Jaaaaaa......hihiquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:31 schreef PTLe het volgende:
OMG ik doelde op de foto van Frutsel met haar blote reet
Ik vind nog steeds Frutsel niet sporen , ach wie spoort daar welquote:
Slaapt hij met zijn kleren aanquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:34 schreef Maria44 het volgende:
Gerrit ligt ook al een uur of 13 op bed, nu over stemmingen praten met Hiske
[ afbeelding ]
Wordt tijd dat er een zwarte envelop binnenkomt. Belachelijk nog ruim 2,5 week te gaan en nu al hebben over de stemmingenquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Stemmings-overleg in de joert tussen GG en de rooie bevert..
Het maakt ze ook allemaal niets uit hoe ze er op komen te staan he. Al die blote string retenquote:Op zondag 4 augustus 2019 08:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In d'r blote bibs?
[ afbeelding ]
Betrapt, de zogenaamde harde werker.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Naartje wil de voorraden weten van de webshop..Jessie snel de bitcoingrafieken wegdoen...
Snelle reactie, gelijk over op de voorraadlijst
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral vreemd, dat een Gerrit en een Jessie denken dat ze onschendbaar zijn en dus nooit weggestemd kunnen worden?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:38 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat er een zwarte envelop binnenkomt. Belachelijk nog ruim 2,5 week te gaan en nu al hebben over de stemmingen
?? "Vraagt Merel" ???quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:
His heeft geen idee wie er op de bank kom
Denk je dat ik op de bank komt, vraagt Merel
Ik heb geen idee zegt His
Brandon, Dylan, Andrea, zou je stemmen van kunnen krijgen, Shel weet ik niet wat ze gaat doen
ALs Shel er drie op mij gaat krijgen ga ik je garanderen dat ze een hele moeilijke tijd gaat krijgen, heel moeilijk zegt Ger
Gerrit vergeet voor het gemak, dat iedereen zo mag en kan denken als hij?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Als je drie stemmen aan mij geeft betekend dat je me weg wil hebben, dat je de oorlog aan mij verklaard zegt die mafklapper van een Ger
Solly, was Ger die zei ik den Merel, hoor die naam en tik hem neemt u mij niet kwalijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
?? "Vraagt Merel" ???
Die zit nu ff niet in de joert.
De meeste vrouwen hebben geen idee denk ik hoe ze er op staan met string als ze bukken of klimmenquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Franny weet het wel
[ afbeelding ]
5thencounter
En wat doet hij zelf, volgens mij heeft hij er ook wel eens drie aan iemand gegevenquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:45 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gerrit vergeet voor het gemak, dat iedereen zo mag en kan denken als hij?
Dus degene waarop hij stemt mag ook de oorlog aan hem verklaren en hem een hele moeilijke tijd bezorgen?
Dat had ik laatst met Jessiequote:Op zondag 4 augustus 2019 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
Ik was te laat met cappen maar Jens stond in zijn blote piemel...![]()
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat Adriaan niet weg gaat 2 september. Alleen al het idee dat hij weg kan wanneer hij wil zal genoeg zijn. Die blijft nog wel ff.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:50 schreef Bestweldonker het volgende:
Volgens Gerrit wil A3 een mooi einde hebben aan zijn Utopia tijd, hij gaat wel uit zichzelf, maar weet nog niet wanneer, zegt Gerrit.
Verdomt.. lastig te pakken iddquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
Ik was te laat met cappen maar Jens stond in zijn blote piemel...![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij welquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:54 schreef Lelie68 het volgende:
Is trouwens de nieuwe regeling al ingegaan? Met de 15% winst?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verdomt.. lastig te pakken idd
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Naartje was vanmorgen al druk bezig met de individuele in en verkoopcijfers van elke bewoner, klagen dat niet iedereen opgave heeft gedaan.. Frustie's nagelverdienste enzoquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:54 schreef Lelie68 het volgende:
Is trouwens de nieuwe regeling al ingegaan? Met de 15% winst?
[..]
[ afbeelding ]
Brandon zou zo maar eens de poort uit kunnen lopen 1 septemberquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Adriaan niet weg gaat 2 september. Alleen al het idee dat hij weg kan wanneer hij wil zal genoeg zijn. Die blijft nog wel ff.
Hissie had het over "het licht is nog uit,én we zijn nog te horen..dús mogen we blijven liggen."quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zender controle voor de joert.
Ze waren al te verstaan dus moeten ze er uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |