Nope, absoluut niet. Maar dan hadden we vandaag en Heerenveen etc wel overleeft. En Europees. Ik hoop enorm maar ik zie het somber inquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch kan je niet verwachten dat we elke wedstrijd 4x moeten scoren omdat we niet kunnen verdedigen...
Bovendien is Jorgensen niet zo'n goalgetter zoals Pellè dat bijvoorbeeld was. Jorgensen maakt er hooguit een stuk of 20. Maar niet iemand die 2 van de 3 kansen benut.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch kan je niet verwachten dat we elke wedstrijd 4x moeten scoren omdat we niet kunnen verdedigen...
Verschil is wel dat:quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bovendien is Jorgensen niet zo'n goalgetter zoals Pellè dat bijvoorbeeld was. Jorgensen maakt er hooguit een stuk of 20. Maar niet iemand die 2 van de 3 kansen benut.
Met onze defensie tegen onze kansenverhouding heb je echt een topspits nodig om daar tegenop te kunnen scoren.
Absoluut, Jorgensen erbij zou al een flinke slok op een borrel schelen. Want een aanspeelpunt, en iemand die de bal kan vasthouden is zo ontzettend belangrijk. Nu komt de bal iedere keer weer veel te snel terug, waardoor je niet aan fatsoenlijk opbouwen toekomt en waardoor het middenveld en verdediging ook onnodig veel onder druk komt te staan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verschil is wel dat:
-Fysiek sterk, kan een bal vasthouden
-Goede kopper/lengte
-Aardig schot
Dat zou voor de ED ruim voldoende moeten zijn, wat het ook is als je een normale verdediging hebt.
Volgens mij was Pelle dat ook niet echt voordat Koeman Jr. hem op een strand zag rondlopenquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bovendien is Jorgensen niet zo'n goalgetter zoals Pellè dat bijvoorbeeld was. Jorgensen maakt er hooguit een stuk of 20. Maar niet iemand die 2 van de 3 kansen benut.
Met onze defensie tegen onze kansenverhouding heb je echt een topspits nodig om daar tegenop te kunnen scoren. Een spits die er in potentie 30+ in zou kunnen leggen in de Eredivisie bedoel ik dan.
Wellicht een verdediger kopen en een huren. Back up van Jorgensen wel echt nodig ja. Vente lekker verhuren of zo.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, Jorgensen erbij zou al een flinke slok op een borrel schelen. Want een aanspeelpunt, en iemand die de bal kan vasthouden is zo ontzettend belangrijk. Nu komt de bal iedere keer weer veel te snel terug, waardoor je niet aan fatsoenlijk opbouwen toekomt en waardoor het middenveld en verdediging ook onnodig veel onder druk komt te staan.
Maar Jorgensen alléén is niet de oplossing bedoelde ik te zeggen. Jorgensen gaat niet in z'n eentje goedmaken wat er in de verdediging doorheen gaat. Dat is dweilen met de kraan open.
Daarom minimaal een spits erbij en een verdediger.
Op die fiets, ja dan heb je gelijk idd. Dat moet wel idd, Mocht Jorgensen morgen fit zijn heb ik wel al een stuk minder zorgen, maar de verdediging moet wel echt wat bij.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, Jorgensen erbij zou al een flinke slok op een borrel schelen. Want een aanspeelpunt, en iemand die de bal kan vasthouden is zo ontzettend belangrijk. Nu komt de bal iedere keer weer veel te snel terug, waardoor je niet aan fatsoenlijk opbouwen toekomt en waardoor het middenveld en verdediging ook onnodig veel onder druk komt te staan.
Maar Jorgensen alléén is niet de oplossing bedoelde ik te zeggen. Jorgensen gaat niet in z'n eentje goedmaken wat er in de verdediging doorheen gaat. Dat is dweilen met de kraan open.
Daarom minimaal een spits erbij en een verdediger.
Dit dus.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:43 schreef fetX het volgende:
Tete, Hoedt, vDrongelen...eentje kan je vast wel huren. Denk dat ‘t ook wel moet, want we kunnen er nooit twee kopen als je ook nog een spits wilt.
Dan moet hij maar creatief omgaan met de mogelijkheden. Of hij gaat even met de collectebus langs bij de "vrienden".quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zal het doorgeven aan Sjaakie, hopelijk krijgt hij het voor elkaar.
Maar passen zulke salarissen nog in ons budget?
kut seizoen krijg je dan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ben alleen bang dat ze bij Feyenoord gaan beredeneren dat het seizoen na aanstaande donderdag toch al voorbij is, dus dat ze dan net zo goed het seizoen met de huidige selectie kunnen afmaken en er geen versterkingen meer nodig zijn.
Dacht dat je zei dat Feyenoord goed was.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat zal dan wel moeten. Laten we hopen dat het lukt!
Mits allemaal fit heb je een redelijk goed team staan hoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat Feyenoord goed was.
Inderdaad, mag hopen dat er zo niet geredeneerd wordt. Al is het maar om de aantrekkelijkheid van de club niet nog verder te laten kelderen.quote:
Inderdaad.quote:
Denk dat Tete en Hoedt geen opties zijn. Een transfer van Tete voor iets van zes/zeven miljoen had wel gekund denk ik, maar goed, geld.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:43 schreef fetX het volgende:
Tete, Hoedt, vDrongelen...eentje kan je vast wel huren. Denk dat ‘t ook wel moet, want we kunnen er nooit twee kopen als je ook nog een spits wilt.
Fer speelde ook vrij slecht lol, zo'n passmap zegt niet alles.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:52 schreef Slobeend het volgende:
We hadden moeten winnen. Bedankt Vermeer...
[ afbeelding ]
De passmap ziet er redelijk oke uit, zeker als je het vergelijkt met hoe het vorig jaar meestal was, minder een U-vorm. Goede rol voor Fer en Burger @:maxi-mus
[ afbeelding ]
Verloor ook aardig wat duels had ik het ideequote:Op zondag 4 augustus 2019 22:53 schreef Caland het volgende:
Ferrader mocht wel iets afgetrainder zijn had ik het idee
Reservespits van 15m is ook gewoon kapitaalvernietiging. Jorgy kan je dan afschrijven.quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vermeulen die net bij de NOS zegt dat Feyenoord van de 60 miljoen die ze kunnen investeren bij komst Amerikaanse investeerders drie spelers van 15 miljoen gaat halen. Die heeft er echt geen reet van begrepen.
Een reservespits, een linker centrale verdediger en een rechtsback, alsof Feyenoord daar 45 miljoen voor gaat betalen.
Hij past het aankoopbedrag van Ajax toe op Feyenoord, maar dat slaat nergens op.
Beetje negatieve stemmingmakerij. Van Hooijdonk keek hem ook heel vragend aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |