Jaaaaaa......hihiquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:31 schreef PTLe het volgende:
OMG ik doelde op de foto van Frutsel met haar blote reet
Ik vind nog steeds Frutsel niet sporen , ach wie spoort daar welquote:
Slaapt hij met zijn kleren aanquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:34 schreef Maria44 het volgende:
Gerrit ligt ook al een uur of 13 op bed, nu over stemmingen praten met Hiske
[ afbeelding ]
Wordt tijd dat er een zwarte envelop binnenkomt. Belachelijk nog ruim 2,5 week te gaan en nu al hebben over de stemmingenquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Stemmings-overleg in de joert tussen GG en de rooie bevert..
Het maakt ze ook allemaal niets uit hoe ze er op komen te staan he. Al die blote string retenquote:Op zondag 4 augustus 2019 08:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In d'r blote bibs?
[ afbeelding ]
Betrapt, de zogenaamde harde werker.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Naartje wil de voorraden weten van de webshop..Jessie snel de bitcoingrafieken wegdoen...
Snelle reactie, gelijk over op de voorraadlijst
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral vreemd, dat een Gerrit en een Jessie denken dat ze onschendbaar zijn en dus nooit weggestemd kunnen worden?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:38 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat er een zwarte envelop binnenkomt. Belachelijk nog ruim 2,5 week te gaan en nu al hebben over de stemmingen
?? "Vraagt Merel" ???quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:
His heeft geen idee wie er op de bank kom
Denk je dat ik op de bank komt, vraagt Merel
Ik heb geen idee zegt His
Brandon, Dylan, Andrea, zou je stemmen van kunnen krijgen, Shel weet ik niet wat ze gaat doen
ALs Shel er drie op mij gaat krijgen ga ik je garanderen dat ze een hele moeilijke tijd gaat krijgen, heel moeilijk zegt Ger
Gerrit vergeet voor het gemak, dat iedereen zo mag en kan denken als hij?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Als je drie stemmen aan mij geeft betekend dat je me weg wil hebben, dat je de oorlog aan mij verklaard zegt die mafklapper van een Ger
Solly, was Ger die zei ik den Merel, hoor die naam en tik hem neemt u mij niet kwalijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
?? "Vraagt Merel" ???
Die zit nu ff niet in de joert.
De meeste vrouwen hebben geen idee denk ik hoe ze er op staan met string als ze bukken of klimmenquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Franny weet het wel
[ afbeelding ]
5thencounter
En wat doet hij zelf, volgens mij heeft hij er ook wel eens drie aan iemand gegevenquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:45 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gerrit vergeet voor het gemak, dat iedereen zo mag en kan denken als hij?
Dus degene waarop hij stemt mag ook de oorlog aan hem verklaren en hem een hele moeilijke tijd bezorgen?
Dat had ik laatst met Jessiequote:Op zondag 4 augustus 2019 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
Ik was te laat met cappen maar Jens stond in zijn blote piemel...![]()
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat Adriaan niet weg gaat 2 september. Alleen al het idee dat hij weg kan wanneer hij wil zal genoeg zijn. Die blijft nog wel ff.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:50 schreef Bestweldonker het volgende:
Volgens Gerrit wil A3 een mooi einde hebben aan zijn Utopia tijd, hij gaat wel uit zichzelf, maar weet nog niet wanneer, zegt Gerrit.
Verdomt.. lastig te pakken iddquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
Ik was te laat met cappen maar Jens stond in zijn blote piemel...![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij welquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:54 schreef Lelie68 het volgende:
Is trouwens de nieuwe regeling al ingegaan? Met de 15% winst?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verdomt.. lastig te pakken idd
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Naartje was vanmorgen al druk bezig met de individuele in en verkoopcijfers van elke bewoner, klagen dat niet iedereen opgave heeft gedaan.. Frustie's nagelverdienste enzoquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:54 schreef Lelie68 het volgende:
Is trouwens de nieuwe regeling al ingegaan? Met de 15% winst?
[..]
[ afbeelding ]
Brandon zou zo maar eens de poort uit kunnen lopen 1 septemberquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Adriaan niet weg gaat 2 september. Alleen al het idee dat hij weg kan wanneer hij wil zal genoeg zijn. Die blijft nog wel ff.
Hissie had het over "het licht is nog uit,én we zijn nog te horen..dús mogen we blijven liggen."quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zender controle voor de joert.
Ze waren al te verstaan dus moeten ze er uit?
Vond Merel al zo druk met bestellen en bestellingen versturen (nou ja in ieder geval met kopen)quote:
Prachtig! Maar ja... gaat hem niet worden denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik zit zoooo te wachten op een zwarte envelop, waarin staat dat ze binnen een half uur moeten gaan stemmen en stemoverleg wordt bestraft met een zwarte stem tegen je!
poeh sowieso wil ik een zwarte envelop. De laatste maanden van Uto 1 waren top met al die enveloppen!quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik zit zoooo te wachten op een zwarte envelop, waarin staat dat ze binnen een half uur moeten gaan stemmen en stemoverleg wordt bestraft met een zwarte stem tegen je!
Sowieso sancties voor het praten over de stemmingen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:04 schreef yaello het volgende:
[..]
poeh sowieso wil ik een zwarte envelop. De laatste maanden van Uto 1 waren top met al die enveloppen!
Wat doet ie nu dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:03 schreef 5thencounter het volgende:
Gerrie vraagt of 'ie denkt succesvol te worden met wat 'ie nu doet.. vraagt 'ie aan Hissie, de HuisLafkut, die vind het natúúrlijk dat het kans van slagen heeft…
En liegen ook nog
Ja echt hé Dot , ze ziet er niet uitquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben geen idee denk ik hoe ze er op staan met string als ze bukken of klimmen
Ze staat in hun blote reet, de veter zit vaak diep verscholen in het donker wood
Ik vind het vreselijke dingen, ook als je ze buiten ziet lopen met die witte broeken en dan een string, tis net of ze in hun blote kont lopen.quote:
Mooi he, ik zat het aan te horen en dacht wat de fuck, jij en relatie advies gevenquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:09 schreef Lelie68 het volgende:
Advies van Jessie op relatiegebied... gelukkig heeft hij het lekker voor elkaar. Volgens mij kan hij Merel ook niet loslaten
Die heeft 'ie al, Frustie zit al langer in zijn vizier nu Sjellie eindelijk klaar is met 'mquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:15 schreef yaello het volgende:
Gerrit vond Kaylee wel een leuk meisje. Hij is alvast aan het nadenken wie z'n volgende slachtoffer gaat worden
Nou er bestaat heel mooi ondergoed , waar je weinig van kunt zien onder een witte broek (naadloos)quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijke dingen, ook als je ze buiten ziet lopen met die witte broeken en dan een string, tis net of ze in hun blote kont lopen.
Dan zeggen ze doen ze zodat je geen naden zit, nee, maar je zit altijd wel dat kleine driehoekje en het elastiek zitten.
Ja maar hij heeft er meer nodig, 1 is niet genoeg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die heeft 'ie al, Frustie zit al langer in zijn vizier nu Sjellie eindelijk klaar is met 'm
En Frutsel is een gamakkelijke g**le prooi , die lust er pap vanquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die heeft 'ie al, Frustie zit al langer in zijn vizier nu Sjellie eindelijk klaar is met 'm
Sherry is echt nog niet klaar met hem, Gerrit hoeft maar 1x te krikken met Franny enquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst maar weer één paaien, dat is met Frustie zo gebeurd, maar ze is nog net niet geil genoegquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:18 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft er meer nodig, 1 is niet genoeg.
een biefstuk? 'n BBQ avond met veel soorten vlees en visquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
Zozo// Adje vraagt aan Jens oftie volgende week speciaalbiertjes wil regelen.. "alleen voor de smaak hoor.." jaja
Tegen de tijd dat Adje naar huis gaat misschien een lekker biefstukje erbij
Nog beter, Adje is helemaal weer op de "naar huis gaan tour" hij zei ook ooit dattie zijn thuisroutine weer op wilde pakken.. nou dat begon vandaag goed, om 10u zijn nest uitquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
een biefstuk? 'n BBQ avond met veel soorten vlees en vis
He he gelukkig, zo ken ik Adje weer, als groepsmens..quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:28 schreef 5thencounter het volgende:
En Adje gaat zijn eerste oogst van zijn opgekweekte plantjes zelf oproken, dat vindt 'ie als Groepsmens dat dat moet kunnen, als laatste actie in Utopia
Ik weet het, maar die dames in string schijnbaar nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nou er bestaat heel mooi ondergoed , waar je weinig van kunt zien onder een witte broek (naadloos)
Volgens mij heeft die rooie thuis helemaal niets en gratis reisjes kan ze wel op haar buik schrijven, veel animo zal er niet voor haar zijnquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:32 schreef 5thencounter het volgende:
Hissie is dus na 15 maanden helemaal niet van plan naar huis te gaan, ze zou "zielsgelukkig" zijn.. dat wel
Raar he dat Ger dan niet vraagt of ze een kut leven heeft, wat hij zich net afvroeg over Shel omdat die niet naar huis wil nogquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:32 schreef 5thencounter het volgende:
Hissie is dus na 15 maanden helemaal niet van plan naar huis te gaan, ze zou "zielsgelukkig" zijn.. dat wel
In een witte broek is het altijd moeilijk om je ondergoed te verbergen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het, maar die dames in string schijnbaar niet
Going commando is helemaal in tegenwoordig.quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het, maar die dames in string schijnbaar niet
Scherp!quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he dat Ger dan niet vraagt of ze een kut leven heeft, wat hij zich net afvroeg over Shel omdat die niet naar huis wil nog
Die vind het gratis leven daar veel te lekker, ik hoop ook dat ze eruit geschopt wordt vlak voor de eindstreep, d'r vriendinnetje Chrissie achternaquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die rooie thuis helemaal niets en gratis reisjes kan ze wel op haar buik schrijven, veel animo zal er niet voor haar zijn
Was dat dan weer?quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Going commando is helemaal in tegenwoordig.
Gerrie vroeg wel of ze naar huis wilde.. nee dus, maar wel zielsgelukkig, ja logisch, de borg terug, en thuis blijft Talpa alles betalen tot St. Juttemisquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he dat Ger dan niet vraagt of ze een kut leven heeft, wat hij zich net afvroeg over Shel omdat die niet naar huis wil nog
Ik vind het ook een rare opmerking van Gerrit. Zelf wil hij toch ook niet naar huis. Ook een kutleven thuis?quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |