Ik vergeet FL iedere keerquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die staat een racewin voor op hem
EDIT: Kan wél. Mits ook FL en Max buiten de punten
Wehrlein was ook nog een optiequote:Op zondag 4 augustus 2019 21:37 schreef Adames het volgende:
Alleen Ocon was een optie, maar Mercedes wilde hem niet laten gaan.
Verder was er niemand beschikbaar.
Sowieso was Gasly echt geen slechte keus
Hartley ookquote:
denk zeker beter om die punten op te halenquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
niet bepaald indrukwekkender dan gasly dus
dat weten we nu, zelfs Maldonado was een optie geweestquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk zeker beter om die punten op te halen
Vandoorne was echt supergoed in de opstapklassen. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij het inerns kwijt isquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
niet bepaald indrukwekkender dan gasly dus
kan, hij doet het nu ook aardig in de FormuleEquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vandoorne was echt supergoed in de opstapklassen. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij het inerns kwijt is
die mclaren was vorige jaar kromquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weten we nu, zelfs Maldonado was een optie geweest
Tja, aan de andere kant heeft ie wel gewoon gelijk natuurlijk.quote:
SAI (of iig pa SAI) had zich onmogelijk gemaakt...quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:48 schreef opreis het volgende:
Achteraf hadden ze beter Sainz nog wat langer kunnen houden. Maar ik denk niet dat men verwacht had dat Gasly zo slecht zou zijn
Wat zei hij dan?!quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant heeft ie wel gewoon gelijk natuurlijk.
als je goed genoeg bent, wordt je dat ook weer vergevenquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI (of iig pa SAI) had zich onmogelijk gemaakt...
Zie plaatje hierbovenquote:
Ik heb nog steeds het idee dat Alonso geholpen heeft door weg te gaan anders was hij de lul geweestquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
als je goed genoeg bent, wordt je dat ook weer vergeven
Dat is hij (nog) niet. Al doet hij het dit seizoen best aardigquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
als je goed genoeg bent, wordt je dat ook weer vergeven
Nou poeh poeh, in zn eerste jaar verliezen van grootheid Jolyon Palmer en in zijn tweede jaar winnen van echte F1 toppers als sirotkin en haryanto. Knap hoor dat je dan veel races wintquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vandoorne was echt supergoed in de opstapklassen. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij het inerns kwijt is
Stel je ff aan..quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, in zn eerste jaar verliezen van grootheid Jolyon Palmer en in zijn tweede jaar winnen van echte F1 toppers als sirotkin en haryanto. Knap hoor dat je dan veel races wint
Alsof RB zich ook maar 1 fuck druk maakt om pa Sainz.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI (of iig pa SAI) had zich onmogelijk gemaakt...
Denk het ook ja. RB school is sowieso niet meer de beste om in te zitten nu, bij een Mercedes of Ferrari heb je nu wat meer teams door hun motorbinding.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat Alonso geholpen heeft door weg te gaan anders was hij de lul geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |