Los van de exacte invulling ervan vind ik het best aannemelijk dat die Arno Vermeulen wat ingefluisterd heeft gekregen van Jan de Jong. Tenslotte oud-collega's en maatjes van elkaar.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die bedragen die genoemd zijn komen van Arno Vermeulen. Totaal niet serieus te nemen dus.
Robert Eenhoorn heeft nooit verkondigd dat hij het wel even beter zou doen dan huidige beleidsbepalers hé.quote:En Robert Eenhoorn moet zijn grote woorden maar eens waar gaan maken. Je kan wel overal verkondigen dat je een Feyenoorder bent, maar als je dan alleen in wilt stappen wanneer je in een gespreid bedje terecht komt dan zijn die woorden niet heel veel waard.
Dat zal nog maar helemaal moeten blijken. Die van Sparta was in elk geval niet substantieel minder.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Rotterdamse optimisme.
En nee, dat wordt niet moeilijk. Er zijn geen 9 selecties die beter zijn dan dit Feyenoord.
7 op dit moment, zit in de buurt hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Rotterdamse optimisme.
En nee, dat wordt niet moeilijk. Er zijn geen 9 selecties die beter zijn dan dit Feyenoord.
Dat gegeil op die Eenhoornquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:54 schreef fetX het volgende:
Denk dat Eenhoorn best wil op een aantal (belangrijke) voorwaarden. En ik zou als ik Feyenoord was daar zoveel mogelijk aan voldoen.
Dat het vertoonde spel niet minder was wil niet zeggen dat de selectie beter is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal nog maar helemaal moeten blijken. Die van Sparta was in elk geval niet substantieel minder.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er voor Feyenoord veel haalbare, geschikte(re) AD’s lopen nee.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gegeil op die EenhoornAls die man wil komen graag, of niet.
Er moeten toch nog wel meer capabele directeuren rondlopen die in Feyenoord een uitdaging zien? Die kerel komt nota bene zelf uit het honkbal.
Vraag ik me af hoor. Nieuwkoop en Malacia zijn hooguit een niveautje NAC of Willem II op dit moment zoveel fouten als die maakten in de voorbereiding . Dat we idioot veel middenvelders hebben is hartstikke mooi, maar een Vente of Botteghin zouden in deze vorm bij de clubs die jij noemt allang op de bank gezet zijn dan wel vervangen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat het vertoonde spel niet minder was wil niet zeggen dat de selectie beter is.
Daarnaast vergissen mensen zich ook tussen basis elftal en selecties.
Misschien dat de kwaliteit van het basiselftal van AZ en FC Utrecht in de buurt komen, maar geen van de clubs komen qua selectie in de buurt van Feyenoord.
Clubs als AZ, FC Utrecht, Vitesse, om over clubs als SC Heerenveen en FC Groningen nog maar te zwijgen hebben spelers als Larsson op de bank zitten, of een Nieuwkoop of Malacia achter de hand. Of Tapia, of Narsingh bijvoorbeeld.
Waarmee ik niet zeg dat genoemde spelers geweldenaren zijn, maar die spelers zouden bij FC Groningen of SC Heerenveen gewoon in de basis staan in ieder geval. Bij FC Utrecht wellicht ook wel.
Wat een onzin. Je hebt van beide ploegen ong 13 spelers aan het werk gezien gedurende 1 wedstrijdquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal nog maar helemaal moeten blijken. Die van Sparta was in elk geval niet substantieel minder.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat de toekomst van een club afhankelijk is van een bepaalde directeur.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Er moeten toch nog wel meer capabele directeuren rondlopen die in Feyenoord een uitdaging zien? Die kerel komt nota bene zelf uit het honkbal.
Bij AZ is hij de spreekwoordelijke kers op de taart. Een degelijke en professionele organisatie is waar het mee begint. Het is geen toeval dat voorheen Toon Gerbrands en Ernie Stewart daar ook prima hebben gewerkt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er voor Feyenoord veel haalbare, geschikte(re) AD’s lopen nee.
Het lijkt me verstandig dat een AD onderdeel uitmaakt van de reorganisatie waar jij ongetwijfeld op doelt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij AZ is hij de spreekwoordelijke kers op de taart. Een degelijke en professionele organisatie is waar het mee begint. Het is geen toeval dat voorheen Toon Gerbrands en Ernie Stewart daar ook prima hebben gewerkt.
Een capabele AD voor een disfunctionele en onrustige organisatie gaat je geen steek verder helpen. Bij Feyenoord zal eerst de bezem er zeer uitgebreid door moeten. Zolang RvC-leden elkaar baantjes gunnen![]()
Vente kan er gewoon heel erg weinig van.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
@:onlogisch
Jij denkt dat we met Jorgy niet veel meer kans hadden gehad? Die had gisteren die bal van Vente sowieso gemaakt en die van Kokcu ook wel. Het is geen wereldspits maar ik voor ED niveau is hij echt meer dan prima.
Ja, eens, kansloos idd. Maar als je een complete spits voorin hebt dan heb je de helft al opgelost. Maar ik hou mijn hart vast voor donderdag.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vente kan er gewoon heel erg weinig van.
Dan moet zo iemand wel carte blanche, of in elk geval tenminste volledige medewerking krijgen en niet tegengewerkt worden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig dat een AD onderdeel uitmaakt van de reorganisatie waar jij ongetwijfeld op doelt.
er wordt wat teveel gekeken naar zijn Feyenoorder zijn, hij was zelf zo slim om Kinsbergen binnen te halen bij AZ vooral omdat die kwaliteiten/ervaring heeft die hij zichzelf niet toedichtquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Eenhoorn stelt dat Kinsbergen bij hem bovenaan het lijstje stond. "Wij waren dan ook blij dat hij ervoor openstond toen we hem polsten. Hij heeft met zijn achtergrond veel ervaring in huis, onder meer opgedaan in de voetbalwereld", zegt de oud-honkballer dinsdag op de clubwebsite.
"Michael gaat ons met zijn expertise helpen om als club te kunnen blijven groeien. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het realiseren van de ontwikkelingsplannen van het AFAS Stadion."
Kinsbergen, die nauwe banden onderhield met Johan Cruijff, wist Ajax met enkele grote sponsordeals er financieel flink op vooruit te helpen. Zo haalde de Amsterdammer onder meer Ziggo binnen als nieuwe hoofdsponsor, voor een jaarlijks bedrag van zo'n 9 miljoen euro.
Daarom zeg ik ook dat Feyenoord wat dat betreft er verstandig aan zou doen de voorwaarden die Eenhoorn (of wellicht een andere capabele AD) stelt te accepteren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet zo iemand wel carte blanche, of in elk geval tenminste volledige medewerking krijgen en niet tegengewerkt worden.
Precies. Zorgen dat je tijdens directievergaderingen de domste aan de tafel bent.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
er wordt wat teveel gekeken naar zijn Feyenoorder zijn, hij was zelf zo slim om Kinsbergen binnen te halen bij AZ vooral omdat die kwaliteiten/ervaring heeft die hij zichzelf niet toedicht
[..]
Moet je wel mensen hebben lopen die in staat zijn over hun eigen schaduw heen te stappen. Het is niet voor niets dat capabele en weldenkende kandidaten voor de AD en TD functie op dit moment niet aan Feyenoord willen beginnen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat Feyenoord wat dat betreft er verstandig aan zou doen de voorwaarden die Eenhoorn (of wellicht een andere capabele AD) stelt te accepteren.
Vergeet niet dat types als vd Heijden en Botteghin bij een mindere club veel meer bij hun speelstijl past. Lekker naar achteren leunen en met de kont tegen de 16 aan. Iets wat je bij Feyenoord amper ziet, behalve tegen PSV en Ajax wellicht. Niet geheel verrassend speelt Botteghin juist tegen die tegenstanders over het algemeen prima potten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Elan zegt het ietwat ongelukkig maar hij heeft ergens wel een punt. Een speler als Nelom bijvoorbeeld heeft enorm veel wedstrijden als basisspeler gespeeld, maar uiteindelijk blijkt hij niet eens goed genoeg te zijn voor de Eredivisie. Ook bij jongens als vBeek, vdHeijden, Nieuwkoop, Verdonk, Malacia, Vente en Kelly vraag ik mij af of ze bij veel andere ED-clubs in de basis zouden staan, laat staan een versterking zouden zijn.
Vermeer, Bijlow, Haps, Botteghin, stJuste, Kökcu, Toornstra, Fer, Narsingh, Jørgensen, Berghuis, Larsson en misschien Sinisterra zijn de enige spelers die voor 14 à 15 Eredivisieclubs een directe versterking zouden zijn. Van deze genoemde namen zijn er overigens ook nog een hoop blessuregevoelig (alleen Kökcu, Toornstra en Berghuis hebben geen vergaande historie met blessuregevoeligheid...).
Ah okquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar is @:Oldground mee bezig, maar die heeft vast ook andere dingen te doen
quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor Nieuwkoop was gewoon belangstelling van SC Heerenveen toch een maand geleden?
Van der Heijden speelde voordat hij naar Feyenoord kwam ook gewoon prima bij Vitesse, en die zou ook nog prima meekunnen bij een FC Groningen ofzo.
Verdonk heeft toch minuten gemaakt bij PEC Zwolle vorig seizoen?
Ik vind het in ieder geval nogal zwaar overtrokken. Die spelers zijn misschien niet Feyenoord-waardig, maar ze zouden bij iedere middenmoter welkom zijn hoor.
Bovendien is alles wat op de bank zit bij die middenmoters een stuk slechter dan wat er bij Feyenoord op de bank zit over het algemeen.
Nee, moet je een los kaartje voor kopen, wel een gereduceerd tarief (korte zijde ¤10,-)quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Zit donderdag in de seizoenskaart of moet ik daar kaartjes voor kopen
Is alweer een paar jaar geleden ja.quote:
En niet de hele 2e ring is open. Waar zijn de fans, Waar zijn de mogelijkheden?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, moet je een los kaartje voor kopen, wel een gereduceerd tarief (korte zijde ¤10,-)
Eens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is het aan zijn stand verplicht om de groepsfase te halen.
Geen Immers meer die op jodenjacht gaatquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland naar Israël vind ik wel humor.
Wouter Burger kent die liedjes ook wel toch.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen Immers meer die op jodenjacht gaat
Maar die gimmick is niet leuk. Burger heeft veel meer potentie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wouter Burger kent die liedjes ook wel toch.
Eindelijk legitiem hamassenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland naar Israël vind ik wel humor.
Eerst donderdag maar, dat wordt lastig genoeg denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar die gimmick is niet leuk. Burger heeft veel meer potentie.
Veel makkelijker kunnen ze het niet maken. Maar toch vrees ik dat de eerste horde al veel te hoog is voor dit elftal.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef fetX het volgende:
Nörkopping of Beer Sheva dus als we Tiblisi overleven. Wat een kans om weer eens EL groepsfase te halen zeg.
Feyenoord gaat dit natuurlijk weer verkloten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is het aan zijn stand verplicht om de groepsfase te halen.
Ik schat ze in op niveau Willem II dus dat gaat moeilijker worden dan gedacht met die 2-2 tegen Sparta (ook al hadden we kansen zat)quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst donderdag maar, dat wordt lastig genoeg denk ik.
Die hebben geen geld om die trip te maken hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zullen vast nog wel wat kneusjes een ‘JHK’ spandoek meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |