Kan best dat Feyenoord (eenmalig) een injectie krijgt van 60 miljoen euro. Maar als je die als club meteen (wat hij beweert) bijna volledig spendeert aan drie spelers, dan speel je gewoon Russisch roulette. Hopen op waardestijging én successen, want zonder CL krijg je dat kaliber spelers sowieso al niet eens binnen en niet verkocht voor een veelvoud.quote:Op maandag 5 augustus 2019 07:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat wat hij lult onzin is?
Best kans dat hij via Jan de Jong aan zijn informatie is gekomen.
Maar toch ben je kampioen geworden met vd Heijden en Botteghin.quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kan best dat Feyenoord (eenmalig) een injectie krijgt van 60 miljoen euro. Maar als je die als club meteen (wat hij beweert) bijna volledig spendeert aan drie spelers, dan speel je gewoon Russisch roulette. Hopen op waardestijging én successen, want zonder CL krijg je dat kaliber spelers sowieso al niet eens binnen en niet verkocht voor een veelvoud.
En als je dat geld verkwanselt zoals met de eerdere CL-miljoenen, dan zullen ze ook wel weer gauw de handen er vanaf trekken, heb ik zo het idee.
Verder... Gisteren was echt genant. Ik heb Botteghin een bal zonder enige vorm van druk over de achterlijn zien lopen en vd Heijden een bal over de zijlijn zien struikelen. Vraag me echt af op basis van wat deze meneer speelminuten denkt te kunnen eisen. Al zijn de vervangende opties ook niet om over naar huis te schrijven.
Probleem ligt achterin. Jorgensen en Berghuis zouden veel verbloemen als ze allebei op het veld staan, maar de defensie is echt ver onder subtop niveau.
Dat zegt niet veel over de kwaliteiten van beide heren, eerder over de tekortkomingen van de concurrentie. Daarbij had het seizoen ook geen 2 wedstrijden langer moeten duren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar toch ben je kampioen geworden met vd Heijden en Botteghin.
Waarmee je dus eigenlijk net zo makkelijk kunt concluderen dat ook toen de aanvalslinie een hoop defensieve wanorde camoufleerde.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar toch ben je kampioen geworden met vd Heijden en Botteghin.
Mwah, eerder Kongolo en Karsdorpquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:08 schreef Fargo het volgende:
[..]
Waarmee je dus eigenlijk net zo makkelijk kunt concluderen dat ook toen de aanvalslinie een hoop defensieve wanorde camoufleerde.
Wat niet wegneemt dat in dat jaar ook Botteghin en vd Heijden hun waarde hadden. Maar die rek is er nu wel definitief uit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:11 schreef Fargo het volgende:
[..]
True. Zo ver had ik niet eens gekeken.
Wat denk je van vente 1e helftquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:22 schreef Thunder0x het volgende:
Dat defensieve geschutter was wel droevig, Botteghin en Arie waren wel echt slecht allebei gisteren. ook de kritiek van WIllem op Haps vond ik nergens op slaan. Dat was de enige speler op de flanken waar dreiging vanuit ging vandaag... Sinistera probeerde het wel maar het lukte niet echt.
Er zaten paar goede aanvallen bij, helaas ontbrak het aan het afmaken, anders maak je er gewoon minimaal 5 vandaag. De automatisme moet er nog ingeslepen worden, is ook de eerste keer dat er in deze samenstelling is gevoetbald. Ik zie het nog best positief in, het kan denk ik alleen maar beter gaan, zeker als er wat geblesseerden terug zijn en eventuele versterkingen.
Het was gisteren heel, heel erg matig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat denk je van vente 1e helft
maait even over een simpele bal heen
Ja, of een van der Heijden die een simpele bal niet binnen weet te houden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lars Veldwijk is gewoon veel beter dan Dylan Ventequote:Op maandag 5 augustus 2019 09:52 schreef satecl het volgende:
Lars Veldwijk is niet slechter dan Dylan Vente. Schokkend eigenlijk
Ja dat was ook wel sneu. Terwijl die jongen best wel kan voetballen. Die heeft gewoon een paar goals nodig. Laat dat nou net een hekelpunt zijn op dit moment..quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou hij Fer niet een linie naar achter halen en met Kelly starten?quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:43 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd wie er donderdag in staat, Taapgod of De_Geert
NooitmeerVermeer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:42 schreef Thunder0x het volgende:
Of een 4-1-3-2
Vermeer
Nieuwkoop St Juste van der Heijden Haps
Fer
Tapia/Toornstra Larsson/Burger/Ayoub
Kokcu
Narsingh Berghuis
Bizar hoe die dingen een eigen leven kunnen gaan leiden in de media .quote:Berghuis gaf tegenover FOX Sports aan dat hij persoonlijk nooit met PSV heeft gesproken. Tegenover de krant laat hij weten ook niet getwijfeld te hebben tussen een nieuw contract bij Feyenoord en een overstap naar Eindhoven. “Helemaal niet. Ja, er was interesse van PSV, maar eigenlijk heb ik geen moment getwijfeld. Ik had vanaf het begin de intentie om met Feyenoord in gesprek te gaan. Dat gevoel bestond van beide kanten. Afgelopen week kwamen we tot elkaar en vlak voor de wedstrijd tegen Sparta hebben we het naar buiten gebracht. Ik hoefde ook helemaal geen keuze te maken. Simpel toch?”
Nogal logisch dat hij nu zegt dat hij er nooit over heeft nagedacht.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizar hoe die dingen een eigen leven kunnen gaan leiden in de media .
Ik had het nog wel willen zien als PSV de groepsfase van de CL had gehaald.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizar hoe die dingen een eigen leven kunnen gaan leiden in de media .
Dat zal allemaal wel, maar dat er überhaupt niet concreet gesproken is. In de media heerste heel sterk de tendens alsof het een kwestie van tijd was voor hij die overstap zou maken de afgelopen weken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogal logisch dat hij nu zegt dat hij er nooit over heeft nagedacht.
Ja, eens wel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:57 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik had het nog wel willen zien als PSV de groepsfase van de CL had gehaald.
Ik heb eigenlijk nergens gelezen dat hij met PSV had gepraat maar misschien heb ik wat gemist.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar dat er überhaupt niet concreet gesproken is. In de media heerste heel sterk de tendens alsof het een kwestie van tijd was voor hij die overstap zou maken de afgelopen weken.
Berghuis moet niet schijnheilig gaan doen. Zijn zaakwaarnemer heeft met PSV gesproken. Bij PSV kon hij meer gaan verdienen dus als de clubs eruit waren gekomen was hij zonder aarzeling naar PSV vertrokken. Je snapt toch ook wel dat hij nu een beetje mooi weer staat te spelen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar dat er überhaupt niet concreet gesproken is. In de media heerste heel sterk de tendens alsof het een kwestie van tijd was voor hij die overstap zou maken de afgelopen weken.
https://www.ad.nl/transfe(...)-eindhoven~a303446d/quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nergens gelezen dat hij met PSV had gepraat maar misschien heb ik wat gemist.
Ja dat gaat toch via de zaakwaarnemer? Maar goed, hij gaat niet. Goed voor Feyenoord.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/transfe(...)-eindhoven~a303446d/
Bijvoorbeeld.
Heeft dan nog best lang geduurd. Je zou inderdaad denken dat die CL-uitschakeling de druppel is geweest.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Berghuis moet niet schijnheilig gaan doen. Zijn zaakwaarnemer heeft met PSV gesproken. Bij PSV kon hij meer gaan verdienen dus als de clubs eruit waren gekomen was hij zonder aarzeling naar PSV vertrokken. Je snapt toch ook wel dat hij nu een beetje mooi weer staat te spelen?
Eens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:54 schreef satecl het volgende:
Feyenoord houdt dus 60 miljoen over als zij 49% van hun aandelen verkopen. Dat is dezelfde verkoopwaarde als Guus Til, Wout Weghorst, Jahanbaksch en Vincent Janssen. Zoiets moet toch te ontwikkelen zijn moet goed beleid. En dan heb ik het niet eens over de nieuwe AZ talenten Koopmeijners, Stengs en Badou.
Als Robert Eenhoorn überhaupt bereid is in dit zooitje in te stappen momenteel. Duurt wel lang ondertussen voordat er wat nieuws naar buiten komt hierover.quote:Feyenoord moet met Robert Eenhoorn gewoon een nieuwe koers varen, dezelfde als AZ heeft gedaan. Ajax gaan we toch niet achterhalen, dan maar even 3 magere jaren met een 3e/4e plaats. Zoveel zal er niet veranderen.
Natuurlijk. Maar hij had ook zijn kont tegen de krib kunnen gooien om een transfer te forceren, wat dat betreft mogen we blij zijn dat hij heeft bijgetekend. Maar zijn verhaaltje geloof ik ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Berghuis moet niet schijnheilig gaan doen. Zijn zaakwaarnemer heeft met PSV gesproken. Bij PSV kon hij meer gaan verdienen dus als de clubs eruit waren gekomen was hij zonder aarzeling naar PSV vertrokken. Je snapt toch ook wel dat hij nu een beetje mooi weer staat te spelen?
Ik denk dat dat vaste bedrag een heel stuk lager ligt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:32 schreef fetX het volgende:
Boeiend. Hij heeft bijgetekend en zal volgend jaar vast voor een bedrag van 10-15 miljoen (daar zal de gelimiteerde transfersom wel ergens liggen) vertrekken. Dikke prima, want we kunnen hem dit seizoen heel goed gebruiken.
Zie je niet liever dat die aandelen terecht komen bij een partij die daadwerkelijk bereid is daarnaast ook in de club te investeren, in plaats dat ze een beetje achterover leunen tot het een interessant moment is om ze weer te verkopen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Als Robert Eenhoorn überhaupt bereid is in dit zooitje in te stappen momenteel. Duurt wel lang ondertussen voordat er wat nieuws naar buiten komt hierover.
Dat zou ik dan erg dom vinden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vaste bedrag een heel stuk lager ligt.
Die bedragen die genoemd zijn komen van Arno Vermeulen. Totaal niet serieus te nemen dus.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Als Robert Eenhoorn überhaupt bereid is in dit zooitje in te stappen momenteel. Duurt wel lang ondertussen voordat er wat nieuws naar buiten komt hierover.
Natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:44 schreef xzaz het volgende:
Gaat Feyenoord in 't linker rijtje eindigen?
Mooi altijd die Rotterdamse optimisme. Serieus, met dit elftal.. wordt nog moeilijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk
Hou je trollposts lekker voor ONZ.
Moet jij wetenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Toch nog maar een kaartje gehaald voor donderdag.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mooi altijd die Rotterdamse optimisme. Serieus, met dit elftal.. wordt nog moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |