Dat is alleen een probleem als je achter ze komt en ze moet inhalenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
De Ferrari zit op 16,5 seconde, dat is net te weinig voor een stop
Dat is niet relevant.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er was geen grindbak, dus Albon liep weinig risico. Hij kon wel wat meer ruimte overlaten voor zijn collega, maar goed. Microseconden werk.
Forcing of the track. Racen doe je op de baan m.i.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat deed ie volgens jou dan verkeerd?
Toppertje die Olav.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef LTVDK het volgende:
'Magnussen is wel de traagste van de top 11, want hij ligt 12e'![]()
![]()
Dit...quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Zorro het volgende:
Weer een dummy pitstop, wanneer wordt dat tyfus kut Mercedes daar nou eens voor bestraft?
racisme!quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zwarte vlag voor Hamilton dan maar.
Mercedes mocht er vorig jaar nog een doen met de bandenwarmers er nog om.quote:
Ach, vind ik wel mooi. Beetje fucken enzoquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Zorro het volgende:
Weer een dummy pitstop, wanneer wordt dat tyfus kut Mercedes daar nou eens voor bestraft?
Hij heeft het nu ook al drie keer geroepen dat ie amper grip meer heeft.quote:
Hamilton tactiekquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft het nu ook al drie keer geroepen dat ie amper grip meer heeft.
Max heeft zich een ongeluk getrapt tot nu toe dus dat is nu ook niet zo heel gek.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:46 schreef Gezicht het volgende:
Lewis beter bandjes gespaard dan Verstappen
Ze zouden het Milgram experiment moeten doen op Olav iedere keer als hij iets doms zegt dan kun je op een knop drukken en krijgt hij een schok.quote:
Jij hebt gewoon niet genoeg commitment.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:48 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ze zouden het Milgram experiment moeten doen op Olav iedere keer als hij iets doms zegt dan kun je op een knop drukken en krijgt hij een schok.
Dat overcut en undercut gezeik weer.
Ja het heeft wel iets ja. De rijders hebben er zelf geen last van dus ach.quote:
Echt hequote:Op zondag 4 augustus 2019 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas is Dani Ric nog steeds niet voorbij
Die is de kaas van de muur aan het schrapen denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Billenknijpen.
Hoe is het met je snacks Greys.
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef L_auteur het volgende:
Kan Max tot het einde met deze banden?
Er voorbij is wel lastig zonder blauwe vlagquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef Marcoss het volgende:
Lewis zo lang mogelijk door en hopen op verse banden aan het eind om zo voorbij Max te gaan. Enige kans op de zege die ze nog hebben
Het heeft totaal geen zin zoiets zeggen als je niet precies weet wat alle teams doenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon niet genoeg commitment.
Omdat ze het pakje niet open kreeg of omdat ze het er actief tegenaan smeet?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die is de kaas van de muur aan het schrapen denk ik
Zeer zeker jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef L_auteur het volgende:
Tis Vettel niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Lewis onder druk en dan gaat die foutjes maken.
Linker achterwiel ging niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Gasly is Norris voorbij. Wat ging er fout bij McLaren?
Hij zal nog wel een puntje pakken denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:54 schreef Gezicht het volgende:
Bottas lijkt wel redelijk vast te zitten.
Volgens Mercedes moest hij nog wel 6e kunnen worden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij zal nog wel een puntje pakken denk ik.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
46 sec sneller dan vorige week.
De notenkaas is gesneuveld.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Billenknijpen.
Hoe is het met je snacks Greys.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Erbij is 1, erover is 2.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
zoveel druk zijn ze niet gewend bij Mercedes
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
De notenkaas is gesneuveld.
De rest is lekker.
xdquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Maar toen kreeg ie een grote beurt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Eerste paar rondes altijd op nieuwe bandenquote:
Dan ben ik sneller.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:57 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maar toen kreeg ie een grote beurt.
Valt mee. Verstappen zal wel aan het sparen zijn.quote:
Die is gefrustreerd gelijk zijn banden aan het verkloten.quote:
Max zit in verkeer.quote:
Meteen vol de druk erop en banden opbranden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Justevo het volgende:
Hoe kan hij 5 seconden in 2 rondjes goed maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zoals altijdquote:
Dit dusquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Party mode zal ook wel vol openstaan bij merc.
Denk ook wel dat dat het is, 2 sec sneller in 1 keerquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Party mode zal ook wel vol openstaan bij merc.
Hamilton ook niet. Die is bandjes aan het vreten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:02 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik kan met niet voorstellen dat max dit 25 ronden volhoudt
Lewis ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:02 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik kan met niet voorstellen dat max dit 25 ronden volhoudt
Z'n banden zijn ook een paar rondes ouder dan HAM dus zal wel moeten denk ik?quote:
Banden opgerookt om het gat te dichten inderdaad.quote:
Hoop het, remmen kapot, banden op en brandstof weg./quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is Hamilton aan het doen dan, die banden gaan zo toch aan gort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |