Maar met een hogere pace had ik het gevecht wel aangedurfd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:49 schreef franklop het volgende:
[..]
dan had Hamilton er al voor gezeten.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef Justevo het volgende:
[..]
In een snellere auto, met nieuwe en zachtere banden. Na 67 ronden. Meh, not impressed.
Kon ie er zelf nog voor vechten, nu kansloos. Beetje Ferrari tactiek.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:49 schreef franklop het volgende:
[..]
dan had Hamilton er al voor gezeten.
Frustrerend dat de altijd vervelende Hamilton al jaren in de beste auto rijdt en zo maar weer eens wint.quote:
Nou, daarom ging hij er ook direct voorbij. Reed een goede race, maar de strategie brengt hem de overwinning.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:49 schreef Dimachaerus het volgende:
hamilton laat ff zien wie er de baas is
Zap meteen naar RTL, ook reclame. Maar daar is dat normaal, iedere 10 min reclamequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon het verkeerde knopje ingedrukt
Als Bottas bij de start op plek 2 was gebleven had Max denk ik wel gewonnenquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max verliest hier omdat Ferrari zo slecht was.
Ik zag hem op gelijkwaardige banden niet voorbij komen hoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:51 schreef Vriezzer het volgende:
Jammer maar helaas. De Mercedes (met Hamilton) was gewoon een klap sneller vandaag.
Dar hebben ze toch juist om de 10 minuten even een stukje race?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zap meteen naar RTL, ook reclame. Maar daar is dat normaal, iedere 10 min reclame
de baan leent zich daar ook niet voorquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:52 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik zag hem op gelijkwaardige banden niet voorbij komen hoor
Op een strategische call gewonnen, wat natuurlijk net zo knap is. Maar de auto was gelijkwaardig vandaag.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:52 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik zag hem op gelijkwaardige banden niet voorbij komen hoor
Hij riep over radio nog dat ie moeite had bij te blijven.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de baan leent zich daar ook niet voor
Ik denk dat jij er maar beter mee kan stoppen... er reageert niemand en zelfs ik lees gewoon over je reacties heen. Sorry, maar je hebt 't gewoon niet.quote:
Ja, maar toen had hij de mazzel dat Massa en Raikkonen in de beste auto zaten. Dat scheelt toch weer 3 tienden op coureurs als Alonso en Vettel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is pas vier keer kampioen in de beste auto.
In 2008 reed hij tenslotte in een mindere wagen.
Wait whut?quote:
Eensquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:54 schreef Noppie2000 het volgende:
Leuke race, goede strategie van Mercedes, jammer voor Red Bull en Max.
Dikke prima.
Volwassen reactie van max, nu nog een volwassen team.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef TjjWester het volgende:
Max zou pas moeten pitten na de ferrari's. Ben benieuwd of rb het niet gaat verkloten met de strategie.
Ok. Leuk. En nu in dezelfde auto.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de baan leent zich daar ook niet voor
als je denkt dat dat de verdienste is van max heb je echt een plaat voor je kop
ja omdat de auto dus niet het snelste wasquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hij riep over radio nog dat ie moeite had bij te blijven.
In racetrim was de Benz vandaag helaas sneller dan de Bull. Zo eerlijk moeten we wel zijnquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:54 schreef PzKpfw het volgende:
Ach Hamilton dank vooral die geweldige auto van Mercedes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |