abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191704385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:39 schreef kree het volgende:

[..]

Ja haha wat moet ik nou? Vertellen wil ik wel hoor best wel. Maar ok het moet weer niet zo een drama klaagzang topic worden, maar nu meer over het gevolg en hoe en wat ik moet aanpakken off wat en daarom is het nu een wgr en r&p twijfel aan het worden. Nou laat het er maar een dagje erover te bezinken voor jullie mods en dan kies ik er zelf eentje want wil het toch kwijt en in eerlijke vorming hoe alles nu zo gaat. Waar past het bij?
Heel Fok gaat je toch achtervolgen dus hou je gewoon gedeisd, al lukt je dat toch niet. Wordt gewoon weer een nieuwe shitstorm.
pi_191704502
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:12 schreef noodgang het volgende:

[..]

En ik denk dat het meeste qua recht al besproken is in het topic. In het verleden hebben topics met dit onderwerp vaker in WGR gestaan en die hadden de neiging om een beetje in een wellles nietus discussie te eindigen. Dus ik vraag me wel af of er in WGR veel te halen valt zonder dat je echt een specifieke en praktische vraag hebt over wat te doen in je huidige situatie
Dus wat jij zegt en wat ik dacht. Vertel eigenlijk het verhaal en de hele handel in R&P. Ok ongetwijfeld komen daar weer ook juridische dingen in naar te voren wel weer

Mijn idee ik hou het in R&P als het verhaal omdat het me ook best wel aandoet eigenlijk persoonlijk en dat zijn geen wgr dingen.

Maar als er dingen komen maak ik appart topicje over het sub vraagje aan in wgr.

Dat zie ik voor me. Maar werd na FB gewezen naar hier gelijk, vechten jullie dit even onderling uit aub? ;)
Do what you love, love what you do!
pi_191704560
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:42 schreef MCH het volgende:

[..]

Heel Fok gaat je toch achtervolgen dus hou je gewoon gedeisd, al lukt je dat toch niet. Wordt gewoon weer een nieuwe shitstorm.
Nah zo negatief denk ik niet??

Altijd hoor maar daar zijn de mods voor daarom vraag ik het in twee sub fora nu al? Het kan best wel denk ik. Met beetje moderatie
pi_191704619
Willen jullie eerlijke verhalen of allemaal bs en bash? Nou ok hier niet eens zo,m deze is meer voor R&P denk, ik ga dit plaatsen want wil het verhaal vertellen en wmb is het een blog op de frontpage. /care

Verhaal van spijt en zorgen en hopelijk geluk, vanaf nu, Vanaf nu realtime
@DJMO
pi_191705819
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:42 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor denk?? Waarom? Hangt van moderatie af wel ook. Maar dagje... ik ga toch posten, waar vechten jullie mods maar uit :)
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 06:55:27 #231
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191707292
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 00:39 schreef kree het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor denk?? Waarom? Hangt van moderatie af wel ook. Maar dagje... ik ga toch posten, waar vechten jullie mods maar uit :)
Ik ga niwt vechten. Het is een vrij land en jij moet je topic onderhouden en begrijpen waar je zelf heen wilt met je topic. Zo simpel maar kennelijk zo complex.

Ah, het is al geregeld.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_191707318
-doe maar niet-

[ Bericht 92% gewijzigd door Rene op 27-02-2020 07:05:23 ]
pi_191707534
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 06:55 schreef Rene het volgende:

[..]

Ik ga niwt vechten. Het is een vrij land en jij moet je topic onderhouden en begrijpen waar je zelf heen wilt met je topic. Zo simpel maar kennelijk zo complex.

Ah, het is al geregeld.
Ik heb mijn fout allang al toegegeven he, 1800 posts lang al nl.

Ok ho3f de verwijten van hoe en wat eruit gaat komen n iet eens te weten?

Gaat erom wat gaat er nu met mij gebeuren wat krijg ik aan straf of werkstraf of cbr etc..... nou ok ik kon het niet vinden dus als iedereen beetje lief doet dan hierna er wel want vertel ik het wel...
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 07:28:23 #234
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191707598
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 07:22 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb mijn fout allang al toegegeven he, 1800 posts lang al nl.

Ok ho3f de verwijten van hoe en wat eruit gaat komen n iet eens te weten?

Gaat erom wat gaat er nu met mij gebeuren wat krijg ik aan straf of werkstraf of cbr etc..... nou ok ik kon het niet vinden dus als iedereen beetje lief doet dan hierna er wel want vertel ik het wel...
Ok
pi_191707704
Doe maar dicht hoor... kan mij het ook verrotten allemaal. Gaf het een eerlijke poging maar zie het alweer.

Die schuldig zijn gooie de eerste steen he. Ok. Die zien we nog terug, jammer had het hele verhaal wel willen vertellen in nadel of voordeel,\

Maar niet tegen dit weer. Slot en doei thanks
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 07:43:25 #236
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_191707737
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 07:39 schreef kree het volgende:
Doe maar dicht hoor... kan mij het ook verrotten allemaal. Gaf het een eerlijke poging maar zie het alweer.

Die schuldig zijn gooie de eerste steen he. Ok. Die zien we nog terug, jammer had het hele verhaal wel willen vertellen in nadel of voordeel,\

Maar niet tegen dit weer. Slot en doei thanks
Je topic staat in R&P.
Dit is de feedback van WGR
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191707832
-niet doen-

[ Bericht 97% gewijzigd door Rene op 27-02-2020 08:08:26 ]
  zondag 1 maart 2020 @ 08:05:26 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191767232
Ik zie nog geen belastingaangifte topic voor dit jaar.
Resistance is futile.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 maart 2020 @ 08:06:47 #239
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_191767236
quote:
7s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:05 schreef Seven. het volgende:
Ik zie nog geen belastingaangifte topic voor dit jaar.
WGR / [Belastingaangifte 2019] Vragen/informatie topic

Die zoek je denk ik :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 1 maart 2020 @ 08:08:24 #240
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191767244
quote:
Thanks ^O^
Resistance is futile.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 maart 2020 @ 08:09:18 #241
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_191767247
quote:
14s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:08 schreef Seven. het volgende:

Thanks ^O^
Graag gedaan :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 5 maart 2020 @ 07:13:28 #242
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191841099
Ik zal het even hier doen om het los te halen van de inhoud van het verhaal van kree, maar volgens mij is een forum niet het instrument voor eenrichtingsverkeer. Als iemand updates plaatst, dan komen daar reacties op. Oproepen van een user zelf of van een mod om daar vervolgens niet op te reageren zouden leiden tot een dagboektopic (of het nu in de SC is of in een eigen topic) en daar lijkt me FOK! gewoon geen medium voor.

Dat de user is opgeroepen tot het starten van een blog leek me slimme zet, maar toestaan dat hij hier alsnog zijn sores mag posten en dan de userbase oproepen om er maar niet op te reageren kan in mijn optiek gewoon niet.

Dus welke kant willen we nu op met deze en/of vergelijkbare verhalen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_191841239
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zal het even hier doen om het los te halen van de inhoud van het verhaal van kree, maar volgens mij is een forum niet het instrument voor eenrichtingsverkeer. Als iemand updates plaatst, dan komen daar reacties op. Oproepen van een user zelf of van een mod om daar vervolgens niet op te reageren zouden leiden tot een dagboektopic (of het nu in de SC is of in een eigen topic) en daar lijkt me FOK! gewoon geen medium voor.

Dat de user is opgeroepen tot het starten van een blog leek me slimme zet, maar toestaan dat hij hier alsnog zijn sores mag posten en dan de userbase oproepen om er maar niet op te reageren kan in mijn optiek gewoon niet.

Welke kant wil jij op dan?
Het maakt mij niet uit? Ik had het liever hier gehouden in een topic. Ok die eerste in KLB was niet haalbaar maar dat was mijn frustratie ook.

Maar ik durft er echt niet nog een keer een topic over te openen, omdat ik wel de vragen kreeg via dm dan maar blog.

Tja je stelt wel de goede vraag, maar je hielp er niet echt zelf aan mee om een topic open te houden natuurlijk in wgr of r&p en wist dat dit zou komen dus heb die vraag nog eerst gesteld zelfs aan de mods, waar post ik dit., nou beide werkte dus niet.?

Maak zelf maar een topic dan over dit en dan reageer ik daar wel weer op? Dat kan ook nog, maargoed. Zie het alweer voor me,,,,,,,, ik weet het niet, volgens mij heb ik nu het beste gedaan door het hier beetje af te kappen... jammer is dat wel.
pi_191841303
Ben trouwens helemaal voor om alles zo open mogelijk te houden. En ok die in KLB begrijp ik nog, de rest was iets serieuzer bedoelt van mijn kant. En ze gaan niet dicht omdat ik dat wil. Die in KLB wel want was genoeg.

De rest is door anderen gesloten, na zal wel mijn schuld dan zijn weer. Maar was niet op mijn verzoek, dus ben helemaal voor het open houden juist hier op fok.

Maar de geschiedenis leert als je terug zoekt alles over dit is dicht gegaan voortijdig door deze reden. Niks is er anders en omdat ik toch het verhaal eruit wil brengen ooit voor iemand, daarom is dat blog extern nu.
  Moderator donderdag 5 maart 2020 @ 07:55:07 #245
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191841350
Post maar op je blog kree. Is beter.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:13 schreef Janneke141 het volgende:

Een eigen topic wordt soms best gedaan. Om ruis te voorkomen en om het overzichtelijk te houden.
pi_191841373
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:55 schreef Rene het volgende:
Post maar op je blog kree. Is beter.
[..]

Een eigen topic wordt soms best gedaan. Om ruis te voorkomen en om het overzichtelijk te houden.
Nouja mijn idee was al duidelijk, maar reageer ook beetje op Janneke, hoewel ze het dan obvious onwijs niet eens is met mij. Het is nog wel een punt eigenlijk. Maargoed ga er geen drama over maken verder.

En op blog posten is niet beter maar een uitweg natuurlijk voor jullie als mods. Nu snap ik dat nog wel want ok het is wel een drama topic natuurlijk om te modereren. Maar toch vindt dat zoiets moet kunnen wel hoor. Maar dan moet de moderatie wat strikter zijn. (Owh wacht las ik dit niet eens in een ouder topic over hetzelfde?? Dacht het wel) het is blijkbaar nogal gevoelig allemaal.

Ok ik sta morgen bij je huis gewoon je elektra installatie te vervangen hoor alsnog, bij wijze van. Dus tsja je kunt zoiets een beetje relatievere nog wel.

[ Bericht 14% gewijzigd door kree op 05-03-2020 08:03:25 ]
  Moderator donderdag 5 maart 2020 @ 08:10:57 #247
447051 crew  Peejtur
pi_191841467
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:57 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja mijn idee was al duidelijk, maar reageer ook beetje op Janneke, hoewel ze het dan obvious onwijs niet eens is met mij. Het is nog wel een punt eigenlijk. Maargoed ga er geen drama over maken verder.

En op blog posten is niet beter maar een uitweg natuurlijk voor jullie als mods. Nu snap ik dat nog wel want ok het is wel een drama topic natuurlijk om te modereren. Maar toch vindt dat zoiets moet kunnen wel hoor. Maar dan moet de moderatie wat strikter zijn. (Owh wacht las ik dit niet eens in een ouder topic over hetzelfde?? Dacht het wel) het is blijkbaar nogal gevoelig allemaal.

Ok ik sta morgen bij je huis gewoon je elektra installatie te vervangen hoor alsnog, bij wijze van. Dus tsja je kunt zoiets een beetje relatievere nog wel.
Het heeft er vooral mee te maken dat je alles tr't wat jou niet aanstaat en wij dan idd volgens jou moeten modereren. Als je iets post kunnen er reacties komen die jou tegenspreken. Dat moet je aankunnen. Kun je dat niet, moet je een blog maken.
  Vis een optie? donderdag 5 maart 2020 @ 08:13:09 #248
70532 loveli
N
pi_191841486
Exit: sorry, niet in de gaten dat dit feedback was en niet SC.

[ Bericht 37% gewijzigd door Rene op 05-03-2020 08:14:27 ]
crap in = crap out
  Moderator donderdag 5 maart 2020 @ 08:18:22 #249
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_191841541
Een dagboektopic is ook gewoon niet nodig of gewenst in WGR. Dit is ook een onderwerp wat al tot in den treuren uitgediept is en waar alle WGR gerelateerde aspecten al wel benoemd zijn (al dan niet in je eerdere KLB topic, ofwel in de eerdere reeks over dit onderwerp waar je al aan refereerde).

Dat je hier een blog over bijhoudt is natuurlijk prima, maar hou het dan daar!

Laten we het hierbij houden:

quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 08:15 schreef Rene het volgende:
Welles.
Nietes

Ik ik
Jij jij

Dit dat

Zo nutteloos dit. We kappen dit onderwerp thanks.
pi_191841778
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 08:10 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Het heeft er vooral mee te maken dat je alles tr't wat jou niet aanstaat en wij dan idd volgens jou moeten modereren. Als je iets post kunnen er reacties komen die jou tegenspreken. Dat moet je aankunnen. Kun je dat niet, moet je een blog maken.
Ja sorry hoor zoveel waren dat er niet? Maargoed dat doet er ook niet toe. Ook nu worden er dingen weg gehaald weer.

En het simpele is is dat ik alleen maar het verhaal wil vertellen en evt advies wil. Dat is wat ik vraag. Dan is het niet ik die me inhouden want geloof me dat heb ik echt allang al gedaan nl.

Maar het zijn users die gelijk het wijzende vingertje hebben wat een super slechte eigenschap is sowieso al. Maar hij is er wel.

Tja zo is fok, jammer hoor en als ik nou de enige was,??? Blijkbaar niet zoek het terug zelfde onderwerp, toen werd er nog meer ok opgetreden aan moderatie. Maar zelfs die strande allemaal.,. ??

Waarom sowieso, mag een slecht verhaal niet verteld worden dan als ik zelf toegeef dat ik fout was ter leering voor anderen??? Not dus niet hier niet in R&P nee nergens..

Niet des fok!s dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')