Je kan nooit te vaak komen. Wel te snel.quote:
Tering gaat hardquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aantal posts 1-1-2018 t/m 04-08-2018
4744636
Aantal posts 1-1-2019 t/m 04-08-2019
4145375
Kan ik ergens zien hoeveel posts er waren in dezelfde periode maar dan 2010 ofzo?quote:
Jazekerquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ik ergens zien hoeveel posts er waren in dezelfde periode maar dan 2010 ofzo?
Nee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef dud0r het volgende:
Ga je de miljoen posts Nog halen dit jaar haags
Lekker tellenquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
2000 per dag....je moet er maar zin in hebben..
Ja af en toe wel...maar meestal ja fuck it BIER EN TIETEN !!! MOTOR VAKANTIES !!!!quote:
Ow hmm, ik ben meer van het werken en sporten, maar ieder wat wils.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja af en toe wel...maar meestal ja fuck it BIER EN TIETEN !!! MOTOR VAKANTIES !!!!
Ja hier ook sporten sinds kort...en werk gaat altijd door natuurlijk zonder werk geen leuke dingen..quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ow hmm, ik ben meer van het werken en sporten, maar ieder wat wils.
Welke sport?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja hier ook sporten sinds kort...en werk gaat altijd door natuurlijk zonder werk geen leuke dingen..
Oh, doe ik ook hoor. Je moet het leuk voor jezelf maken, dan is het niet saaiquote:
Ook, om de dag, kracht cardio kracht etcquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh, doe ik ook hoor. Je moet het leuk voor jezelf maken, dan is het niet saai
Tenzij je cardio doet
Aha. Ja cardio vind ik niks, kracht is wel echt leuk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook, om de dag, kracht cardio kracht etc
Jazeker, vetpercentage omlaag krijgen = afvallen, algemeen gezonder eten niet na het werk nog ff paar halve liters en vlees in de pan..quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Aha. Ja cardio vind ik niks, kracht is wel echt leuk.
Nog specifiek doel?
Lekker man! Aan het begin gaat het idd vrij vlot, had ik ook met spiergroei, nu zit ik ook op een traag punt. Maar voeding is echt 80% he, bier en frituur vermijden is al een grote stap. Maar dus eerst afvallen en dan spiergroei? Lift je al een beetje of doe je echt puur conditioneel?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jazeker, vetpercentage omlaag krijgen = afvallen, algemeen gezonder eten niet na het werk nog ff paar halve liters en vlees in de pan..
Beetje spiergroei erbij zou ook leuk zijn..
Afvallen gaat nu wel minder snel merk ik, binnenkort maar weer eens vetpersentage laten meten laatste keer was 27.4% 17/04
Bier al sws 80% minder, bankdrukken zit ik nu op 105kg..seated benchpress?? 130kgquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lekker man! Aan het begin gaat het idd vrij vlot, had ik ook met spiergroei, nu zit ik ook op een traag punt. Maar voeding is echt 80% he, bier en frituur vermijden is al een grote stap. Maar dus eerst afvallen en dan spiergroei? Lift je al een beetje of doe je echt puur conditioneel?
105 bankdrukken is wel aardig watquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bier al sws 80% minder, bankdrukken zit ik nu op 105kg..seated benchpress?? 130kg
Probleem is wel afvallen is leuk maar wil je ook spierbehoud hebben zul je toch goed moeten eten..dus veel kwark en gekookte eieren smiddags bakje kipdijenfilet met rijst en zo een zak groenten 400gram....
Goed bezig jij.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:57 schreef Geerd het volgende:
Maar kan het echt wel merken..broeken zakken gewoon af, werk kleren passen eigenlijk niet meer...kop stuk minder dik..en je piemol lijkt groter
Ik ben 1.96 en was 115kg..quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
105 bankdrukken is wel aardig watDan zal je ook wel aardig gewicht hebben denk, ik krijg dat met mijn 75 kilo niet omhoog
![]()
En ja, dat zijn wel beetje de dingen ja. Ei, kwark, rijst, vis, kip, je moet het een beetje combineren. Voor het mooie zelfs 6 maaltijden per dag, maar dat is meer bodybuild level. Maar voor jou is het denk ik wel prima, ligt ook aan je bouw etc. Maar wel lekker bezig man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |