geef ger een harem....en je hebt geen kind aan hem...quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:09 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Ger maar 3 interesses: 1 vet vreten,2 af en toe een neukje doen, 3 hoeveel volgers op insta
Frikandellen zijn nog interessanter voor Gerrie....en knoflooksausquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:13 schreef Maria. het volgende:
[..]
geef ger een harem....en je hebt geen kind aan hem...
dat heeft ze thuis samen met psycholgen geanaliseerd....en daar blijft ze bij...quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:21 schreef puzziepie het volgende:
Maris over stemmen ...die is zwaar tegen Jens ,ik snap alleen niet waarom
Als een kind in een snoepzaakquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:13 schreef Maria. het volgende:
[..]
geef ger een harem....en je hebt geen kind aan hem...
Krijg de indruk dat Maris alleen 1 keukenboer kent...een psycholoog zou haar goed doen. IK vind Jens de leukste die daar is!!quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:15 schreef Maria. het volgende:
[..]
dat heeft ze thuis samen met psycholgen geanaliseerd....en daar blijft ze bij......haar woorden...
jens en mylene....de meest relaxte mensen van utopia...quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:16 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat Maris alleen 1 keukenboer kent...een psycholoog zou haar goed doen. IK vind Jens de leukste die daar is!!
Ja. En vind Jordi ook wel wat. En Andrea ook een van de normaalstequote:Op zondag 4 augustus 2019 20:20 schreef Maria. het volgende:
[..]
jens en mylene....de meest relaxte mensen van utopia...
Mylene wat minder...maar ik, # team Jensquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:20 schreef Maria. het volgende:
[..]
jens en mylene....de meest relaxte mensen van utopia...
Erg hè, en Jessie nog meer als hij er in traptquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:20 schreef Lelie68 het volgende:
Mereltje Mereltje wat zet jij jezelf voor joker
Ja, in tegenstelling tot velen vind ik Andrea ook leuk...Jordi,prima!quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. En vind Jordi ook wel wat. En Andrea ook een van de normaalste
Slim bekeken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:21 schreef Maria. het volgende:
[..]
als ik in utopia was..... zou ik ook willen dj-en....heb je teminste een muziekje...
zeker,quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg hè, en Jessie nog meer als hij er in trapt
Na alle lelijke dingen die Merel over hem gezegd heeft en dat was niet niks, toch weer toenadering zoeken? Nah, dat is zo ongeloofwaardig..quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |