Toch wel met nootjes erbij?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja!!! Lijkt er echt op. Dat of ik ben al bezopen van mn eerste pilsje
Eet een koe gras?quote:
Ik ben al door mijn halve sixpack heen en we moeten nog beginnenquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:20 schreef wdn het volgende:
Ik heb al een zak met tortilla chips op en we moeten nog beginnen
nog een zak pakkenquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:20 schreef wdn het volgende:
Ik nog niet. Uurtje geleden 4 verse pisoletjes met kaas opquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:20 schreef wdn het volgende:
En die heeft er verstand vanquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:20 schreef Greys het volgende:
Rosberg die Max de beste rijder van dit hele veld vindt.
Party size zoute chips ligt klaar.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind Rosberg wel een beetje een vervelende patser.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:20 schreef Greys het volgende:
Maar hij heeft wel Hamilton gekloptquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vind Rosberg wel een beetje een vervelende patser.
zijn vrouw kan wel een duw krijgenquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
Stuitende sensatiezoeker. Echt een Britney.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 04-08-2019 om 14:19:30According to the FIA polesitter @Max33Verstappen has changed his "auxiliary radiator wiggins" under parc ferme... reageer retweet
Een duw in haar nek om dat rot gezicht tussen het matras en de muur te rossen, terwijl ze op haar knietjes zit, alvorens finaal doormidden getrokken te worden zal je bedoelenquote:
Wat voor dingquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:24 schreef Jester65 het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 04-08-2019 om 14:19:30According to the FIA polesitter @:Max33Verstappen has changed his "auxiliary radiator wiggins" under parc ferme... reageer retweet
Auxiliwattes?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:24 schreef Jester65 het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 04-08-2019 om 14:19:30According to the FIA polesitter @:Max33Verstappen has changed his "auxiliary radiator wiggins" under parc ferme... reageer retweet
Alcoholische alcoholist!!quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Stelletje alcoholisten..
* nogeenoudebekende trekt een gladje open..
Radiator pijp/slang zegt mijn google Fuu. Was trouwens gewoon met toestemming van de FIAquote:
Sow koekoek!quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:27 schreef Zorro het volgende:
Wat een treurige familie. Schumacher wint en zijn vader komt niet eens kijken.
Ric mag graag trollenquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:27 schreef vosss het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)olesitter-te-worden/
Ware aard komt boven. Maar goed voorlopig krijgt hij nog genoeg karma.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:27 schreef vosss het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)olesitter-te-worden/
ALL-IN MAXtwitter:weddenopsport twitterde op zondag 04-08-2019 om 14:23:11MAX #Verstappen staat voor het eerst op pole en hij is inmiddels de 1.90 favoriet om de race te pakken! Hamilton 3.0 en Bottas 5.0. WIe kies jij? #F1Hongarije #F1Hungary #ZiggoSportF1 #ziggoF1 #Ziggosport reageer retweet
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:29 schreef Droopie het volgende:
"Kan mij niet voorstellen dat iemand de kwalificatie niet gezien heeft" ehh de persoon naast je op de bank
AH kratten Brand stapelkorting genotquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:20 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Ik ben al door mijn halve sixpack heen en we moeten nog beginnen
En we weten allemaal dat dat een bitch isquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ware aard komt boven. Maar goed voorlopig krijgt hij nog genoeg karma.
Pierre natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:29 schreef RipCity het volgende:
ALL-IN MAXtwitter:weddenopsport twitterde op zondag 04-08-2019 om 14:23:11MAX #Verstappen staat voor het eerst op pole en hij is inmiddels de 1.90 favoriet om de race te pakken! Hamilton 3.0 en Bottas 5.0. WIe kies jij? #F1Hongarije #F1Hungary #ZiggoSportF1 #ziggoF1 #Ziggosport reageer retweet
met zijn hakenneusquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat dat een bitch is
Maar 1 sixpack hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:20 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Is het net zo erg ESF win met Duncan?quote:
je hebt een dikke pens ipv een sixpackquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:20 schreef Lola69 het volgende:
[..]
En tot die tijd doen alsof je bundel op is.quote:
Wat is ESF en wat is Duncan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Is het net zo erg ESF win met Duncan?
Hij moet ‘m niet in z’n achteruit zetten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef Gezicht het volgende:
Ik zie Max ook wel wat verliezen bij de start. Als je start vanaf pole kun je er dan ook alleen maar op achteruit gaan.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:32 schreef JDude het volgende:
[..]
En tot die tijd doen alsof je bundel op is.
Alleen wat Greys en ik snappenquote:
De R van Race tochquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij moet ‘m niet in z’n achteruit zetten.
Dat sowieso. Ik heb een beertender die naar Heineken smaaktquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt een dikke pens ipv een sixpack![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij moet ‘m niet in z’n achteruit zetten.
30 cent inzetten kan nog best lucratief zijn danquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
900x je inzet terug als je durft te gokken dat beide Williams in de top tien eindigen, maar wil je meer dan 31 cent inzetten dan moet Unibet daar apart goedkeuring voor geven
Koelproblemen Mercedes dusquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:36 schreef THEFXR het volgende:
het is bloedheet 40+ graden op de hoerenring
De hoeren zitten in Boedapest.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:36 schreef THEFXR het volgende:
het is bloedheet 40+ graden op de hoerenring
Heb ik dus ook gedaanquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:36 schreef Lola69 het volgende:
[..]
30 cent inzetten kan nog best lucratief zijn danToch 270 euro
Moet je eens betfair proberen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
900x je inzet terug als je durft te gokken dat beide Williams in de top tien eindigen, maar wil je meer dan 31 cent inzetten dan moet Unibet daar apart goedkeuring voor geven
gaafquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:41 schreef Tijn het volgende:
Gisteren in de kwalificatie zag je Hamilton tijdens Q2 over het rechte stuk rijden, maar vanwege de schaduw van de helikopter is het net alsof-ie vliegt
[ afbeelding ]
Prima gast idd.quote:
Ergerquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Is het net zo erg ESF win met Duncan?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:41 schreef Tijn het volgende:
Gisteren in de kwalificatie zag je Hamilton tijdens Q2 over het rechte stuk rijden, maar vanwege de schaduw van de helikopter is het net alsof-ie vliegt
[ afbeelding ]
De stream is de algemene FOM stream, audio kan je op stokbrood zetten als je wilt ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:41 schreef Smoofie het volgende:
Even een vraag. Als ik F1tv neem. Heb ik dan fr sky sports stream of zie ik door geofencing als nog de ziggo stream?
Gelukkig maar, want F1 is belangrijker dan die ene avond per jaar dat er niets op tv isquote:
Nee maar ik ging vast wat antistressvreet klaarzetten en ik kreeg de verpakking van een zacht kaasje niet open en toen smeet ik hem tegen de muur. Er komen kanten van me naar boven die ik nog niet kende.quote:
Je krijgt de F1 stream van de FOM, je kan kiezen uit verschillende talen commentaar (Engels, Nederlands, Spaans etc). Geen content van Sky en/of ziggo, dus geen pre-show of nabeschouwing.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:41 schreef Smoofie het volgende:
Even een vraag. Als ik F1tv neem. Heb ik dan fr sky sports stream of zie ik door geofencing als nog de ziggo stream?
Hey! Niet zo gemeen tegen @Greys hequote:Op zondag 4 augustus 2019 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want F1 is belangrijker dan die ene avond per jaar dat er niets op tv is
DRIEquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want F1 is belangrijker dan die ene avond per jaar dat er niets op tv is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dank.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:44 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Je krijgt de F1 stream van de FOM, je kan kiezen uit verschillende talen commentaar (Engels, Nederlands, Spaans etc). Geen content van Sky en/of ziggo, dus geen pre-show of nabeschouwing.
Het is wel de live feat van Sky, dus wel uitgebreid commentaar vanuit de pits enzo (zoals Plooij doet voor ziggo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |