abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 augustus 2019 @ 23:05:22 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188290859
Hardop gelachen om de witte Chinees
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188290947
Haal Novakovich bij Reading op, huur een rechtsback en trek een linker centrale verdediger aan. Gevolg: evenwichtige selectie.
pi_188290955
Is het niet al te laat voor novakovich? Die had je echt al eerder moeten halen, die vent zit daar pas een paar weken :D
  zondag 4 augustus 2019 @ 23:13:47 #229
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188290968
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 22:52 schreef Slobeend het volgende:
We hadden moeten winnen. Bedankt Vermeer...
[ afbeelding ]
De passmap ziet er redelijk oke uit, zeker als je het vergelijkt met hoe het vorig jaar meestal was, minder een U-vorm. Goede rol voor Fer en Burger @:maxi-mus
[ afbeelding ]
Burger doet het tot nu toe gewoon best prima. Voornamelijk vorige week en vandaag was hij ook zeker niet slecht. Wel wat slordig. Dat een handvol aantal Ajacieden beweren dat hij er geen reet van kan zegt mij niet zoveel.

Natuurlijk moet hij nog groeien (met name wat slimmigheden in zijn spel krijgen), maar moet eerlijk zeggen dat ik mijn eerdere woorden dat ik geen vertrouwen in hem heb wel wat terugneem. Blijft afwachten, maar heeft wel potentie.
pi_188290989
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Is het niet al te laat voor novakovich? Die had je echt al eerder moeten halen, die vent zit daar pas een paar weken :D
Hoe bedoel je? Werd verhuurd aan Fortuna, is eigendom van Reading.
pi_188290998
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:13 schreef fetX het volgende:

[..]

Burger doet het tot nu toe gewoon best prima. Voornamelijk vorige week en vandaag was hij ook zeker niet slecht. Wel wat slordig. Dat een handvol aantal Ajacieden beweren dat hij er geen reet van kan zegt mij niet zoveel.

Natuurlijk moet hij nog groeien (met name wat slimmigheden in zijn spel krijgen), maar moet eerlijk zeggen dat ik mijn eerdere woorden dat ik geen vertrouwen in hem heb wel wat terugneem. Blijft afwachten, maar heeft wel potentie.
Mwa, je bent/was niet de enige hoor. Lijkt op het eerste gezicht gewoon een slungel, een beetje een Immers, maar gaat het misschien stukken beter doen dan verwacht. Aan het begin had ik ook niet zo'n hoge pet van hem op.
pi_188291026
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Werd verhuurd aan Fortuna, is eigendom van Reading.
:o :o
Dacht dat hij van Fortuna was joh
  Moderator zondag 4 augustus 2019 @ 23:27:47 #233
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188291210
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:13 schreef fetX het volgende:

[..]

Eens.
  zondag 4 augustus 2019 @ 23:34:11 #234
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_188291327
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2019 22:53 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Fer speelde ook vrij slecht lol, zo'n passmap zegt niet alles.
Klopt, maar aan de passmap zie je op zijn minst dat hij op een positieve wijze betrokken is bij het veldspel. Ik vond hem echter ook matig spelen, hij speelde slordig en in de duels viel hij tegen.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 4 augustus 2019 @ 23:48:17 #235
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188291553
quote:
We hadden moeten winnen.
Hahahahhahahahahahhahahahahahgahahahahahahhahahahahaah
  maandag 5 augustus 2019 @ 00:05:35 #236
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188291811
quote:
We hadden moeten winnen. Bedankt Vermeer...
[ afbeelding ]
De passmap ziet er redelijk oke uit, zeker als je het vergelijkt met hoe het vorig jaar meestal was, minder een U-vorm. Goede rol voor Fer en Burger @:maxi-mus
[ afbeelding ]
Die positionering bij de eerste goal ;(

Wat betekent dat "most centrality" trouwens? Vaakst aangespeeld? Want St. Juste krijgt inderdaad vaak de bal, maar doet er zelden iets bijzonders mee.
  maandag 5 augustus 2019 @ 00:24:21 #237
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_188292042
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 00:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die positionering bij de eerste goal ;(

Wat betekent dat "most centrality" trouwens? Vaakst aangespeeld? Want St. Juste krijgt inderdaad vaak de bal, maar doet er zelden iets bijzonders mee.
Meeste ballen richting de as van het veld. Speelt veel ballen veilig naar midden terug. Van die slappe passjes over 3 meter.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_188293019
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:05 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen om de witte Chinees
Omdat je denkt dat wat hij lult onzin is?

Best kans dat hij via Jan de Jong aan zijn informatie is gekomen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 5 augustus 2019 @ 07:46:08 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188293106
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 07:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Omdat je denkt dat wat hij lult onzin is?

Best kans dat hij via Jan de Jong aan zijn informatie is gekomen.
Hooguit qua bedrag. Zijn rekensommetje was vrij absurd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 augustus 2019 @ 07:49:37 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188293135
quote:
Steven Berghuis heeft gisteren zijn contract bij Feyenoord met één jaar verlengd. De aanvaller ligt nu vast tot de zomer van 2022. De kas dat hij nog drie seizoenen in De Kuip actief is is klein. In het nieuwe contract zit een clausule waarbij Feyenoord niet de hoofdprijs meer vraagt als er in de toekomst een grote buitenlandse club op de stoep staat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188293149
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 07:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Afhankelijk van de exacte afspraken een dure contractverlenging dan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188293178
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 07:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Hooguit qua bedrag. Zijn rekensommetje was vrij absurd.
Ik heb het niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.

Ik snap alleen niet de logica dat Feyenoord eerst de VvF zou moeten terugbetalen en waarom dat niet afgehandeld kan worden in één transactie met die investeerders, wat ik iedere keer hoor.

