Heel Fok gaat je toch achtervolgen dus hou je gewoon gedeisd, al lukt je dat toch niet. Wordt gewoon weer een nieuwe shitstorm.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja haha wat moet ik nou? Vertellen wil ik wel hoor best wel. Maar ok het moet weer niet zo een drama klaagzang topic worden, maar nu meer over het gevolg en hoe en wat ik moet aanpakken off wat en daarom is het nu een wgr en r&p twijfel aan het worden. Nou laat het er maar een dagje erover te bezinken voor jullie mods en dan kies ik er zelf eentje want wil het toch kwijt en in eerlijke vorming hoe alles nu zo gaat. Waar past het bij?
Dus wat jij zegt en wat ik dacht. Vertel eigenlijk het verhaal en de hele handel in R&P. Ok ongetwijfeld komen daar weer ook juridische dingen in naar te voren wel weerquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
En ik denk dat het meeste qua recht al besproken is in het topic. In het verleden hebben topics met dit onderwerp vaker in WGR gestaan en die hadden de neiging om een beetje in een wellles nietus discussie te eindigen. Dus ik vraag me wel af of er in WGR veel te halen valt zonder dat je echt een specifieke en praktische vraag hebt over wat te doen in je huidige situatie
Nah zo negatief denk ik niet??quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Heel Fok gaat je toch achtervolgen dus hou je gewoon gedeisd, al lukt je dat toch niet. Wordt gewoon weer een nieuwe shitstorm.
Hoeft niet hoor denk?? Waarom? Hangt van moderatie af wel ook. Maar dagje... ik ga toch posten, waar vechten jullie mods maar uitquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Heel Fok gaat je toch achtervolgen dus hou je gewoon gedeisd, al lukt je dat toch niet. Wordt gewoon weer een nieuwe shitstorm.
Ik ga niwt vechten. Het is een vrij land en jij moet je topic onderhouden en begrijpen waar je zelf heen wilt met je topic. Zo simpel maar kennelijk zo complex.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor denk?? Waarom? Hangt van moderatie af wel ook. Maar dagje... ik ga toch posten, waar vechten jullie mods maar uit
Ik heb mijn fout allang al toegegeven he, 1800 posts lang al nl.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:55 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik ga niwt vechten. Het is een vrij land en jij moet je topic onderhouden en begrijpen waar je zelf heen wilt met je topic. Zo simpel maar kennelijk zo complex.
Ah, het is al geregeld.
Okquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb mijn fout allang al toegegeven he, 1800 posts lang al nl.
Ok ho3f de verwijten van hoe en wat eruit gaat komen n iet eens te weten?
Gaat erom wat gaat er nu met mij gebeuren wat krijg ik aan straf of werkstraf of cbr etc..... nou ok ik kon het niet vinden dus als iedereen beetje lief doet dan hierna er wel want vertel ik het wel...
Je topic staat in R&P.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:39 schreef kree het volgende:
Doe maar dicht hoor... kan mij het ook verrotten allemaal. Gaf het een eerlijke poging maar zie het alweer.
Die schuldig zijn gooie de eerste steen he. Ok. Die zien we nog terug, jammer had het hele verhaal wel willen vertellen in nadel of voordeel,\
Maar niet tegen dit weer. Slot en doei thanks
WGR / [Belastingaangifte 2019] Vragen/informatie topicquote:Op zondag 1 maart 2020 08:05 schreef Seven. het volgende:
Ik zie nog geen belastingaangifte topic voor dit jaar.
Thanksquote:Op zondag 1 maart 2020 08:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
WGR / [Belastingaangifte 2019] Vragen/informatie topic
Die zoek je denk ik
Graag gedaanquote:
Welke kant wil jij op dan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zal het even hier doen om het los te halen van de inhoud van het verhaal van kree, maar volgens mij is een forum niet het instrument voor eenrichtingsverkeer. Als iemand updates plaatst, dan komen daar reacties op. Oproepen van een user zelf of van een mod om daar vervolgens niet op te reageren zouden leiden tot een dagboektopic (of het nu in de SC is of in een eigen topic) en daar lijkt me FOK! gewoon geen medium voor.
Dat de user is opgeroepen tot het starten van een blog leek me slimme zet, maar toestaan dat hij hier alsnog zijn sores mag posten en dan de userbase oproepen om er maar niet op te reageren kan in mijn optiek gewoon niet.
Dus welke kant willen we nu op met deze en/of vergelijkbare verhalen?
Een eigen topic wordt soms best gedaan. Om ruis te voorkomen en om het overzichtelijk te houden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zal het even hier doen om het los te halen van de inhoud van het verhaal van kree, maar volgens mij is een forum niet het instrument voor eenrichtingsverkeer. Als iemand updates plaatst, dan komen daar reacties op. Oproepen van een user zelf of van een mod om daar vervolgens niet op te reageren zouden leiden tot een dagboektopic (of het nu in de SC is of in een eigen topic) en daar lijkt me FOK! gewoon geen medium voor.
Dat de user is opgeroepen tot het starten van een blog leek me slimme zet, maar toestaan dat hij hier alsnog zijn sores mag posten en dan de userbase oproepen om er maar niet op te reageren kan in mijn optiek gewoon niet.
Dus welke kant willen we nu op met deze en/of vergelijkbare verhalen?
Nouja mijn idee was al duidelijk, maar reageer ook beetje op Janneke, hoewel ze het dan obvious onwijs niet eens is met mij. Het is nog wel een punt eigenlijk. Maargoed ga er geen drama over maken verder.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:55 schreef Rene het volgende:
Post maar op je blog kree. Is beter.
[..]
Een eigen topic wordt soms best gedaan. Om ruis te voorkomen en om het overzichtelijk te houden.
Het heeft er vooral mee te maken dat je alles tr't wat jou niet aanstaat en wij dan idd volgens jou moeten modereren. Als je iets post kunnen er reacties komen die jou tegenspreken. Dat moet je aankunnen. Kun je dat niet, moet je een blog maken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja mijn idee was al duidelijk, maar reageer ook beetje op Janneke, hoewel ze het dan obvious onwijs niet eens is met mij. Het is nog wel een punt eigenlijk. Maargoed ga er geen drama over maken verder.
En op blog posten is niet beter maar een uitweg natuurlijk voor jullie als mods. Nu snap ik dat nog wel want ok het is wel een drama topic natuurlijk om te modereren. Maar toch vindt dat zoiets moet kunnen wel hoor. Maar dan moet de moderatie wat strikter zijn. (Owh wacht las ik dit niet eens in een ouder topic over hetzelfde?? Dacht het wel) het is blijkbaar nogal gevoelig allemaal.
Ok ik sta morgen bij je huis gewoon je elektra installatie te vervangen hoor alsnog, bij wijze van. Dus tsja je kunt zoiets een beetje relatievere nog wel.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:15 schreef Rene het volgende:
Welles.
Nietes
Ik ik
Jij jij
Dit dat
Zo nutteloos dit. We kappen dit onderwerp thanks.
Ja sorry hoor zoveel waren dat er niet? Maargoed dat doet er ook niet toe. Ook nu worden er dingen weg gehaald weer.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:10 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Het heeft er vooral mee te maken dat je alles tr't wat jou niet aanstaat en wij dan idd volgens jou moeten modereren. Als je iets post kunnen er reacties komen die jou tegenspreken. Dat moet je aankunnen. Kun je dat niet, moet je een blog maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |