voorwaarden. En ik zou als ik Feyenoord was daar zoveel mogelijk aan voldoen.
Dat gegeil op die Eenhoorn :') Als die man wil komen graag, of niet.
Er moeten toch nog wel meer capabele directeuren rondlopen die in Feyenoord een uitdaging zien? Die kerel komt nota bene zelf uit het honkbal.
blablablabla
pi_188295836
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zal nog maar helemaal moeten blijken. Die van Sparta was in elk geval niet substantieel minder.
Dat het vertoonde spel niet minder was wil niet zeggen dat de selectie beter is.

Daarnaast vergissen mensen zich ook tussen basis elftal en selecties.

Misschien dat de kwaliteit van het basiselftal van AZ en FC Utrecht in de buurt komen, maar geen van de clubs komen qua selectie in de buurt van Feyenoord.

Clubs als AZ, FC Utrecht, Vitesse, om over clubs als SC Heerenveen en FC Groningen nog maar te zwijgen hebben spelers als Larsson op de bank zitten, of een Nieuwkoop of Malacia achter de hand. Of Tapia, of Narsingh bijvoorbeeld.

Waarmee ik niet zeg dat genoemde spelers geweldenaren zijn, maar die spelers zouden bij FC Groningen of SC Heerenveen gewoon in de basis staan in ieder geval. Bij FC Utrecht wellicht ook wel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:00:49 #8
268491 fetX
pi_188295851
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Er moeten toch nog wel meer capabele directeuren rondlopen die in Feyenoord een uitdaging zien? Die kerel komt nota bene zelf uit het honkbal.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er voor Feyenoord veel haalbare, geschikte(re) AD’s lopen nee.
pi_188296059
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat het vertoonde spel niet minder was wil niet zeggen dat de selectie beter is.

Daarnaast vergissen mensen zich ook tussen basis elftal en selecties.

Misschien dat de kwaliteit van het basiselftal van AZ en FC Utrecht in de buurt komen, maar geen van de clubs komen qua selectie in de buurt van Feyenoord.

Clubs als AZ, FC Utrecht, Vitesse, om over clubs als SC Heerenveen en FC Groningen nog maar te zwijgen hebben spelers als Larsson op de bank zitten, of een Nieuwkoop of Malacia achter de hand. Of Tapia, of Narsingh bijvoorbeeld.

Waarmee ik niet zeg dat genoemde spelers geweldenaren zijn, maar die spelers zouden bij FC Groningen of SC Heerenveen gewoon in de basis staan in ieder geval. Bij FC Utrecht wellicht ook wel.
Vraag ik me af hoor. Nieuwkoop en Malacia zijn hooguit een niveautje NAC of Willem II op dit moment zoveel fouten als die maakten in de voorbereiding . Dat we idioot veel middenvelders hebben is hartstikke mooi, maar een Vente of Botteghin zouden in deze vorm bij de clubs die jij noemt allang op de bank gezet zijn dan wel vervangen.

Alles wat je aan spelers qua wat jij noemt aan overschot/luxe hebt kom je in verdedigende en aanvallende opties te kort.

Neem nou zo'n Willem II vorig seizoen. Die hadden een hele sterke aanvalslinie, maar als je ze vervolgens achterin constant om de oren krijgt heeft het simpelweg geen zin en eindig je nog ergens in de marge. De hele voorbereiding is al duidelijk hoe problematisch die verdediging is. Een enorm brede selectie aan goede middenvelders kan dat feit nooit verbloemen.

Al is het verder gelul dat je in het rechterrijtje terecht zou komen, maar plek 5-8 moet je niet raar van opkijken als er geen versterkingen bijkomen in verdedigend opzicht. Want je ziet constant hoe kwetsbaar we daar zijn. Elke wedstrijd 2 of 3 om de oren door persoonlijke fouten dan maakt het niet uit hoe frivool je middenveld en aanvallers spelen en of je met Jorgensen of Vente in de spits speelt.
blablablabla
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:15:43 #10
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188296066
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je hebt van beide ploegen ong 13 spelers aan het werk gezien gedurende 1 wedstrijd :')
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:19:07 #11
268491 fetX
pi_188296114
Sommige mensen blijven verbazen.
pi_188296183
quote:

[..]

Ik kan mij ook niet voorstellen dat de toekomst van een club afhankelijk is van een bepaalde directeur.
pi_188296273
@onlogisch

Jij denkt dat we met Jorgy niet veel meer kans hadden gehad? Die had gisteren die bal van Vente sowieso gemaakt en die van Kokcu ook wel. Het is geen wereldspits maar ik voor ED niveau is hij echt meer dan prima.
pi_188296311
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:00 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat er voor Feyenoord veel haalbare, geschikte(re) AD’s lopen nee.
Bij AZ is hij de spreekwoordelijke kers op de taart. Een degelijke en professionele organisatie is waar het mee begint. Het is geen toeval dat voorheen Toon Gerbrands en Ernie Stewart daar ook prima hebben gewerkt.

Een capabele AD voor een disfunctionele en onrustige organisatie gaat je geen steek verder helpen. Bij Feyenoord zal eerst de bezem er zeer uitgebreid door moeten. Zolang RvC-leden elkaar baantjes gunnen :X
blablablabla
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:40:03 #15
268491 fetX
pi_188296340
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij AZ is hij de spreekwoordelijke kers op de taart. Een degelijke en professionele organisatie is waar het mee begint. Het is geen toeval dat voorheen Toon Gerbrands en Ernie Stewart daar ook prima hebben gewerkt.

Een capabele AD voor een disfunctionele en onrustige organisatie gaat je geen steek verder helpen. Bij Feyenoord zal eerst de bezem er zeer uitgebreid door moeten. Zolang RvC-leden elkaar baantjes gunnen :X
Het lijkt me verstandig dat een AD onderdeel uitmaakt van de reorganisatie waar jij ongetwijfeld op doelt.
  Moderator maandag 5 augustus 2019 @ 12:40:09 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188296343
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
@:onlogisch

Jij denkt dat we met Jorgy niet veel meer kans hadden gehad? Die had gisteren die bal van Vente sowieso gemaakt en die van Kokcu ook wel. Het is geen wereldspits maar ik voor ED niveau is hij echt meer dan prima.
Vente kan er gewoon heel erg weinig van.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188296351
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Vente kan er gewoon heel erg weinig van.
Ja, eens, kansloos idd. Maar als je een complete spits voorin hebt dan heb je de helft al opgelost. Maar ik hou mijn hart vast voor donderdag.
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:44:20 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_188296395
#venteout
pi_188296407
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:40 schreef fetX het volgende:

[..]

Het lijkt me verstandig dat een AD onderdeel uitmaakt van de reorganisatie waar jij ongetwijfeld op doelt.
Dan moet zo iemand wel carte blanche, of in elk geval tenminste volledige medewerking krijgen en niet tegengewerkt worden.

Bij Feyenoord heeft het er toch sterk de schijn van dat er allerlei mensen rondlopen die hele andere (lees eigen) belangen hebben dan het wel en wee van Feyenoord.
blablablabla
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:46:57 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188296435
quote:

[..]

er wordt wat teveel gekeken naar zijn Feyenoorder zijn, hij was zelf zo slim om Kinsbergen binnen te halen bij AZ vooral omdat die kwaliteiten/ervaring heeft die hij zichzelf niet toedicht

quote:
Eenhoorn stelt dat Kinsbergen bij hem bovenaan het lijstje stond. "Wij waren dan ook blij dat hij ervoor openstond toen we hem polsten. Hij heeft met zijn achtergrond veel ervaring in huis, onder meer opgedaan in de voetbalwereld", zegt de oud-honkballer dinsdag op de clubwebsite.

"Michael gaat ons met zijn expertise helpen om als club te kunnen blijven groeien. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het realiseren van de ontwikkelingsplannen van het AFAS Stadion."

Kinsbergen, die nauwe banden onderhield met Johan Cruijff, wist Ajax met enkele grote sponsordeals er financieel flink op vooruit te helpen. Zo haalde de Amsterdammer onder meer Ziggo binnen als nieuwe hoofdsponsor, voor een jaarlijks bedrag van zo'n 9 miljoen euro.
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:47:20 #21
268491 fetX
pi_188296438
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Dan moet zo iemand wel carte blanche, of in elk geval tenminste volledige medewerking krijgen en niet tegengewerkt worden.
Daarom zeg ik ook dat Feyenoord wat dat betreft er verstandig aan zou doen de voorwaarden die Eenhoorn (of wellicht een andere capabele AD) stelt te accepteren.
pi_188296477
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

er wordt wat teveel gekeken naar zijn Feyenoorder zijn, hij was zelf zo slim om Kinsbergen binnen te halen bij AZ vooral omdat die kwaliteiten/ervaring heeft die hij zichzelf niet toedicht
[..]

Precies. Zorgen dat je tijdens directievergaderingen de domste aan de tafel bent.
blablablabla
pi_188296537
Kan iemand de OP updaten/aanpassen?
pi_188296568
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:47 schreef fetX het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat Feyenoord wat dat betreft er verstandig aan zou doen de voorwaarden die Eenhoorn (of wellicht een andere capabele AD) stelt te accepteren.
Moet je wel mensen hebben lopen die in staat zijn over hun eigen schaduw heen te stappen. Het is niet voor niets dat capabele en weldenkende kandidaten voor de AD en TD functie op dit moment niet aan Feyenoord willen beginnen.

Terwijl we er in absolute zin financieel en sportief toch echt helemaal niet zo dramatisch voor staan als 10 jaar geleden.
blablablabla
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:08:54 #25
268491 fetX
pi_188296713
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:56 schreef Thunder0x het volgende:
Kan iemand de OP updaten/aanpassen?
Daar is @Oldground mee bezig, maar die heeft vast ook andere dingen te doen ;)
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:12:53 #26
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_188296766
Elan zegt het ietwat ongelukkig maar hij heeft ergens wel een punt. Een speler als Nelom bijvoorbeeld heeft enorm veel wedstrijden als basisspeler gespeeld, maar uiteindelijk blijkt hij niet eens goed genoeg te zijn voor de Eredivisie. Ook bij jongens als vBeek, vdHeijden, Nieuwkoop, Verdonk, Malacia, Vente en Kelly vraag ik mij af of ze bij veel andere ED-clubs in de basis zouden staan, laat staan een versterking zouden zijn.

Vermeer, Bijlow, Haps, Botteghin, stJuste, Kökcu, Toornstra, Fer, Narsingh, Jørgensen, Berghuis, Larsson, Tapia en misschien Sinisterra zijn de enige spelers die voor 14 à 15 Eredivisieclubs een directe versterking zouden zijn. Van deze genoemde namen zijn er overigens ook nog een hoop blessuregevoelig (alleen Kökcu, Toornstra en Berghuis hebben geen vergaande historie met blessuregevoeligheid...).
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:15:47 #27
268491 fetX
pi_188296800
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Elan zegt het ietwat ongelukkig maar hij heeft ergens wel een punt. Een speler als Nelom bijvoorbeeld heeft enorm veel wedstrijden als basisspeler gespeeld, maar uiteindelijk blijkt hij niet eens goed genoeg te zijn voor de Eredivisie. Ook bij jongens als vBeek, vdHeijden, Nieuwkoop, Verdonk, Malacia, Vente en Kelly vraag ik mij af of ze bij veel andere ED-clubs in de basis zouden staan, laat staan een versterking zouden zijn.

Vermeer, Bijlow, Haps, Botteghin, stJuste, Kökcu, Toornstra, Fer, Narsingh, Jørgensen, Berghuis, Larsson en misschien Sinisterra zijn de enige spelers die voor 14 à 15 Eredivisieclubs een directe versterking zouden zijn. Van deze genoemde namen zijn er overigens ook nog een hoop blessuregevoelig (alleen Kökcu, Toornstra en Berghuis hebben geen vergaande historie met blessuregevoeligheid...).
Vergeet niet dat types als vd Heijden en Botteghin bij een mindere club veel meer bij hun speelstijl past. Lekker naar achteren leunen en met de kont tegen de 16 aan. Iets wat je bij Feyenoord amper ziet, behalve tegen PSV en Ajax wellicht. Niet geheel verrassend speelt Botteghin juist tegen die tegenstanders over het algemeen prima potten.

Het is daarom een beetje onzin om te stellen dat zij te slecht zijn voor die teams. Ze passen gewoon niet bij Feyenoord. Zeker niet zolang er geen snelle centrale verdediger naast hun staat. Iets wat eigenlijk al jaren ons manco is.
pi_188296814
Voor Nieuwkoop was gewoon belangstelling van SC Heerenveen toch een maand geleden?

Van der Heijden speelde voordat hij naar Feyenoord kwam ook gewoon prima bij Vitesse, en die zou ook nog prima meekunnen bij een FC Groningen ofzo.

Verdonk heeft toch minuten gemaakt bij PEC Zwolle vorig seizoen?

Ik vind het in ieder geval nogal zwaar overtrokken. Die spelers zijn misschien niet Feyenoord-waardig, maar ze zouden bij iedere middenmoter welkom zijn hoor.

Bovendien is alles wat op de bank zit bij die middenmoters een stuk slechter dan wat er bij Feyenoord op de bank zit over het algemeen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tomatenboer op 05-08-2019 13:25:35 ]
pi_188296833
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:08 schreef fetX het volgende:

[..]

Daar is @:Oldground mee bezig, maar die heeft vast ook andere dingen te doen ;)
Ah ok :)
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:33:17 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188297027
Zit donderdag in de seizoenskaart of moet ik daar kaartjes voor kopen
Laffe huichelaar
pi_188297106
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor Nieuwkoop was gewoon belangstelling van SC Heerenveen toch een maand geleden?

Van der Heijden speelde voordat hij naar Feyenoord kwam ook gewoon prima bij Vitesse, en die zou ook nog prima meekunnen bij een FC Groningen ofzo.

Verdonk heeft toch minuten gemaakt bij PEC Zwolle vorig seizoen?

Ik vind het in ieder geval nogal zwaar overtrokken. Die spelers zijn misschien niet Feyenoord-waardig, maar ze zouden bij iedere middenmoter welkom zijn hoor.

Bovendien is alles wat op de bank zit bij die middenmoters een stuk slechter dan wat er bij Feyenoord op de bank zit over het algemeen.
blablablabla
pi_188297117
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Zit donderdag in de seizoenskaart of moet ik daar kaartjes voor kopen
Nee, moet je een los kaartje voor kopen, wel een gereduceerd tarief (korte zijde ¤10,-) :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_188297170
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:40 schreef Elan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is alweer een paar jaar geleden ja. :D
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:49:08 #34
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_188297205
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nee, moet je een los kaartje voor kopen, wel een gereduceerd tarief (korte zijde ¤10,-) :)
En niet de hele 2e ring is open. Waar zijn de fans, Waar zijn de mogelijkheden?
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:53:44 #35
474254 GurneyIsBestOke
pi_188297263
Nörrkopping of Hapoël Beer Sheva.

Voor het tweede jaar op rij hebben we niks te klagen met de loting. Eigenlijk hebben we geen excuses dus, zelfs niet met deze verdediging.
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:54:05 #36
268491 fetX
pi_188297268
Nörkopping of Beer Sheva dus als we Tiblisi overleven. Wat een kans om weer eens EL groepsfase te halen zeg.
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:54:13 #37
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_188297270
Feyenoord is het aan zijn stand verplicht om de groepsfase te halen.
Oh.
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:54:30 #38
268491 fetX
pi_188297282
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eens.
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:54:48 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188297288
@Caland naar Israël vind ik wel humor.
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:56:32 #40
268491 fetX
pi_188297311
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland naar Israël vind ik wel humor.
Geen Immers meer die op jodenjacht gaat ;(
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:57:02 #41
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188297316
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Geen Immers meer die op jodenjacht gaat ;(
Wouter Burger kent die liedjes ook wel toch.
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:57:02 #42
474254 GurneyIsBestOke
pi_188297317
Probeert Feyenoord nog steeds die Adolf te kopen die eerder in dit topic geopperd werd?
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:57:55 #43
268491 fetX
pi_188297338
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wouter Burger kent die liedjes ook wel toch.
Maar die gimmick is niet leuk. Burger heeft veel meer potentie.
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:58:11 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188297345
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland naar Israël vind ik wel humor.
Eindelijk legitiem hamassen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:58:49 #45
268491 fetX
pi_188297354
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Eindelijk legitiem hamassen
Er zullen vast nog wel wat kneusjes een ‘JHK’ spandoek meenemen :')
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:59:13 #46
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188297359
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Maar die gimmick is niet leuk. Burger heeft veel meer potentie.
Eerst donderdag maar, dat wordt lastig genoeg denk ik.
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:59:28 #47
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_188297364
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef fetX het volgende:
Nörkopping of Beer Sheva dus als we Tiblisi overleven. Wat een kans om weer eens EL groepsfase te halen zeg.
Veel makkelijker kunnen ze het niet maken. Maar toch vrees ik dat de eerste horde al veel te hoog is voor dit elftal.
pi_188297371
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord gaat dit natuurlijk weer verkloten.
blablablabla
  maandag 5 augustus 2019 @ 14:00:11 #49
268491 fetX
pi_188297380
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Eerst donderdag maar, dat wordt lastig genoeg denk ik.
Ik schat ze in op niveau Willem II dus dat gaat moeilijker worden dan gedacht met die 2-2 tegen Sparta (ook al hadden we kansen zat) _O-
  maandag 5 augustus 2019 @ 14:00:17 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188297381
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef fetX het volgende:

[..]

Er zullen vast nog wel wat kneusjes een ‘JHK’ spandoek meenemen :')
Die hebben geen geld om die trip te maken hoor
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')