Als er verder daadwerkelijk slechts eenmalig 60 miljoen zou overblijven om te investeren is dat natuurlijk veel te weinig om daarvoor je halve club in handen te leggen van investeerders en zoveel autonomie uit handen te geven.

Als het waar is zegt het veel over Sjaak Troost en de huidige RvC.
  maandag 5 augustus 2019 @ 07:56:44 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188293192
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 07:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.

Ik snap alleen niet de logica dat Feyenoord eerst de VvF zou moeten terugbetalen en waarom dat niet afgehandeld kan worden in één transactie met die investeerders, wat ik iedere keer hoor.

Als er verder daadwerkelijk slechts eenmalig 60 miljoen zou overblijven om te investeren is dat natuurlijk veel te weinig om daarvoor je halve club in handen te leggen van investeerders en zoveel autonomie uit handen te geven.

Als het waar is zegt het veel over Sjaak Troost en de huidige RvC.
De situatie is nu exact hetzelfde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188293208
Ik heb bij hoge uitzondering naar Feyenoord gekeken gisteren—normaal kijk ik Ajax en heel soms PSV—en ik vond het best aardig wat ze lieten zien. Dat het geen 2-0 stond bij rust was omdat Kökcu en Vente enorme kansen misten (en dan weet ik niet meer of die kopbal van Berghuis ook in de eerste helft gebeurde), en omdat Vermeer als een oud wijf stond te keepen, terwijl Coremans keepte alsof z'n leven ervan afhing. Wat me bij de vraag brengt: hoe kan het dat Sparta met een Coremans een keeper heeft die twee klassen beter is dan Vermeer? En verder, hoe kan het dat er in de hele jeugd bij Feyenoord geen spits rondspeelt die meer kan brengen dan Dylan Vente??

Ik zie Heerenveen en AZ als belangrijkste kandidaten voor de derde plek dit seizoen, maar ook Feyenoord acht ik hiertoe zeker in staat, zeker nu Berghuis heeft bijgetekend en met Fer en Narsingh goede zaken heeft gedaan.
pi_188293214
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 07:58 schreef AmaninFull het volgende:
Ik heb bij hoge uitzondering naar Feyenoord gekeken gisteren—normaal kijk ik Ajax en heel soms PSV—en ik vond het best aardig wat ze lieten zien. Dat het geen 2-0 stond bij rust was omdat Kökcu en Vente enorme kansen misten (en dan weet ik niet meer of die kopbal van Berghuis ook in de eerste helft gebeurde), en omdat Vermeer als een oud wijf stond te keepen, terwijl Coremans keepte alsof z'n leven ervan afhing. Wat me bij de vraag brengt: hoe kan het dat Sparta met een Coremans een keeper heeft die twee klassen beter is dan Vermeer? En verder, hoe kan het dat er in de hele jeugd bij Feyenoord geen spits rondspeelt die meer kan brengen dan Dylan Vente??

Ik zie Heerenveen en AZ als belangrijkste kandidaten voor de derde plek dit seizoen, maar ook Feyenoord acht ik hiertoe zeker in staat, zeker nu Berghuis heeft bijgetekend en met Fer en Narsingh goede zaken heeft gedaan.
pi_188293217
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 07:56 schreef Caland het volgende:

[..]

De situatie is nu exact hetzelfde.
Mwah, Amerikaanse investeerders willen over het algemeen wel winst zien uit hun investeringen en zullen dus flink willen incasseren. Uiteindelijk zijn zij niet zo geinteresseerd in het belang van Feyenoord als zij maar zoveel mogelijk rendement zien.

Dat is denk ik wel een nuanceverschil met de VvF die daar volgens mij minder hard en zakelijk in staan. Al hebben zij volgens mij ook een ongezond grote vinger in de pap momenteel.
  maandag 5 augustus 2019 @ 08:02:54 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188293236
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 08:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mwah, Amerikaanse investeerders willen over het algemeen wel winst zien uit hun investeringen en zullen dus flink willen incasseren. Uiteindelijk zijn zij niet zo geinteresseerd in het belang van Feyenoord als zij maar zoveel mogelijk rendement zien.

Dat is denk ik wel een nuanceverschil met de VvF die daar volgens mij minder hard en zakelijk in staan. Al hebben zij volgens mij ook een ongezond grote vinger in de pap momenteel.
Hoezo momenteel? Dat hebben ze al tijden, en beleidsmatig heeft ons dat ook niet heel veel verder gebracht.

Dan liever de wat hardere lijn, wellicht dat er op dat vlak dan eens wat verandert.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 augustus 2019 @ 08:05:43 #248
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_188293256
Dank je wel Vermeer
pi_188293269
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 08:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoezo momenteel? Dat hebben ze al tijden, en beleidsmatig heeft ons dat ook niet heel veel verder gebracht.

Dan liever de wat hardere lijn, wellicht dat er op dat vlak dan eens wat verandert.
Ik vond hun invloed voorgaande jaren wat minder zichtbaar dan de laatste jaren, waarin ze duidelijk een aantal malen Martin van Geel hebben overruled, althans dat het naar buiten is gekomen.

Nu ook met de "machtsgreep" van de RvC, kan me niet aan de indruk onttrekken dat de VvF hierin ook een rol hebben gespeeld.

Ik vind hun beleidsmatige invloed in ieder geval duidelijker dan voorheen. Maar dat ik het toen niet zag / doorhad, wil niet zeggen dat het er toen niet was inderdaad.
  Moderator maandag 5 augustus 2019 @ 08:25:47 #250
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188293359
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 21:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Nope, absoluut niet. Maar dan hadden we vandaag en Heerenveen etc wel overleeft. En Europees. Ik hoop enorm maar ik zie het somber in
@GGMM en ik denken hier anders over.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')