Maar met een hogere pace had ik het gevecht wel aangedurfd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:49 schreef franklop het volgende:
[..]
dan had Hamilton er al voor gezeten.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef Justevo het volgende:
[..]
In een snellere auto, met nieuwe en zachtere banden. Na 67 ronden. Meh, not impressed.
Kon ie er zelf nog voor vechten, nu kansloos. Beetje Ferrari tactiek.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:49 schreef franklop het volgende:
[..]
dan had Hamilton er al voor gezeten.
Frustrerend dat de altijd vervelende Hamilton al jaren in de beste auto rijdt en zo maar weer eens wint.quote:
Nou, daarom ging hij er ook direct voorbij. Reed een goede race, maar de strategie brengt hem de overwinning.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:49 schreef Dimachaerus het volgende:
hamilton laat ff zien wie er de baas is
Zap meteen naar RTL, ook reclame. Maar daar is dat normaal, iedere 10 min reclamequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon het verkeerde knopje ingedrukt
Als Bottas bij de start op plek 2 was gebleven had Max denk ik wel gewonnenquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max verliest hier omdat Ferrari zo slecht was.
Ik zag hem op gelijkwaardige banden niet voorbij komen hoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:51 schreef Vriezzer het volgende:
Jammer maar helaas. De Mercedes (met Hamilton) was gewoon een klap sneller vandaag.
Dar hebben ze toch juist om de 10 minuten even een stukje race?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zap meteen naar RTL, ook reclame. Maar daar is dat normaal, iedere 10 min reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |