Ik had het nog wel willen zien als PSV de groepsfase van de CL had gehaald.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizar hoe die dingen een eigen leven kunnen gaan leiden in de media .
Dat zal allemaal wel, maar dat er überhaupt niet concreet gesproken is. In de media heerste heel sterk de tendens alsof het een kwestie van tijd was voor hij die overstap zou maken de afgelopen weken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogal logisch dat hij nu zegt dat hij er nooit over heeft nagedacht.
Ja, eens wel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:57 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik had het nog wel willen zien als PSV de groepsfase van de CL had gehaald.
Ik heb eigenlijk nergens gelezen dat hij met PSV had gepraat maar misschien heb ik wat gemist.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar dat er überhaupt niet concreet gesproken is. In de media heerste heel sterk de tendens alsof het een kwestie van tijd was voor hij die overstap zou maken de afgelopen weken.
Berghuis moet niet schijnheilig gaan doen. Zijn zaakwaarnemer heeft met PSV gesproken. Bij PSV kon hij meer gaan verdienen dus als de clubs eruit waren gekomen was hij zonder aarzeling naar PSV vertrokken. Je snapt toch ook wel dat hij nu een beetje mooi weer staat te spelen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar dat er überhaupt niet concreet gesproken is. In de media heerste heel sterk de tendens alsof het een kwestie van tijd was voor hij die overstap zou maken de afgelopen weken.
https://www.ad.nl/transfe(...)-eindhoven~a303446d/quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nergens gelezen dat hij met PSV had gepraat maar misschien heb ik wat gemist.
Ja dat gaat toch via de zaakwaarnemer? Maar goed, hij gaat niet. Goed voor Feyenoord.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/transfe(...)-eindhoven~a303446d/
Bijvoorbeeld.
Heeft dan nog best lang geduurd. Je zou inderdaad denken dat die CL-uitschakeling de druppel is geweest.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Berghuis moet niet schijnheilig gaan doen. Zijn zaakwaarnemer heeft met PSV gesproken. Bij PSV kon hij meer gaan verdienen dus als de clubs eruit waren gekomen was hij zonder aarzeling naar PSV vertrokken. Je snapt toch ook wel dat hij nu een beetje mooi weer staat te spelen?
Eens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:54 schreef satecl het volgende:
Feyenoord houdt dus 60 miljoen over als zij 49% van hun aandelen verkopen. Dat is dezelfde verkoopwaarde als Guus Til, Wout Weghorst, Jahanbaksch en Vincent Janssen. Zoiets moet toch te ontwikkelen zijn moet goed beleid. En dan heb ik het niet eens over de nieuwe AZ talenten Koopmeijners, Stengs en Badou.
Als Robert Eenhoorn überhaupt bereid is in dit zooitje in te stappen momenteel. Duurt wel lang ondertussen voordat er wat nieuws naar buiten komt hierover.quote:Feyenoord moet met Robert Eenhoorn gewoon een nieuwe koers varen, dezelfde als AZ heeft gedaan. Ajax gaan we toch niet achterhalen, dan maar even 3 magere jaren met een 3e/4e plaats. Zoveel zal er niet veranderen.
Natuurlijk. Maar hij had ook zijn kont tegen de krib kunnen gooien om een transfer te forceren, wat dat betreft mogen we blij zijn dat hij heeft bijgetekend. Maar zijn verhaaltje geloof ik ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Berghuis moet niet schijnheilig gaan doen. Zijn zaakwaarnemer heeft met PSV gesproken. Bij PSV kon hij meer gaan verdienen dus als de clubs eruit waren gekomen was hij zonder aarzeling naar PSV vertrokken. Je snapt toch ook wel dat hij nu een beetje mooi weer staat te spelen?
Ik denk dat dat vaste bedrag een heel stuk lager ligt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:32 schreef fetX het volgende:
Boeiend. Hij heeft bijgetekend en zal volgend jaar vast voor een bedrag van 10-15 miljoen (daar zal de gelimiteerde transfersom wel ergens liggen) vertrekken. Dikke prima, want we kunnen hem dit seizoen heel goed gebruiken.
Zie je niet liever dat die aandelen terecht komen bij een partij die daadwerkelijk bereid is daarnaast ook in de club te investeren, in plaats dat ze een beetje achterover leunen tot het een interessant moment is om ze weer te verkopen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Als Robert Eenhoorn überhaupt bereid is in dit zooitje in te stappen momenteel. Duurt wel lang ondertussen voordat er wat nieuws naar buiten komt hierover.
Dat zou ik dan erg dom vinden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vaste bedrag een heel stuk lager ligt.
Die bedragen die genoemd zijn komen van Arno Vermeulen. Totaal niet serieus te nemen dus.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Als Robert Eenhoorn überhaupt bereid is in dit zooitje in te stappen momenteel. Duurt wel lang ondertussen voordat er wat nieuws naar buiten komt hierover.
Natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:44 schreef xzaz het volgende:
Gaat Feyenoord in 't linker rijtje eindigen?
Mooi altijd die Rotterdamse optimisme. Serieus, met dit elftal.. wordt nog moeilijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk
Hou je trollposts lekker voor ONZ.
Moet jij wetenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Toch nog maar een kaartje gehaald voor donderdag.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mooi altijd die Rotterdamse optimisme. Serieus, met dit elftal.. wordt nog moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |