Die verdienen nadien ook beter.quote:Op maandag 5 augustus 2019 06:38 schreef 20100 het volgende:
sommigen moeten 3 jaar onbetaald stage lopen en jij loopt te miepen om een maandje?
5 meedraaidagen is een maand?quote:Op maandag 5 augustus 2019 06:37 schreef Binnenvetter22 het volgende:
Lieve allemaal,
Ik ga vanaf volgende maand in een schoonheidssalon werken. Ik ken nog niet alle apparatuur en moet nog ingewerkt worden.
Zij vertellen mij dat ik hiervoor een paar dagen dien mee te draaien zodat ik de behandelingen kan leren. Ook dien ik info te volgen wat productkennis betreft. Het gaat hier in totaal om 5 meedraai dagen (iedere week 1) van een volle dag van 9.00 tot 17.30. Dit allemaal onbetaald en wordt gezien als investering in jezelf.
Ik heb nog geen contract getekend maar moet zeggen dat ik het vrij dubbel vind voelen. Wat vinden jullie? Overdrijf ik of is dit toch not done?
Dit!quote:Op maandag 5 augustus 2019 07:15 schreef quirina het volgende:
Las je andere topic ook al.
Ik zou hier niet willen werken.
Als het nou een officiële training/cursus is waar je een papiertje voor krijgt zou ik zeggen: prima.quote:Op maandag 5 augustus 2019 06:37 schreef Binnenvetter22 het volgende:
Lieve allemaal,
Ik ga vanaf volgende maand in een schoonheidssalon werken. Ik ken nog niet alle apparatuur en moet nog ingewerkt worden.
Zij vertellen mij dat ik hiervoor een paar dagen dien mee te draaien zodat ik de behandelingen kan leren. Ook dien ik info te volgen wat productkennis betreft. Het gaat hier in totaal om 5 meedraai dagen (iedere week 1) van een volle dag van 9.00 tot 17.30. Dit allemaal onbetaald en wordt gezien als investering in jezelf.
Ik heb nog geen contract getekend maar moet zeggen dat ik het vrij dubbel vind voelen. Wat vinden jullie? Overdrijf ik of is dit toch not done?
Exact. Dit nog naast de dure ketose die ze zelf moet kopen. Klinkt alsof je belazerd wordt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 06:42 schreef Renesite het volgende:
Ik ken de regelgeving niet, maar inwerken hoort er toch bij tijdens een proeftijd. Da’s nooit gratis.
Op het hoogtepunt van de crisis was dat zelfs vrij normaal. Ken iemand die toen net afgestudeerd was, vers van de uni, geen werk te vinden, is gratis opdrachten voor bedrijven gaan doen om ervaring op te doen, werkte daarbij 32 per week als orderpicker. En met dat baantje was hij nog blij ook want ze konden letterlijk 300 anderen voor hem krijgen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:36 schreef WL020 het volgende:
Dit doet me denken toen ik een tijdje werkloos was. Toen wou een "kennis" mij helpen door werk te bieden in zijn bedrijf maar eerste ZES maanden gratis. Rot toch op.
Dit. Heb de rest nog niet eens gelezen, maar onbetaald ingewerkt worden??! Not done (en volgens mij ook illegaal).quote:Op maandag 5 augustus 2019 06:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Dit samen met je vorig topic geeft volgens mij aan dat het een enorme kut werkgever is.
Dat klinkt al wat minder spartaans dan:quote:Op maandag 5 augustus 2019 06:37 schreef Binnenvetter22 het volgende:
Het gaat hier in totaal om 5 meedraai dagen (iedere week 1)
quote:4 weken zonder loon ingewerkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |