Hij vond haar ook een imbeciel en achterlijk wijf en zei dat het nooit meer goed komt, ik mag het hopenquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Na alle lelijke dingen die Merel over hem gezegd heeft en dat was niet niks, toch weer toenadering zoeken? Nah, dat is zo ongeloofwaardig..
Wederzijds hoor. Hij zei zelfs dat ze hulp moest zoeken. Het is van beide kanten ongeloofwaardig als het weer goed komt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Na alle lelijke dingen die Merel over hem gezegd heeft en dat was niet niks, toch weer toenadering zoeken? Nah, dat is zo ongeloofwaardig..
quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij vond haar ook een imbeciel en achterlijk wijf en zei dat het nooit meer goed komt, ik mag het hopen![]()
Zie die kwijlwijven daar nu zitten, sneu
Ben benieuwd wat Jessie nu denktquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij vond haar ook een imbeciel en achterlijk wijf en zei dat het nooit meer goed komt, ik mag het hopen![]()
Dus dat, en hij was blij van haar af te zijn. En....ze had hulp nodigquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb mijn schriftje.quote:
Schrijf jij echt alles op?quote:
Nou, dat heeft ze zeker nodig als ze nu weer met hem wil zijn. Slaat toch helemaal nergens op en ik hoop dat Jessie er niet intrapt. Vreemde move dit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, en hij was blij van haar af te zijn. En....ze had hulp nodig
Natuurlijk zeiden ze dat allebei in een boze bui, maar ik zou het wel geweldig vindenquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, en hij was blij van haar af te zijn. En....ze had hulp nodig
quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Natuurlijk zeiden ze dat allebei in een boze bui, maar ik zou het wel geweldig vinden
als het niet meer goed komt en nóg leuker als hij écht twerk gaat maken van Shelly
al was het maar voor 1 dag
Het is nog erger,het zit in mijn hoofd.quote:
Adriaanis een hypocriet pur sang...mekkeren over z'n moestuin waR ie geen reet aan doet,mekkeren over alles eigenlijk...tis een geitquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:31 schreef snetje het volgende:
Hypocriet Adriaan die Mariska niet meer wilde helpen met haar wijnkistjes omdat hij niet gelinkt wilde worden met alcohol zit nu dus lekker mee te proeven met de biertjes van Brandon...
die wiet olie van hem...wordt ook getest op dieren....quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:31 schreef snetje het volgende:
Hypocriet Adriaan die Mariska niet meer wilde helpen met haar wijnkistjes omdat hij niet gelinkt wilde worden met alcohol zit nu dus lekker mee te proeven met de biertjes van Brandon...
Nog 3 weken ,en 6 dagen.Dan is hij opgerot.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:33 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Adriaanis een hypocriet pur sang...mekkeren over z'n moestuin waR ie geen reet aan doet,mekkeren over alles eigenlijk...tis een geit
dit jaar is er geen gram geoogst....pas in mei begonnen...en katie heeft wat groen opgegeten....maat tis verontreinigde grond daar....voormalige leger basis....quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:33 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Adriaanis een hypocriet pur sang...mekkeren over z'n moestuin waR ie geen reet aan doet,mekkeren over alles eigenlijk...tis een geit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |