Maar 1 sixpack hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:20 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Ik ben al door mijn halve sixpack heen en we moeten nog beginnen
Is het net zo erg ESF win met Duncan?quote:
je hebt een dikke pens ipv een sixpackquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:20 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Ik ben al door mijn halve sixpack heen en we moeten nog beginnen
Wat is ESF en wat is Duncan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Is het net zo erg ESF win met Duncan?
Hij moet ‘m niet in z’n achteruit zetten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef Gezicht het volgende:
Ik zie Max ook wel wat verliezen bij de start. Als je start vanaf pole kun je er dan ook alleen maar op achteruit gaan.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:32 schreef JDude het volgende:
[..]
En tot die tijd doen alsof je bundel op is.
Alleen wat Greys en ik snappenquote:
De R van Race tochquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij moet ‘m niet in z’n achteruit zetten.
Dat sowieso. Ik heb een beertender die naar Heineken smaaktquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt een dikke pens ipv een sixpack![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij moet ‘m niet in z’n achteruit zetten.
30 cent inzetten kan nog best lucratief zijn danquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
900x je inzet terug als je durft te gokken dat beide Williams in de top tien eindigen, maar wil je meer dan 31 cent inzetten dan moet Unibet daar apart goedkeuring voor geven
Koelproblemen Mercedes dusquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:36 schreef THEFXR het volgende:
het is bloedheet 40+ graden op de hoerenring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |